سئو

چگونه با لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام کلیک‌های بیشتر دریافت کنیم؟

آیا با ویژگی لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام آشنا هستید؟ حتماً به خاطر دارید که اینستاگرام در گذشته فقط به عنوان یک ابزار برای اشتراک گذاشتن عکس‌ها بود. اکنون این پلتفرم بسیار فراتر از قبل تکامل یافته است. در حال حاضر اینستاگرام شیوه تعامل عرضه کنندگان محصولات و برندها را با طرفداران خود متحول کرده است و فرصت‌های زیادی را برای افزایش شخصی‌سازی ارتباط بین آنها فراهم کرده است.

لینک گذاشتن در استوری

اخیراً اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای ارائه دهندگان محصولات و خدمات معرفی کره است تا به افزایش درآمد آن‌ها کمک کند. با این حال، این ابزارها برای جذب مخاطبان و افزایش فالوورها محدود هستند. یکی از مهم‌ترین ابزارها، ابزار ساده لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام است.

لینک‌های قابل کلیک

وقتی شما به مدت طولانی از لینک‌های قابل کلیک در استوری‏ های اینستاگرام خود استفاده نکنید، قطعاً به عنوان یک برند یا تولید کننده در اینستاگرام موقعیت خود را از دست خواهید داد. با اینکه اینستاگرام قابلیت لینک گذاشتن را در بیو برای کاربران تجاری خود فراهم کرده است، اما ابزار دیگری را برای کمک به این دسته از کاربران برای تعامل بیشتر با فالوورهای خود ارائه داده است. این ابزار لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام است.

ویژگی swipe up

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام قبلاً با ویژگی امکان‌پذیر بود. از آنجایی که این قابلیت برای تمام کاربران فعال نمی‌شد. در اقدامی جالب اینستاگرام در جدیدترین به روز رسانی خود امکان لینک گذاشتن در استوری را در قسمت استیکرهای استوری برای دسترسی تمام کاربران و کسب و کارهای کوچک به این ویژگی مفید، فراهم کرده است.

نرخ کلیک

کسب و کارهای کوچک با این ویژگی فرصتی پیدا می‌کنند تا از طریق به اشتراک ‌گذاری لینک‌های صفحات سایت و سایر پلتفرم‌های خود در استوری، فالوورهای خود را از اطلاعیه ها، رویدادها، اخبار و محصول آگاه سازند، بدین ترتیب نرخ کلیک و میزان ترافیک سایت آنها افزایش خواهد یافت.

استوری اینستاگرام

درست است که لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام به افزایش ترافیک و نرخ کلیک کمک می‌کند اما باید به خاطر داشته باشید حتماً این کار را به شیوه ای درست انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید؛ زیرا در غیر این صورت به نتیجه مورد انتظار دست نخواهید یافت. پس در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین شیوه های لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. شما به کمک این روش‌ها می‌توانید به بهترین شکل از مزایای این ویژگی اینستاگرام بهره مند شوید

5 راه برای استفاده از مزایای لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام

همانطور که در بخش قبل گفتیم اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود ویژگی swipe up را برای به اشتراک‌گذاری لینک کنار گذاشت و امکان لینک گذاشتن در استوری را با کمک استیکر برای تمام کاربران خود فراهم کرد؛

زیرا در روش قبلی فقط کاربرانی که بیش از 10000 فالوور داشتند می‌توانستند از این ویژگی استفاده کنند؛ بنابراین با این ویژگی جدید در استوری، کسب و کارهای نوپایی که هنوز فالوورها و مخاطبان زیادی ندارند، فرصتی پیدا می‌کنند تا رویدادها، برنامه ها و اخبار کسب و کار خود را از طریق لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام تبلیغ کنند و گامی در جهت موفقیت کسب و کار خود بردارند.در این بخش ما بهترین روش‌هایی را که شما می‌توانید رویدادها، برنامه ها و اخبار کسب و کار خود را به کمک لینک گذاشتن در استوری کنید معرفی کرده ایم:

1. برای پروژه های خود را برنامه ریزی کنید.

قبل از لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام باید در مورد یک رویداد در آینده، پروژه تعطیلات، فروش یا یک خبر خاص فکر کنید و ساختار استوری خود را از قبل مشخص کنید؛ اما نیاز نیست تمام جزییات را برنامه ریزی کنید، شما فقط باید مشخص کنید از چه چیزی باید عکس بگیرید یا ویدیو تهیه کنید تا توجه فالوورهای خود را جلب نمایید.

2. از ویدئوها به اشکال مختلف استفاده کنید.

شما در اینستاگرام می‌توانید ویدیوهای 15 ثانیه را در استوری اشتراک بگذارید یا رویدادهای موجود در سایت خود را به صورت ویدئو در استوری تبلیغ کنید. برای انجام این کار از رویداد خود فیلم بگیرید، با اعضای تیم مصاحبه کنید یا با کمک یک لایو آن را برای فالوورهای خود تبلیغ کنید. شما در تمام اینویدئویی می‌توانید از استیکر لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام برای افزایش ترافیک و کلیک در سایت خود استفاده کنید.

3. از استیکرهای ویژه خود استفاده کنید.

استیکرها تبدیل به کارت ویزیت استوری اینستاگرام تبدیل شده اند. این استیکرها شامل تصاویر گرافیکی و گیف‏های سرگرم کننده ای هستند که در استوری ها استفاده می‌شوند. شما می‌توانید مجموعه ای خاص از این استیکرها را برای خود ایجاد کنید و هنگام لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام برای جلب توجه بیشتر فالوورهای خود از آن‌ها استفاده کنید.

4. پس از لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام با فالوورهای خود به طور منظم تعامل داشته باشید.

مانند هر پلتفرم دیگری، برای موفق شدن در اینستاگرام باید به سؤالات و درخواست‌های فالوورهای خود پاسخ دهید و به طور منظم با آن‌ها در ارتباط داشته باشید. شما باید در مورد استوری‏های خود هم به همین شکل عمل کنید.

شما پس از لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام برای تبلیغ رویداد یا خبر مهم، باید به افرادی که از طریق این استوری ها به شما پیام می‌فرستند، سؤال و یا درخواستی دارند پاسخ دهید تا از طریق افزایش تعامل با فالوورهای خود میزان ترافیک و نرخ کلیک سایت خود را بهبود بخشید.

5. استوری های خود را ذخیره کنید

در حالی که استوری‏های اینستاگرام پس از 24 ساعت غیر قابل مشاهده می‌شوند، اما کاربران می‌توانند آن‌ها را در هایلایت ذخیره کنند تا لینک‌های مهم را در استوری‏های خود حفظ کنند. شما می‌توانید حتی با به اشتراک‌گذاری مجدد این استوری‏های هایلات شده، وقایع و رویدادهای آتی را چندین بار تبلیغ کنید و میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهید.

هایلایت کردن استوری

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام به تنهایی در جلب توجه مخاطبان و فالوورهای شما برای افزایش ترافیک و بازدید از سایت مؤثر نیست. شما در کنار این روش باید از عکس‌ها و ویدئوهای جذاب و مرتبط با لینک خود، استیکرهای اختصاصی، چت‌های لایو، هایلایت کردن استوری و تعامل با کاربران هنگام در طول به اشتراک‌گذاری استوری استفاده کنید تا به نتیجه مورد انتظار برسید. در واقع عدم رعایت هر یک از نکات فوق می‌تواند شروعی برای شکست پروژه‌ ها و رویدادهای شما باشد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید