سئو

راهکار دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام به طور کامل

مقدمه

نکته: اکسپلور اینستاگرام بخشی از این نرم افزار است که برای هر کسی منحصر به فرد است و براساس سلیقه ی هر شخص که اینستاگرام بطور هوشمند از قبل تشخیص داده، پست هایی را پیشنهاد می دهد.

آیا با خوندن این مقاله میتونید اطلاعات مفیدی کسب کنید

راهکار دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

اما قبل از هر چیز بیایید به این سوال پاسخ دهیم که چرا می خواهید در اکسپلور باشید و هدف واقعی تان چیست؟

چرا می خواهید در اکسپلور باشید؟

اگر محتوایتان جذاب باشد، فالوور های بیشتری جذب می کنید.

حال بیایید به راهکار های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام بپردازیم.

6 راهکار دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

همیشه عالی بودن و اشتراک گذاری مطالب بی نهایت مفید ساده نیست!. اما باید همیشه مطمئن شوید که محتوایی را به اشتراک می‌گذارید که می‌دانید مخاطبان خاص شما آن را دوست خواهند داشت و با آن درگیر خواهند شد! اگر می‌خواهید وارد اکسپلور شوید، تعامل راه شماره 1 برای رسیدن به آنجا است. عکس‌ها و ویدیوهای گذشته را مرور کنید تا ببینید چه چیزی باعث بیشترین تعامل در فید شما شده است. عکس بوده؟ ویدئو؟ آیا راهنمایی و ترفندی ارائه می دادید؟ آیا پستی با ظاهری معرکه بود؟ چیزی واقع گرایانه یا از گروهی خاص بود؟ به مخاطبان خود آنچه را که می‌خواهند بدهید، تعامل مورد نیاز خود را به دست آورید و منتظر باشید تا در اکسپلور ظاهر شوید.

2. Reels را امتحان کنید

ریلز در واقع قابلیتی از اینستاگرام است که برای نسل جوان بی اندازه محبوب است و به زبان ساده به تهیه ویدیو های کوتاه (15 ثانیه ای) و خلاقانه با استفاده از افکت های متنوع گفته می شود که امکان دارد افراد زیادی در آن مشارکت کنند. اگر می خواهید در اکسپلور باشید، باید reels بسازید!

3. زمانی که فالوورهایتان آنلاین هستند پست بگذارید

الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن و تعامل سریع را در هنگام ارسال پست در اولویت قرار می دهد، بنابراین مطمئن شوید که در واقع زمانی که فالوورهای شما فعال هستند، پست می گذارید.

4. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

هرچه دسترسی و تعامل بیشتری برای پست هایتان صورت گیرد، احتمال اینکه در اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد بیشتر می شود. هشتگ‌ها، برچسب‌های جغرافیایی و تگ‌های افراد به شما کمک می‌کنند تا به افراد جدید دسترسی داشته باشید و تعامل خود را افزایش دهید.

5. به Insights خود توجه کنید

می‌توانید با رفتن به آن پست خاص در اینستاگرام و کلیک کردن روی «View Insights» بررسی کنید که آیا محتوای شما به اکسپلور رسیده است یا خیر. سپس این بخش به شما می گوید که میزان دسترسی و تعامل شما از اکسپلور چقدر بوده است. اگر متوجه شدید که زیاد است، شروع کنید به ایجاد محتوای بیشتر و بیشتر شبیه آنچه در اکسپلور وجود دارد.

6. تبلیغات اکسپلور اینستاگرام

اگر در گذشته در اکسپلور بوده‌اید، مایلیم بدانیم برای بودن در آن چه کردید. ما را نیز مطلع سازید! و سعی کنید همین روند را حفظ کنید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید