سئو

رپورتاژ آگهی در اطلاع نیوز

رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز»، ضامن توسعه کسب و کار شماست. سایت خبری تحلیلی «اطلاع نیوز» با گستردگی حوزه های فعالیت خبری، همچون اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، بین المللی، تکنولوژی، فرهنگ و هنر، سلامت، ورزشی، بازار خودرو، گردشگری، و گزارشات تصویری، طیف گسترده ای از مخاطبین را به خود جذب می کند. بنابراین رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» به صورت یک گزارش خبری در این سایت پربازدید، به دلیل حضور مخاطبین پرتعداد و متنوع، با بهترین کیفیت معرفی کسب و کار شما همراه خواهد شد.

اهمیت و ارزش رپورتاژ آگهی:

اما چیست و از چه بابت دارای ارزش و اهمیت است؟ همانطور که می دانیم تبلیغات و اهمیت آن، پدیده ای تاریخی و شناخته شده است، و از تولید کنندگان ادویه جات خانگی گرفته تا چهره های سیاسی برای معرفی شخصیت خود، برنامه ها و کسب و کار شان از تبلیغات بهره مند می شوند. اما رپورتاژ به نحوی عمل می کند که خدمات، برند یا هر نوع دیگر از کسب و کار شما را در قالب یک خبر یا گزارش به مخاطبین نشان خواهد داد، به شکلی که در ذهن مخاطب می نشیند و البته خلاف تبلیغات سنتیِ مدت دار، برای همیشه در سایت باقی می ماند. رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» این امکان را به شما می دهد که از این شیوه تبلیغاتی اثرگذار بهره مند شوید.

تبلیغات به روش رپورتاژ آگهی که در سراسر دنیا به عنوان یکی از اثربخش ترین روش های بازاریابی شناخته می شود، روشی ماندگار است، بدین معنا که تبلیغات شما برای همیشه در سایت اطلاع نیوز باقی خواهد ماند. درحالیکه در روش های سنتی، در ازای پرداخت های ماهیانه و یا دوره ای، لینک محصول شما به نمایش گذاشته خواهد شد، و پس از منقضی شدن زمان، و عدم پرداخت مبلغ مورد نظر، لینک تبلیغ شما از سایت حذف خواهد شد. بعلاوه استفاده از تبلیغات رسانه ای به شیوه سنتی، هزینه ای هنگفت به همراه خواهد داشت، که در رپورتاژ، این هزینه ها به حداقل خواهد رسید، و نیز بازخورد و جذابیت آن در دید مخاطبین نیز چندین برابر بیشتر خواهد بود.

بعلاوه تکیه بر مخاطبین سایت های معتبر خبری همچون «اطلاع نیوز» می تواند برای شما این اطمینان را حاصل کند که کسب و کار شما بالاترین بازدید را دریافت کرده و شناخت خوبی در ذهن مخاطبین خواهید آفرید. چنین است که شما با رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز»، از اعتبار این سایت بهره مند شده و بدین ترتیب برای خود نیز اعتبار کسب خواهید کرد؛ و مطابق با رنکینگ بالای این سایت، در سرچ های گوگل نیز بالاتر قرار گرفته و بیشتر دیده خواهید شد.

پایگاه خبری اطلاع نیوز

وبسایت خبری تحلیلی اطلاع نیوز، تابع قوانین کشور بوده و سعی در اطلاع رسانی اتفاقات و رخدادهای خارجی و داخلی در حوزه های متفاوتی می کند. پایبندی به چهارچوب های قانونی در کنار حراست از منافع ملی و مردمی در دستور کار این پایگاه خبری قرار دارد.

این پایگاه در حوزه های متفاوت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، بین المللی، تکنولوژی، فرهنگ و هنر، سلامت، ورزشی، بازار خودرو، گردشگری، و گزارشات تصویری فعالیت می کند؛ و متعهد به ارتقای عمومی آگاهی افراد جامعه در تمامی این زمینه ها است. درستی اخبار، دوری از جانبداری، سرعت و دقت در انتقال اخبار، توسعه فرهنگ اجتماعی، نقد سازنده و نه تخریبگر، ایجاد همبستگی و همدلی بین متعهدین و ملت، و اعتماد بین رسانه و مخاطب از اهداف اصلی این پایگاه خبری است.

چرا اطلاع نیوز؟

چرا اطلاع نیوز؟ «پایگاه خبری اطلاع نیوز» از معتبرترین سایت های خبری داخلی به شمار می آید که عدالت، صداقت، انصاف، آگاهی بخشی، و حفظ منافع داخلی و خارجی وطن را رسالت خود قرار داده، و بدین ترتیب مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده است، مخاطبینی که به این رسانه اعتماد کرده و بنابراین رپورتاژهای منتشر شده در این سایت را نیز در کمال اعتماد خواهند پذیرفت. آگهی همیشگی شما در سایت معتبر «اطلاع نیوز» به معنای داشتن مخاطبانی همیشگی و اعتماد همیشگی آنها به کسب و کار شما خواهد بود.

«اطلاع نیوز» بطور روزانه، بازدید هزاران نفر را به خود اختصاص می دهد که از طریق دامنه و آدرس این سایت، و نیز از طریق سرچ در گوگل، این سایت و مطالب به روز آن را پیگیری می کنند؛ و این سایت را منبع اصلی کسب اطلاعات خود قرار داده اند. درنتیجه این سایت به عنوان محلی مطمئن و معتمد برای انتشار رپورتاژهای آگهی کاربران شناخته می شود.

بعلاوه رتبه الکسای «اطلاع نیوز» دلیلی موجه بر انتخاب این سایت به عنوان انتشار دهنده رپورتاژ آگهی شماست. سیمیلار وب پایگاهی اینترنتی است که در سطح بین اللملی فعالیت کرده و اعتبار تمامی سایت ها توسط آن سنجیده و در اختیار عموم قرار می گیرد. سیمیلار وب به سایتی که بیشترین بازدید و مخاطب را دارد، رتبه بالاتری را اختصاص خواهد داد. پایگاه خبری «اطلاع نیوز» با رتبه الکسای 1076، سایتی برگزیده برای سفارش ریپورتاژ خبری است؛ چرا که در رقابت با سایر سایت های داخلی، بازدیدکنندگان بیشتری در این سایت حضور خواهند داشت. بازدیدگان بیشتر این سایت، یعنی داشتن بازدیدکننده بیشتر برای سایت ها و کسب و کارهایی که تبلیغ محصول خود را به «اطلاع نیوز» سپرده اند، و درنتیجه ارائه محصول، فروش، و سوددهی بالاتری را به دست خواهند آورد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

سایت «اطلاع نیوز» با سن دامنه 1، دامین اتوریتی، و رتبه آتوریتی 26، به دست آوردن رتبه های بالا در بازدید صفحات و بازدید کل سایت، استفاده از اصول سئو، استفاده از نگارش مناسب و درنتیجه دیده شدن قطعی در موتورهای جستجو، در تلاش است تا رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» را برای مدت های طولانی ثابت نگاه دارد، و با منقضی نشدن سایت، تبلیغات شما همچنان در سایت برای همیشه باقی بماند. بنابراین این سایت جوان، با رپورتاژهای حرفه ای، خدمات مناسب برای ماندگار بودن، دیده شدن، سودکردن، و در ذهن ها ثبت شدن را به شما ارائه می دهد.

رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» مناسب برای همه

اما رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز»، برای چه کسانی مناسب است و چگونه می توان از این بابت اطمینان یافت؟ همانگونه که در بالا ذکر شد، به دلیل گستردگی زمینه فعالیت «اطلاع نیوز»، مخاطبین گسترده ای از میان سیاست دوستان، هنردوستان، فعالین حوزه های اجتماعی و فرهنگی و گردشگری، ورزش دوستان، و حتی افرادی که به دنبال روشی فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند، به این سایت مراجعه می کنند، بنابراین شرکت ها و سایت هایی که در هر کدام از این زمینه ها به فعالیت مشغول هستند، با اطمینان می توانند تبلیغ و رپورتاژهای آگهیِ کسب و کار خود را در اطلاع نیوز داشته باشند.

با نگاهی به خبرهای تحت پوشش سایت می توان این اطمینان را حاصل کرد که رخدادهای مخابره شده در اطلاع نیوز، تمامی هموطنان ایرانی، در هر جای ایران، با هر نوع نگاه، خط فکری و علاقمندی، و نیز با هر سن و جنسی را می تواند جذب خود کند؛ بنابراین بهترین سایت برای سفارش رپورتاژ آگهی، معرفی کسب و کار، و اعتماد و اطمینان نسبت به هزینه متحمل شده در قبال دریافت بهترین کیفیت و بهترین بازخورد، سایت «اطلاع نیوز» خواهد بود.

انعکاس کسب و کار شما با رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» می تواند مورد توجه همه اقشار اجتماع، دوستداران علم و سیاست و اقتصاد و ورزش و هنر و سایر حوزه ها، فارغ از سن و جنس شان قرار بگیرد؛ و با هزینه اندک، اعتبار سایتی معتبر و پربازدید را برای همیشه به دست آورید. همانگونه که ذکر شد، رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز» برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند، و با توجه به توضیحات کاملی که در قالب یک گزارش و مقاله درباره محصول شما به دست داده می شود، توجه مخاطب را به خود جلب کرده و مخاطب تا پایان متن یا گزارش، با صاحب کسب و کار همراه خواهد ماند. تبلیغی حرفه ای و مخاطب پسند، در سایتی حرفه ای و پر مخاطب، که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین در دسته ها و گروه های متفاوت را به خود جذب کند، بی شک آینده کاری شما را تضمین، اعتبار شما را به بالاترین میزان، و موفقیت شما را قطعی خواهد کرد. چنین است که با سرمایه گذاری به شکل رپورتاژ آگهی در «اطلاع نیوز»، شما از دستیابی به نتیجه مطلوب خود اطمینان خواهید داشت.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید