سئو

در مورد ردیاب موقعیت مکانی یا لوکیشن اینستاگرام

پیشگفتار

اینستاگرام یکی از فضاهای محبوب این روزهاست که بسیاری از مردم از آن به دلایل مختلفی استفاده می کنند. محبوبیت اینستاگرام به اندازه ای است که بسیاری از مردم از این برنامه به عنوان فروشگاه مجازی خود استفاده می کنند. اگر دوست دارید تا در خصوص لوکیشن اینستاگرام اطلاعاتی کلی و در عین حال مفید را به دست آورید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آیا امکان موقعیت یابی افراد در اینستاگرام وجود دارد؟

بسیاری از افراد که در فعالیت دارند، ممکن است در برخی مواقع و به دلایل مختلفی به دنبال دانستن این موضوع باشند که فرد مورد نظر آن ها در کجا زندگی و یا فعالیت می کند. یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام دارد در این است که اجازه می دهد تا افراد بتوانند به راحتی لوکیشن دیگر افراد را پیدا کنند.

این موقعیت یابی افراد به سه صورت ممکن است. به هنگام باز کردن اکانت در اینستاگرام، این برنامه از شما می خواهد تا پیج افرادی که شما، شماره آن ها را ذخیره کرده اید را به شما نشان دهد. در صورت قبول این درخواست به راحتی می توانید صفحه و موقعیت مکانی مخاطبان خود را پیدا کنید.

روش دوم پیدا کردن فرد مورد نظر شما از طریق اکسپلور اینستاگرام است. اینستاگرام طبق الگوریتم هایی که دارد، پست های بسیاری از افراد را در اکسپلور به نمایش می گذارد. از این طریق نیز می توان مکان یابی درستی را انجام داد.

فیسبوک نیز روش سومی است که از طریق آن می توان مکان یابی درستی را داشته باشید. کافیست در تنظیمات اینستاگرام خود گزینه connect to facebook را فعال کنید و دوستان فیسبوکی خود را در اینستاگرام به راحتی هر چه تمام تر پیدا کنید.

چگونه موقعیت مکانی خود را در اینستاگرام فعال کنیم؟

چگونگی سرچ بر اساس موقعیت مکانی در اینستاگرام

یکی از قابلیت های شگفت انگیز اینستاگرام که به تازگی آن را برای کاربران خود به نمایش گذاشته است، موضوع سرچ بر اساس یک موقعیت مکانی مشخصی است. این قابلیت به افراد کمک می کند تا به راحتی بتوانند با افراد و یا فروشگاه های نزدیک به خود در ارتباط باشند. برای این که بتوان جذب مخاطب زیادی را داشت، نیاز است تا پست ها حتما موقعیت مکانی داشته باشند. در این صورت کاربر در قسمت سرچ اینستاگرام با جستجو کردن شهر مورد نظر خود می تواند به راحتی هر چه تمام تر تمامی افرادی که نزدیک او در حال فعالیت هستند را پیدا کند.

امکان یافتن افراد در اینستاگرام با استفاده از صفحه اکسپلور

همان طور که در ابتدای مقاله در ارتباط با آن صحبت شد، یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن موقعیت مکانی افراد، از طریق اکسپلور اینستاگرام است. برای این که بتوان از طریق اکسپلور و با استفاده از مکان یابی، موقعیت افراد را پیدا کرد نیاز است که حتما تمامی پست ها لوکیشن ثبت شده داشته باشند. برای این منظور نیاز است تا هنگام آپلود پست ها حتما یک لوکیشن برای آن ها ثبت نمایید تا افراد مختلفی از طریق سرچ در اکسپلور اینستاگرام بتوانند شما را پیدا کنند.

یافتن افراد در اینستاگرام از طریق فیسبوک

بهترین راه برای پیدا کردن لوکیشن اینستاگرام از طریق این است که حتما اکانت فیسبوک خود را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید. در این صورت مخاطبان شما به هنگام ورود به فیسبوک می توانند به طور دقیق به لوکیشن اینستاگرام شما دست پیدا کنند. شاید این سوال برای شما به وجود آید که آیا این کار باعث می شود تا دیگران بتوانند به حساب کاربری شما دست پیدا کنند؟ پاسخ این سوال خیر است. تنها در صورتی دیگران می توانند به موقعیت مکانی شما دست پیدا کنند که شما در پست هایتان لوکیشن اینستاگرام تان را ثبت کرده باشید.

آموزش مکان یابی با استفاده از شماره تلفن

در ابتدای ورود به اینستاگرام می توانید موقعیت مکانی شماره تلفن هایی که آن ها را در گوشی همراهتان ذخیره کرده اید، بیایید. این کار چندان سخت و پیچیده نیست و می توانید به راحت ترین شکل ممکن آن را انجام دهید.

مشخص کردن موقعیت مکانی اینستاگرام از طریق گوگل مپ

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد چگونگی به اشتراک گذاشتن لوکیشن اینستاگرام و همچنین پیدا کردن موقعیت افراد از طرق مختلف صحبت شد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید