سئو

اضافه شدن استوری ها به صفحه اکسپلور اینستاگرام

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

از این پس می توان از طریق صفحه اکسپلور اینستاگرام (Explore) نیز به استوری ها دسترسی پیدا کرد و با این تغییرات، دسترسی به این نوع محتواها بیشتر از قبل خواهد شد.

اضافه شدن گزینه استوری به صفحه اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور در واقع یک نوع فید است که زیر نوار سرچ در تب Search ظاهر می گردد و هدف از طراحی آن دسترسی به محتواهای افرادی است که شما آنها را فالو ندارید.

طبق گفته سخنگوی اینستاگرام:

«هدف از طراحی بخش صفحه اکسپلور این است که کاربران بتوانند به کلیه انواع محتواهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند و اکنون با طراحی مجدد این بخش، استوری ها نیز اضافه شده اند. البته توجه داشته باشید که روال کاری مشابه قبل است و این یعنی فید Explore پست های مختلف را براساس موضوعاتی که به آن علاقه مند هستید پیشنهاد می دهد که اکنون در این بخش، استوری ها نیز به آن اضافه شده اند».

قبلا در بخش اکسپلور فقط تصاویر و ویدیوهای کاربرانی وجود داشت که محتواهای خود را در فید اصلی خود منتشر کرده بودند اما از این پس، در این بخش علاوه بر تصاویر و ویدیوها، استوری و محتوای بخش IGTV هم وجود خواهند داشت.

در کنار این موارد، در طراحی مجدد صفحه اکسپلور اینستاگرام، تب های جدید تحت عنوان خرید، غذا، هنر، سفر و غیره نیز به چشم می خورند. مثلا با کلیک بر روی تب Shop به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد که در آن دسته بندی های متنوعی وجود دارند. محتواهای این بخش شامل پست های فروش محصولات و کالاهایی است که در آن از قابلیت Checkout جدید اینستاگرام (برای خرید درون برنامه ای) نیز استفاده شده است.

مطالعه مقاله را مطالعه نمایید

طبق گفته اینستاگرام، ماهانه بیش از 50% کاربران از فید اکسپلور استفاده می کنند. تمامی قابلیت های جدیدی که عنوان شد، ویژگی های بسیار خوبی به این شبکه اجتماعی اضافه کرده اند که دسترسی کاربران را به محتواها به شدت افزایش می دهد.

منبع:

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام

صفحه اکسپلور

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید