سئو

چگونه در داخل استوری لینک بزاریم که مشتریان بیشتری جذب کند؟

چگونه در داخل استوری لینک بزاریم که از رقیبان اینستاگرامی عقب نمانیم؟ استوری 80 برابر یک پست اینستاگرامی دیده می شود. استوری یا همان Instagram Story یک کلیپ داستانی کوتاه است. در این کلیپ با استفاده از عکس و فیلم، داستان یک شبانه روز را روایت می کنیم. اگر قصد معرفی کار یا سبک زندگی خود را دارید، این بخش از کمک بزرگی به شما می کند. می توانید تصاویر یا فیلم های گرفته شده در طول شبانه روز را در استوری پشت سر هم ردیف کنید. سپس با گذاشتن افکت های جذاب و شکلک های دوست داشتنی، آن را ذخیره کرده و به نمایش بگذارید.

قبل از اینکه ببینیم چگونه در داخل استوری لینک بزاریم باید بدانیم که اینستاگرام امکانات زیادی دارد. آنقدر که به شما حس تدوینگری فیلم برای یک کانال تلویزیونی را می دهد. کافیست کمی خلاقیت به خرج داده و سبک فیلمسازی خودتان را اختراع کنید. البته فراموش نکنید که شاهکار فیلمسازی شما بیشتر از 24 ساعت روی پیج اینستاگرام نخواهد ماند مگر اینکه آن را ذخیره کنید. در غیر اینصورت شبیه برنامه های زنده تلویزیونی و تئاتر است که در جایی ذخیره نمی شوند. 24 ساعت کافی است تا دوستان و طرفداران پیج شما استوری را ببینند. اگر حداقل یک بار در شبانه روز به اینستاگرام سر نزنند به احتمال زیاد فیلم شما را نخواهند دید.

پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید.

موقت بودن، استوری را به بخش جذابی از اینستاگرام تبدیل کرده است. پس بهتر است یاد بگیریم چگونه در داخل استوری لینک بزاریم. از طریق بازدید های استوری می فهمید که کدامیک از مشتریان و یا دوستان شما هر روز سراغ شما را می گیرند. و می فهمید که چه مخاطبانی دوست یا مشتری وفاداری برای پیج شما هستند. همچنین شما امکان ذخیره و نگهداری استوری ها را دارید اما پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید.

چگونه در داخل استوری لینک بزاریم؟

ابتدا آیکن دوربین در بالای صفحه را میزدیم تا وارد بخش استوری اینستاگرام شویم. عکس دلخواه را از گالری انتخاب کرده و علامت زنجیر در بالای صفحه را می زدیم. در صفحه باز شده در صورتی که می خواستیم لینک های بیشتری اضافه کنیم (آدرس صفحه ثبت نام سایت، آدرس کانال تلگرام، صفحه فروش و…) باید گزینه web link را انتخاب می کردیم. آدرس URL را در کادر متنی تایپ می کردیم. اگر آدرس را کپی کرده بودیم آن را paste می کردیم. در پایان، علامت تیک سبز رنگ بالای صفحه را می زدیم. البته قبل از اینکه استوری را به اشتراک بگذاریم، باید دکمه تماس با ما را به آن اضافه می کردیم (call to action). در آخر، گزینه your story را می زدیم و استوری را به اشتراک می گذاشتیم.

سایت اینستاگرام ما را برای اینکه چگونه در داخل استوری لینک بزاریم راهنمایی کرده است. طبق دستورات این سایت در ابتدا محتوای تولید شده (فیلم یا عکس) را در استوری خود آپلود یا ضبط می کنیم. استیکر را از نوار بالای صفحه انتخاب کرده و برای اضافه کردن لینک مورد نظر روی علامت لینک (زنجیر) ضربه می زنیم. Done را می زنیم تا استیکر روی استوری قرار بگیرد. سپس برای اعمال افکت و جلوه های ویژه روی استیکر ضربه می زنیم. بعد از اینکه تغییرات دلخواه خود را در رنگ و شکل استیکر ایجاد کردیم، می توانیم پیش نمایش آن را ببینیم. اینطوری می فهمیم که مشتریان ما استوری را چطور می بینند.

خبر هیجان انگیز درباره لینک کردن استوری اینستاگرام

چگونه در داخل استوری لینک بزاریم؟ تا افرادی که قصد خرید دارند به صفحه ی فروش سایت ما هدایت شوند. وقتی کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی می کنیم مخاطبان بیشتری خواهیم داشت. گذاشتن لینک در پست و استوری های اینستاگرام بهترین راه برای افزایش بازدید سایت است. با تغییرات جدید اینستاگرام فرقی نمی کند 10 فالوور داشته باشید یا 10 هزار، دیگر می توانید داخل استوری لینک بگذارید.

خب حالا چگونه در داخل استوری لینک بزاریم؟ اول یه استوری می سازیم. برای این کار برنامه اینستاگرام را باز می کنیم و علامت بعلاوه (پلاس +) در گوشه سمت راست بالا را می زنیم. گزینه Story را از منوی باز شده انتخاب می کنیم. حالا باید یک استیکر لینک به استوری اضافه کنیم. برای این کار در بالای صفحه یکی از استیکرها را انتخاب کرده و سپس لینک (علامت زنجیر) را می زنیم.

وقتی علامت لینک را زدیم از ما یک آدرس URL درخواست می کند. بعد از وارد کردن آدرس، استیکر لینک را روی استوری گذاشته و اندازه آن را تغییر می دهیم. با کشیدن استیکر، آن را در مکان دلخواه روی صفحه قرار می دهیم. می توانیم به استیکر لینک، زاویه بدهیم که بیشتر جلب توجه کند. حالا علامت ارسال (فلش) را در گوشه سمت راست پایین میزنیم و استوری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذاریم. بعد از ارسال استوری، آن را چک می کنیم که ببینیم چطور دیده می شود.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید