سئو

طراحی لوگو شهرک غرب سفارش و استخدام

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین و ارزان ترین مرکز طراحی لوگو شهرک غرب هستید، با ادامه مقاله همراه باشید. در این مقاله اهمیت داشتن طراحی لوگو بیان می شود و روش هایی که از طریق آن ها می توانید لوگوی خود را طراحی کنید و یا سفارش دهید نیز بیان می شود.

داشتن یک لوگوی خوب و اهمیت آن امروزه بر کسی پوشیده نیست و بیشتر شرکت ها در هر زمینه ای که فعالیت کنند، به دنبال طراحی هستند که بتواند بهترین لوگو را برای شرکت و برند طراحی کند و از این طریق بتوانند در میان رقیبان متعددی که دارند، نام خود را به ذهن های مردم القا کنند. با پیشرفت روزافزون که در عرصه ی طراحی لوگو به وجود آمده است،

این موقعیت شغلی نیز برای کسانی که در حوزه ی طراحی و گرافیک فعالیت می کنند به وجود آمده است که با استفاده از خلاقیت های خود مشتریان بسیاری را جذب کنند. ما نیز سعی می کنیم در این مقاله بهترین مرکز شهرک غرب را معرفی کرده و همچنین شرایط استخدام و موقعیت فوق العاده ای که برای فعالیت در این شرکت وجود دارد، بیان کنیم.

چرا باید یک لوگوی خوب برای برند خود داشته باشیم؟

یک لوگوی خوب می تواند به برند شما اعتبار ببخشد و هویت فعالیت شما را آشکار سازد. هر شرکت و برند معروفی که به ذهنتان بیاید، بدون شک یک لوگوی معروف نیز در کنار نام آن شرکت در ذهن شما نقش خواهد بست. در واقع لوگو نمادی است که به راحتی و در یک نگاه می تواند اهداف شرکت صاحب لوگو()، هویت کاری آن و نوع فعالیت هایش را برای بیننده آشکار کند.

لوگوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای طراحی لوگو استانداردهایی تعریف می شود که لوگوی خوب را می توان با در نظر گرفتن این معیارها مشخص کرد. یک طراح حرفه ای قبل از هر چیز، در اولین مرحله باید با نوع فعالیت هایی که شرکت صاحب لوگو انجام می دهد، واقف بوده و کاملا هویت کاری آن را بداند. لوگوی نهایی در نهایت به گونه ای باشد که کاملا مرتبط با حوزه کاری شرکت باشد. بنابراین لوگویی که نتواند نوع فعالیت صاحب لوگو را معین کند، حتی در صورتی که زیبایی های لازم و تمام نکات دیگر را در بر داشته باشد، برای سفارش دهنده ی آن سودمند نخواهد بود.

طراح های متخصص

علاوه بر شناخت فعالیت های شرکت، دو رکن اساسی نیز برای طراحی لوگو وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تعادل و تقارن در طراحی لوگو

یکی از مهمترین اصولی که در طراحی یک لوگو باید به آن توجه کرد، تقارن لوگو است. یک لوگو ممکن است در سایزهای گوناگون و در فضاهای متفاوت به نمایش گذاشته شود. بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که در هر اندازه ای زیبایی و خوانایی لازم را داشته باشد. در بعضی از مواقع لوگوهای بر روی بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی و یا تابلوهای الکتریکی چاپ می شوند.

تاثیر رنگ ها در طراحی لوگو

یکی از نکاتی که در طراحی یک لوگو بسیار اهمیت دارد و توجه بیننده را در اولین نگاه به خود جلب می کند، استفاده از رنگ های خوب و تاثیر گذار در طرح است. برای نمونه لوگوی گوگل را در نظر بگیرید. رمز موفقیت این لوگو، در عین سادگی، رنگ های جذاب و جالب توجه آن است.

قیمت طراحی لوگو آرم و نشانه

همکاری در طراحی لوگو

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید