سئو

لینک دادن استوری در اینستاگرام چگونه انجام می‏شود؟

با افزایش محبوبیت استوری‌های اینستاگرام، بسیاری از برندها از ابزارهای لینک دادن استوری مانند لینک به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود استفاده کردند. این نوع لینک دادن اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا با استفاده استوری‌های خود رقابتی‌تر عمل کنید به طوری که حتی با این روش می‌توانید نرخ کلیک‌ها و تبدیل‌های خود را افزایش دهید.

لینک دادن استوری

راه‌هایی برای استفاده مؤثر از لینک دادن استوری در اینستاگرام

با ضربه زدن روی این تگ، پنجره ای باز می‌شود که به شما امکان می‌دهد لینکی را به استوری خود اضافه کنید. در واقع در این بخش می‌توانید هر لینکی از وب‌سایت خود را اضافه کنید، مثل لینک یک پست وبلاگ، لینک یک صفحه لندینگ یا یک را که میخواهید با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اید.

لینک دادن استوری

اکنون که با نحوه لینک دادن استوری در اینستاگرام با استفاده از استیکر لینک آشنا شدید، در ادامه قصد داریم روش‌های مختلفی را به شما معرفی کنیم که شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام، میزان تعامل را با مخاطبان خود در این پلتفرم محبوب افزایش دهید.

پست‌ها و مطالب وبلاگ خود را تبلیغ کنید

تصاویر ایجاد شده مرتبط با محتوای وبلاگ

علاوه بر این باید مطمئن شوید که تصاویر ایجاد شده مرتبط با شما باشند و در تصاویر حتماً تصویر برند خود را بگنجانید. در مثال زیر، America’s Test Kitchen جدیدترین محتوای را با تگ نظرسنجی و لینک هایلایت می‌کند تا تعامل خود را با فالوورهای خود به حداکثر ممکن برساند.

وقتی از تصاویری استفاده کنید که فونت‌ها و رنگ‌های آن با برند اصلی مطابقت دارند، به افزایش قدرت و شناخت از برند خود کمک می‏کنید، به خصوص این مزیت برای کاربران بی‌هدفی که در استوری‌های اینستاگرام در حال گشت و گذار هستند، ملموس‌تر است.

محصولات خود را تبلیغ کنید

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که چگونه Equinox+ با گزینه جدید تگ لینک، لینک خدمت خود را در استوری‏های خود هایلایت کرده است. تگ لینک این امکان را به شما می‌دهد تا توجه به چیدمان عناصر طراحی خود آن در استوری بگنجانید و به جذابیت استوری خود بیفزایید.

رویدادهای مجازی را تبلیغ کنید

صفحات لندینگ را تبلیغ کنید

فرقی نمی‌کند یک صفحه فروش محصول یا ارائه خدمات دارید یا یک صفحه حاوی اطلاعات ، در هر صورت این صفحات را باید بهترین شکل به مشتریان بالقوه خود نشان دهید. این نوع صفحات وب، صفحات تعاملی هستند، یعنی هدف آن‌ها افزایش جذب بازدیدکنندگان و ترغیب آن‌ها به ثبت نام یا خرید است. تصویر زیر مربوط به یک استوری اینستاگرام است که یک صفحه فروش و ثبت نام در یک دوره آنلاین را تبلیغ می‌کند و به آن لینک می‌دهد.

تصاویر گرافیکی در استوری اینستاگرام

همانطور که در مثال زیر می‌بینید، استوری‌های قبلی که در هایلایت ذخیره شده‌اند، ممکن است همچنان گزینه swipe up را داشته باشند. شما نباید نگران این موضوع باشید، اینستاگرام لینک قابل کلیک «see more» را در پایین استوری‏های قبلی هایلایت شده حفظ کرده است تا مخاطبان شما بتوانند به این لینک‌ها به همان شکل موردنظر شما دسترسی داشته باشند.

ویدیوها را تبلیغ کنید

در مثال زیر یک کاربر تصویر کوچکی از ویدیوی اخیر خود در یوتیوب را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. استوری مستقیماً به ویدیو لینک داده شده است تا فالوورهای اینستاگرام او بتوانند به سرعت آن را تماشا کنند.هنگامی‌که قابلیت استیکر لینک دادن استوری اینستاگرام را باز کردید، می‌توانید تبلیغاتی بین پلتفرمی خود را به استوری خود منتقل کنید.

تقویت لید مگنتها (lead magnets)

در پایان امیدواریم با این نکات به بهترین شکل از ویژگی لینک دادن استوری در اینستاگرام برای ارتقا عملکرد خود استفاده کنید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید