سئو

نکاتی در مورد اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام

ویژگی مربوط به اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام، یکی از قابلیت های اینستاگرام می باشد که بسیاری از افراد از این قابلیت استفاده می کنند. در قسمت بیو اینستاگرام افراد می توانند لینک سایت مورد نظرشان را وارد کنند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت اضافه کردن لینک به بخش استوری را هم برای کاربران خود فراهم کرده است. در این صورت ادمین هایی که پیج های بیزینسی دارند، می توانند فالورهای بیشتری به دست بیاورند. اضافه کردن لینک به اینستاگرام امر ساده و آسانی می باشد که در این مطلب تمامی نکات در مورد این مسئله را برای شما توضیح می هیم.

روش های متنوع اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام

اگر شما ادمین یک پیج بیزینسی هستید باید به خوبی در مورد قابلیت های اینستاگرام () که درآمدتان و فالوورهایتان را بیشتر می کند اطلاعات کافی کسب کنید. یکی از مهمترین این قابلیت ها، اضافه کردن لینک به بخش های متنوع اینستاگرام می باشد. برخی از روش های متنوع اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام که شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :

1. اضافه کردن لینک به استوری

یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش هایی که برای به اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد، این است که شما لینک مد نظرتان را در قسمت بیو اینستاگرام بگذارید. برای انجام دادن این کار باید به پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید و روی گزینه ویرایش ضربه بزنید.

لینک وبسایت را پیدا کنید و بعد از آن روی گزینه‌ علامت تیک ضربه بزنید تا تغییرات به وجود آمده را ذخیره نمایید. هر یک از لینک هایی که در اینجا قرار بگیرد برای کاربران قابل نمایش است. افراد می ‌توانند روی لینک کلیک کنند و به صورت مستقیم به وب سایت قرار داده شده منتقل گردند.

2. استفاده کردن از کوتاه کننده های لینک

به خاطر سپردن برخی از لینک ها که طولانی هستند تا حدودی دشوار می باشد. این مسئله یکی از مشکلاتی به شمار می ‌رود که بسیاری از ادمین ها با این مشکل مواجه می ‌شوند. برای رفع این مشکل می توانند از کوتاه کننده های لینک استفاده نمایند. سرویس هایی که مربوط به کوتاه کننده لینک هستند گزینه بی نظیری به شمار می‌ روند.

شما می توانید لینک مد نظرتان را در این سرویس ها قرار دهید تا یک شکل استاندارد از لینک مد نظرتان دریافت کنید. فالوور های شما به راحتی می‌ توانند لینک کوتاه را پیدا کنند و وارد آن شوند. اگر شما می خواهید بدون وارد شدن به سیستم لینک کوتاه ایجاد کنید باید از پیوند های استاندارد استفاده نمایید. برای اینکه یک حساب مناسبی در اینستاگرام داشته باشید باید از تمامی سیستم‌ های مربوط به لینک گذاری اطلاعات کافی دریافت کنید.

3. ایجاد کردن یک صفحه فرود پیوند

یکی دیگر از روش‌ های مربوط به اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام این است که یک پیوند در اینستاگرام ایجاد کنید. به جای اینکه هر بار به صفحه دیگری متصل گردید شما می توانید از سرویس صفحه فرود استفاده نمایید. این صفحات شخصی شده هستند و با تصاویر کوچک و پیوندها ارتباط دارند.

زمان ثبت نام در سرویس های مد نظر شما پیوندی مربوط به شخصی سازی دریافت می‌ کنید که می ‌توانید آن را در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید. در این صفحات شما قادر خواهید بود هر آنچه که مشاهده می کنید را لیست نمایید. تصویر پروفایل و موارد دیگر را سفارشی می نمایید تا برند های مشابه با صفحه اینستاگرام ایجاد کنید.

توصیه می‌ کنیم که تصویر کوچک به لینک های مد نظرتان اضافه نمایید. چرا که این کار می‌ تواند دنبال کنندگان اینستاگرام شما را روز به‌ روز افزایش دهد. این سرویس ها به عنوان برنامه‌ های پرداخت شده شناخته می ‌شوند. اما برخی از آنها رایگان هستند که می توانید از آنها استفاده نمایید.

4. حساب کاربری تان را برای لینک دادن باید آینه کنید

جهت اضافه کردن لینک سایت به اینستاگرام می توانید حساب کاربری اینستاگرام را جهت لینک دادن آینه نمایید. یکی از مواردی که در صفحه فرود مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده کردن از خدماتی می باشد که به شما اجازه می‌ دهند از صفحه اینستاگرام خود ایده های متنوع دریافت کنید. بر همین اساس طرفداران صفحه اینستاگرام را ترک نمی ‌کنند و در صفحه دیگری که شبیه به صفحه شما است وارد نمی شوند.

یکی از خدماتی که این کار را انجام می دهد متریکل است. این سیستم یک پلتفرم بسیار قدرتمند می باشد که ویژگی های زیادی دارد. برای استفاده کردن از این سیستم باید حساب کاربری که پرداخت شده است داشته باشید و آن را ارتقا دهید. بعد از وارد شدن به متریکل و همچنین به اشتراک گذاشتن لینک اینستاگرام روی دکمه پلنینگ می ‌زنید.

5. افزودن لینک به استوری اینستاگرام

افزودن لینک به بخش یا آی جی تی وی یکی دیگر از روش های مربوط به اضافه کردن لینک به اینستاگرام می ‌باشد. روش های زیادی برای استفاده کردن از استوری های اینستاگرام وجود دارد تا محتوای شما برجسته ‌تر شود. یکی از این روش ها اضافه کردن لینک به استوری است.

امکان اضافه کردن لینک تنها برای آن دسته از کاربرانی که تایید شده هستند دسترسی دارد. اگر پیج شما با هیچ یک از معیارهای مربوط به الگوریتم های اینستاگرام هماهنگی نداشته باشد راه حل دیگری وجود دارد. ساده ترین روش این است که شما لینک را به عنوان متن معمولی در استوری مورد استفاده قرار دهید. این روش قابلیت کلیک ندارد اما با استفاده از کوتاه کننده لینک می توانید فالوور های خودتان را برای بازدید لینک ترغیب نمایید.

تنها کاری که نیاز است در این روش انجام دهید این است که لینک را کپی کنید و آن را در یکی از مرورگرهای وب بگذارید. همچنین شما قادر خواهید بود که پیوندی را جهت توصیف کردن یک فیلم به آی جی تی وی اضافه نمایید. ویدیوهای آی جی تی وی ویژگی های خاصی دارند که برای گسترش دادن لینک گزینه مناسب به شمار می روند.

6. پرداخت هزینه برای پست

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید