سئو

چگونگی داشتن یک طراحی بنر جذاب

در عصر حاضر در بسیاری از مجالس ، جشن ها و سمینار ها و…. از بنر ها برای انتقال پیام به مخاطب استفاده می کنند . بنر ها نقش مهمی را در این مراسمات ایفا می کنند و به طوری که طراحی روی بنر می‌تواند حس خوب یا حتی هیجان انگیزی را به مخاطب منتقل نماید. طراحی بنر جذاب توسط نرم افزارهای پیشرفته و طراحان حرفه ای صورت می‌گیرد تا بنر ها مورد رضایت مشتری باشد .در این مقاله به نحوه طراحی بنر جذاب می‌پردازیم و با این موضوع بیشتر آشنا می شویم.

انواع بنر تبلیغاتی

در طراحی بنر جذاب برای سایت نتیجه یکی از مطالعات نشان داده که درج بنرهای تبلیغاتی در وب سایت های دیگر، حدود 16 درصد از بازدیدکنندگان آن وب سایت را به سمت برند تبلیغ شده جذب می کند و همچنین طراحی بنر جذاب در وب سایت اگر به طور صحیح انجام گردد قادر به این خواهد بود که حدود 70 درصد ترافیک ورودی را از آن چیزی که هست، بیشتر کند.

البته نباید فراموش کرد که همه تبلیغات مثل هم نیستند و به عبارتی دیگر از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. اگر بخواهید تبلیغات شما موجب جذب کاربران و مخاطبان شود و آنها را برای شما به بازدیدکننده یا مشتری تبدیل کند باید آن را به شکل اصولی و حرفه ای انجام دهید. یکی از مهمترین اصول در تبلیغات بنر نیز جذاب است که بتواند نگاه بینندگان را به سمت خود بکشاند.

خصوصیات یک بنر جذاب از دید مخاطب

6- تا جای که می توانید سعی کنید حجم بنر رو کم نمایید که نکته مهمی است.

افزایش کیفیت و جذابیت تبلیغات بنری باعث رشد چشمگیر سفارش دهنده ها و ورود اکثریت صاحبان کسب و کار و صنایع مختلف در اینترنت گشته است .

امروز با بوجود آمدن شبکه تبلیغات کلیکی با طراحی بنر جذاب، تبلیغ دهندگان فرصت بهتری را برای نمایش تبلیغات خود در صفحات وب سایت ها به دست آورده اند و به تبلیغات آنلاین جهت برند سازی و فروش محصولات خود مشغولند .ما مدعی پایین ترین در کنار بهترین کیفیت و هارمونی هستیم.

طراحی یک بنر جذاب

شناخته شدن و هویت و شخصیت یک برند به عوامل مختلف بستگی دارد اما تصاویر گرافیکی () شاید بیش از همه در این امر دخیل باشد. رنگ‌هایی که برای استفاده در ساخت یک برند انتخاب میشوند نقش مهمی در پشتیبانی و ایجاد شخصیت آن برند دارند.

متن، بخش اصلی یک طراحی بنر جذاب است و در بعضی موارد مهمترین قسمت آن به شمار می رود. در یک بنر جذاب طرح استفاده شده در آن اگر به خوبی کار شود ،پیام را تقویت کرده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.کلماتی که در طراحی بنر جذاب به کار می رود پیام را تعریف می کنند پس باید دقت داشت که از چه کلماتی استفاده کنیم که تاثیر بیشتری داشته باشد . در یک طراحی بنر جذاب در به کار بردن کلمات باید این نکته را در نظر داشت که پیام را ساده و منسجم به کار ببریم به صورتی که مخاطب در چند ثانیه اول پیام بنر را دریافت کنند.

یک پیشنهاد کاربردی

شما برای یافتن موضوع مورد نظر خود از جمله نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی، آموزش طراحی بنر تبلیغاتی، بنرهای تبلیغاتی جذاب، طراحی بنر مغازه، اصول طراحی بنر، سایت طراحی بنر ، نمونه بنر تبلیغاتی ،اصول طراحی بنر چاپی و موضوعات دیگر که شما عزیزان به آن احتیاج دارید به این سایت مراجعه بفرمایید و از خدمات ارائه شده استفاده نمایید. یک کار حرفه ای و جذاب نیازمند تخصص در زمینه های مربوطه است که به راحتی در اختیار شما قرار دارد.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید