سئو

اینستاگرام چگونه پست های نشان داده شده در صفحه اکسپلور را انتخاب میکند؟

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

توضیحاتی در مورد صفحه اکسپلور اینستاگرام

مشابه بازاریاب ها، سؤالی که حتما برای ما مطرح خواهد شد این است که چطور پست های خود را برای اکسپلور اینستاگرام بهینه سازی کنیم؟ براساس اطلاعاتی که توسط فیسبوک منتشر شده تلاش خواهیم کرد که به این سؤال پاسخ دهیم.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چطور کار می کند؟

قبل از اینکه هر محتوا وارد سیستم های پیشنهادی اکسپلور شود از دو مرحله عبور می کند: مرحله تولید کاندید (که به آن منبع یابی هم گفته می شود) و مرحله رتبه بندی.

مرحله تولید کاندیدا

نتیجه نهایی این مرحله ده ها هزار محتوای مناسب (کاندیداها) برای کاربران سطح متوسط اینستاگرام است. سپس اینستاگرام نمونه ای از 500 محتوای مناسب را انتخاب کرده و آنها را به مرحله بعد می فرستد.

مرحله رتبه بندی

در تلاش برای افزایش تنوع محتوا، اینستاگرام رتبه پست ها را از همان نویسنده یا اکانت بذر تنزل خواهد داد. پس بعید بنظر می رسد که در صفحه اکسپلور اینستاگرام پست های پشت سر هم از یک شخص مشاهده کنید.

آیا می توان پست ها را برای صفحه اکسپلور بهینه سازی کرد؟

از این مرحله، روی دریافت سیگنال های مختلفِ مشارکت کاربر در مورد محتوای خود تمرکز کنید و با اینکار شانس راه پیدا کردن به صفحه اکسپلور کاربر را برای خود بهبود می بخشید..

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

صفحه اکسپلور

اکسپلور

اکسپلور اینستاگرام

ادامه خواندن در سایت منبع