سئو

طراحی لوگو حرفه ای مشهد با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

در این مطلب در مورد لوگو و اهمیت آن مطالبی را بیان کرده و سپس به معرفی مرکزی برای طراحی لوگو حرفه ای مشهد می پردازیم. اگر در مشهد به دنبال شرکت معتبری برای و کارهای گرافیکی هستید و یا اگر طراح و گرافیست مشهد به دنبال شرکتی برای همکاری هستید، با ما همراه باشید.

لوگو چیست و هدف از طراحی لوگو چیست؟

از زمان های خیلی دور نمادهایی برای شناسایی کالاهای مربوط به یک شخص یا مجموعه وجود داشته است. افراد مختلف برای نشان گذاشتن بر روی کالاهای خود از علامت ها و تصاویری استفاده می کردند تا کسی که آن نمادها را ببیند، متوجه شود که این کالا مربوط به اوست. امروزه نیز این نمادها در ابعاد وسیع تر و با کیفیت و قواعد بهتر مورد استفاده قرار می گیرند. چنین نمادهایی را امروزه لوگو می نامیم. در واقع لوگو نمادی است که مشخص می کند کالا یا خدمات مورد نظری که ارائه می شود مربوط به چه شرکتی است و برند آن را معین می کند.

لوگو در واقع سریع ترین راه برای معرفی نام یک شرکت و نوع فعالیتی است که صاحب لوگو انجام می دهد. مخاطب با دیدن لوگو در یک لحظه نام برند را در ذهن خود تداعی می کند و در خیال خود به ارتباط سازی با آن برند مشغول می شود. مثلا شما با دیدن تصویر زیر بدون شک در ذهن خود نوشابه ای تجسم می کنید و اگر به نظرتان این لوگو مربوط به یک برند خوب باشد، این تصور شما از نوشابه نیز به شکل مثبتی خواهد بود.

لوگوی معروف

اگر کسب و کار جدیدی در مشهد تاسیس شروع کرده اید و یا شرکتی دارید که به تازگی آن را تاسیس کرده اید، بهتر است به دنبال طراحی لوگو حرفه ای مشهد باشید و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را بشناسید. بدون شک یکی از ضروری ترین مواردی که برای هر شرکتی مورد نیاز است، یک لوگوی خوب و اصولی است. در ادامه با و اصول طراحی آن آشنا می شویم و در نهایت یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه ی طراحی لوگوی حرفه ای مشهد فعالیت می کند، معرفی می شود.

انواع لوگوها

لوگو می تواند از یک تصویر تشکیل شده باشد، نام یک برند را در بر بگیرد و یا ترکیبی از این دو باشد. هر یک از این ها نوع خاصی از لوگوها هستند. در ادامه با هر یک از انواع لوگو آشنا می شوید و می توانید برای طراحی لوگو حرفه ای مشهد، هر یک از آن ها را سفارش دهید.

  • استخدام و طراحی لوگو پروژه ای

لوگوی متنی

به لوگوهایی که در طراحی آن ها از نام برند و یا یک شخص استفاده شده باشد، لوگو تایپ می گویند. اگر نام برند شما طولانی نیست و یا شرکت شما یک نام عمومی و همگانی ندارد، می توانید به دنبال سفارش طراحی لوگوی متنی مشهد برای طراحی لوگوی خود باشید. نکته ی مهم در طراحی این مدل از لوگوها استفاده از فونت های مناسب برای طراحی است. همچنین باید طراحی به گونه ای باشد که لوگو در هر اندازه ای قابل خواندن باشد.

چرا که لوگوی شما در سایزهای مختلف و بر روی سطوح مختلف چاپ خواهد شد. برای مثال لوگو در یک سایز کوچک بر روی کارت ویزیت و با فاکتور فروش شرکت چاپ می شود. از طرف دیگر ممکن است از بنرهای تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده کنید که در این صورت لوگو در یک اندازه ی بزرگ بر روی بنر چاپ خواهد شد. بنابراین فونت و شکل متنی که در لوگو از آن استفاده می شود باید در هر اندازه ای قابل خواندن باشد و جذابیت کافی را برای بیننده داشته باشد.

لوگوی تصویری

با توجه به توضیحات داده شده، برای طراحی لوگو حرفه ای مشهد، باید طراح با نوع فالیت های شما و زمینه کاریتان آشنایی کامل داشته باشد. چرا که طراح لوگو بدون آشنایی با نوع فعالیت شما، به سختی می تواند از تصاویر و نمادهای مناسب استفاده کند.

معرفی بهترین شرکت طراحی حرفه ای لوگو مشهد

لوگو ترکیبی

دسته ی سوم لوگوها، نوع ترکیبی آن ها است. همانطور که از نام آن نیز بر می آید، این نوع لوگوها ترکیبی از نوشته و تصویر هستند. می توان نماد و تصویر مناسبی را برای طراحی لوگو در نظر گرفت و نام برند را نیز در زیر آن نوشت. این یکی از مناسب ترین موارد برای طراحی لوگو است.

طراحی لوگو حرفه ای مشهد با قیمت پایین

استخدام در شرکت طراحی لوگو مشهد

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید