سئو

رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز

اگر به فکر جهانی نمودن کسب و کار خود هستید توصیه می کنیم اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز نمایید. تجارت نیوز دارای طیف گسترده ای از مخاطبان می باشد به همین دلیل به راحتی قادر به فراهم نمودن بستر مناسب برای معرفی برند و کسب و کار شما خواهد بود. روزانه حدود هزاران مخاطب مطالب این سایت خبری را بازدید کرده و آن ها را مطالعه می کنند. به همین دلیل است که می توانیم با اطمینان ادعا کنیم انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز می تواند فرصتی درخشان برای معرفی خدمات و کسب و کاری که ارائه می دهید باشد.

چرا رپورتاژ آگهی در سایت های خبری

یکی از روش های نوین تبلیغاتی انتشار در سایت های خبری می باشد. در این روش یک آگهی تبلیغاتی در سایت به صورت خبری عنوان شده و مخاطب در قالب یک متن خبری یا در حقیقت تبلیغ یک برند، خدمات و دیگر چیزها را مشاهده می کند. امروزه از تبلیغات در زمینه های مختلف همچون امور تجاری و بازاریابی شرکت ها استفاده می شود. همچنین بسیاری از شخصیت های سیاسی برای معرفی خود به مخاطبانشان در میان مردم از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنند.

با انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز و دیگر سایت های خبری معتبر و مورد اعتماد مخاطبان می توانید کسب و کار یا دیگر اهداف خود را به بهترین نحو معرفی نمایید و همچنین آمار بازدیدکنندگان سایت خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

یکی از تأثیرگذارترین روش های بازاریابی و تبلیغاتی که شرکت های بزرگ و برندهای معتبر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند رپورتاژ آگهی می باشد. بسیاری از مؤسسات و برندهای ایرانی نیز از مزایای رپورتاژ آگهی مطلع هستند و از آن ها استفاده می کنند.

از دیگر مزایای رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف می توان به همیشگی بودن آن اشاره کرد. بر خلاف دیگر روش های لینک سازی که باید به صورت دوره ای تمدید شوند در رپورتاژ آگهی، لینک آگهی شما هرگز از بین نخواهد رفت و به صورت همیشگی در سایت منتشر کننده آگهی باقی خواهند ماند.

از سایت تجارت نیوز چه می دانید؟

امروزه اقتصاد ایران در حال تجربه نمودن روش های تازه می باشد و همچنین مدل کسب و کار و ایرانیان به طور پیوسته در حال تغییر و تحول می باشد. در ادامه چنین تغییراتی به دایره واژگان سیاست گذاران مفاهیم نو وارد شده است و سرمایه قادر به یافتن مسیرهای متفاوت شده است.

پورتال سایت تجارت نیوز خبری-تحلیلی می باشد و از اقتصاد ایران و جهان روایتی جامع و کامل بیان نموده است و همچنین تلاش در بازتاب نمودن و منعکس کردن این اتمسفر تازه برآمده است. این سایت پیوسته تلاش نموده است تا از فرصت های تازه ایجاد شده توسط فضای آنلاین برای انتشار سریع و متنوع محتوا استفاده نموده و اخبار و اطلاعات اقتصادی را آسان و باکیفیت به شما ارائه دهد.

قانون مندی و تعادل

پایبندی به قوانین جاری کشور و حفظ جانب تعادل

شفافیت و استقلال رأی

حفظ استقلال رأی برای خود در ارزیابی رویدادهای مختلف

تخصص

تلاش در ارزیابی مسائل از زاویه کارشناسی و به طور موشکافانه

خلاقیت

پیگیری رویکردهای تازه در تولید محتوا

یکی از معتبرترین سایت های خبررسانی در ایران پایگاه خبری تجارت نیوز می باشد. رویکرد اصلی تجارت نیوز افزایش سطح آگاهی و بصیرت در جامعه، حفظ منافع ملی و مردمی و صداقت در گفتار می باشد. سایت خبری تجارت نیوز به خوبی توانسته است اعتماد مخاطبان را به سوی خود جذب کند. حسن اعتماد مخاطبان می تواند به عنوان دلیل اصلی برای رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز در نظر گرفته شود. با انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز علاوه بر جلب نظر تعداد زیادی از مخاطبان به سوی خود می توانید اعتماد مخاطبان را نیز برای همیشه بدست آورید. علاوه بر موارد ذکر شده از آنجا که سایت خبری تجارت نیوز دارای پیشینه درخشان و اعتبار در بین مخاطبان خود می باشد شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز برای خود اعتباری همیشگی ایجاد نمایید. تمامی مخاطبان تجارت نیوز به این عقیده دست یافته اند که این سایت برای مؤسسات یا اشخاص نامعتبر تبلیغات نخواهد کرد.

تعداد بازدیدکنندگان سایت خبری تجارت نیوز بالغ بر 6254362 نفر می باشد که از این بین 24% از مخاطبان را زنان و حدود 76% از مخاطبان این سایت را مردان تشکیل می دهند. آیا به نظر شما داشتن این تعداد مخاطب و بازدیدکننده در طول روز باعث نمی شود این سایت خبری به سایتی معتبر جهت انتشار رپورتاژ آگهی تبدیل شود؟

رتبه سیمیلار وب این سایت خبری می تواند به عنوان دلیل دیگری برای رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز در نظر گرفته شود. سیمیلار وب یک پایگاه اینترنتی در صورتی معتبر است که سایت های مختلف را بر اساس میزان بازدیدکنندگان و اقبال مخاطبان نسبت به آن ها رتبه بندی می کند. هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد رتبه سیمیلار وب سایت مورد نظر نیز بیشتر خواهد بود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

بر اساس رتبه بندی انجام شده توسط سایت سیمیلار وب تجارت نیوز در بین سایت های خبری در داخل کشور ایران موفق به کسب رتبه چهارم شده است و جالب است بدانید در بین تمامی سایت های ایرانی رتبه 703 را کسب نموده است به همین دلیل می توانیم ادعا کنیم رتبه سیمیلار وب سایت تجارت نیوز بالاست از این رو برای رپورتاژ آگهی بسیار مناسب می باشد. رتبه بالای سیمیلار وب این سایت بیان کننده این واقعیت است که روزانه هزاران نفر برای اطلاع یافتن از اخبار اقتصادی ایران و جهان از این سایت بازدید می کنند.

با انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز به راحتی قادر به افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود به میزان قابل توجهی خواهید بود. همچنین با این کار می توانید کاری کنید تا برند و خدماتی که ارائه می دهید بهتر دیده شوند.

دلیل دیگر انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز سن دامنه آن می باشد. عمر دامنه سایت تجارت نیوز 11 سال می باشد. با انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت تا مدت زمان طولانی و زیادی نیاز به نگرانی بابت انقضای سایت و از بین رفتن آگهی تبلیغاتی خود نخواهید داشت.

شرکت Moz.com به وب سایت های مختلف شاخصی بین 0 تا 100 می دهد که این شاخص پیج اتوریتی نام دارد. این شاخص مشخص می کند که صفحات یک سایت تا چه حد توانسته اند در زمینه سئو و رتبه بندی موتورهای جست و جو موفق عمل کنند. بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده پیج اتوریتی سایت تجارت نیوز 46 می باشد. نمره 56 برای یک سایت خبری می تواند نمره خوب و قابل قبولی باشد؛ بنابراین می توانید با خیالی آسوده جهت دیده شدن به انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز اقدام نمایید.

شاخص مشابه پیج اتوریتی نیز وجود دارد که بری کل سایت در نظر گرفته می شود نه برای صفحات به صورت جداگانه که شاخص دامین اتوریتی نامیده می شود. دامین اتوریتی سایت تجارت نیوز 28 می باشد. این شاخص می تواند دلیل دیگری برای تحریک شما جهت انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز باشد.

امکان انتشار رپورتاژ آگهی برای چه سایت ها و شرکت هایی وجود دارد؟

امکان انتشار رپورتاژ آگهی برای مؤسسات و شرکت های مربوط به بخش مسکن، خودرو، بورس، ارز و طلا و استارتاپ بدون هیچ گونه محدودیتی وجود دارد.

اگر به سایت خبری تجارت نیوز سری بزنید مشاهده خواهید کرد که دارای صفحات مختلف می باشد که در زمینه های متنوع همچون مسکن، خودرو، بورس، ارز و طلا و استارتاپ به خوبی اطلاع رسانی می کنند. اکثر مخاطبان این سایت را مردان تشکیل می دهند.

مخاطبان این سایت را نیز معمولاً افرادی با میانگین سنی 25 تا 55 سال تشکیل می دهند که به کسب اطلاعات در زمینه های اقتصادی علاقه مند هستند. با انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز می توانید در رابطه با مشاهده شدن تبلیغات خود توسط مخاطبین در سراسر کشور اطمینان خاطر کسب نمایید. اگر زمینه فعالیت شما در رابطه با فعالیت های اعلام شده در سایت تجارت نیوز باشد می توانید بر طیف متنوع مخاطبان این سایت تکیه نموده و رپورتاژ آگهی خود را در این سایت منتشر نمایید.

سایت هایی همچون چونک، بانک صادرات ایران، اخبار رسمی، دیجی کالا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، بیمه معلم، مدیران خودرو، علی بابا، سایپا و همراه اول از خدمات رپورتاژ آگهی تجارت نیوز استفاده نموده اند. همچنین سایت هایی همچون فیسبوک، گوگل میل، ویکی پدیا، پارتنرید به این سایت لینک دارند.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید