سئو

رپورتاژ آگهی در افکار نیوز

چرا رپورتاژ آگهی ؟

در سایت های خبری یک روش نوین تبلیغاتی است. در واقع یک آگهی تبلیغاتی به صورت خبری در سایت عنوان می شود و مخاطب در قالب یک متن خبری در واقع تبلیغ یک برند، خدمات یا هر چیز دیگری را مشاهده می کند. امروزه تبلیغات نه تنها برای امور تجاری و بازاریابی شرکتها استفاده می شود، بلکه بسیاری از شخصیت های سیاسی نیز روش های مختلف تبلیغاتی را برای معرفی خود به مخاطبانشان در میان مردم اعمال می کنند.

با رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر و مورد اعتماد مخاطبان می توانید به نحو احسنت کسب و کارتان و یا هر هدف دیگری که دارید را معرفی کرده و آمار بازدید کنندگان سایت خود را به نحو قابل توجهی افزایش دهید.

شرکت های بزرگ و برندهای معتبر در سراسر جهان از به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می کنند و این در حالی است که بسیاری از موسسات و برندهای ایرانی نیز به مزایای رپورتاژ آگهی پی برده و از آن استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف همیشگی بودن آن است.

زیرا بر خلاف روش های دیگر لینک سازی که باید به صورت دوره ای (ماهانه و یا سالانه) تمدید شوند در روش رپورتاژ آگهی، لینک آگهی شما هرگز از بین نرفته و به صورت مادام العمر در سایت منتشر کننده ی آگهی باقی می ماند.

درباره ی افکار نیوز

وبسایت خبری تحلیلی افکار نیوز با تکیه بر نیروی تفکر و صداقت به منظور اطلاع رسانی درست، همه جانبه، سریع و بدور از جهت گیری های سیاسی و کاملا بی طرف پا به عرصه ی اطلاع رسانی نهاده است.

این وبسایت خبری کاملا مردم محور بوده و حراست از منافع ملی و مصالح مردم را وظیفه ی اصلی خود می داند. از جمله برنامه های اصلی افکار نیوز عبارتند از :

• نقد اصولی و سازنده

• ارتقای سطح آگاهی جامعه در تمامی زمینه ها

• ارتقای سطح فرهنگ جامعه

• توجه همزمان به عناصر سرعت و دقت در انتشار اخبار

• رعایت انصاف در ارائه اخبار و دوری از افراط تفریط

• دوری از اغراق و یا کم گویی در ارائه ی اخبار

• تلاش برای بالا بردن سطح امیدواری در جامعه

• ایجاد اعتماد بین رسانه و مخاطب

چرا باید افکار نیوز را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید؟

پایگاه خبری افکار نیوز یکی از معتبرترین سایت های خبر رسانی در ایران می باشد. صداقت در گفتار، افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه و حفظ منافع ملی و مصالح مردم رویکرد اصلی افکار نیوز می باشد. از این رو این سایت خبری توانسته به خوبی اعتماد مخاطبان را جلب کند.

همین حسن اعتماد مخاطبان می تواند دلیل اصلی برای رپورتاژ آگهی در افکار نیوز باشد. در واقع با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز نه تنها نظر مخاطبان بی شمار این سایت به شما جلب می شود بلکه اعتماد آنان را نیز برای همیشه به دست می آورید. از طرفی با توجه به پیشینه ی درخشان و اعتباری که این سایت در بین مخاطبانش دارد با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز می توانید پشتوانه ی اعتبار این سایت را تا همیشه برای خود ایجاد کنید. زیرا این باور در مخاطبان نهادینه شده است که افکار نیوز هیچ گاه برای هیچ موسسه یا شخص نا معتبری تبلیغات نخواهد کرد.

روزانه حدود 35 هزار نفر از طریق دامنه و آدرس این سایت و حدود 82 هزار نفر با سرچ نام افکار نیوز از این سایت خبری دیدن می کنند. آیا داشتن داشتن چیزی در حدود 120 هزار بازدید کننده در طول روز نمی تواند یک دلیل محکم برای رپورتاژ اگهای در افکار نیوز باشد؟

دلیل دیگر برای رپورتاژ آگهی در افکار نیوز رتبه ی الکسای افکار نیوز است. سیمیلار وب یک پایگاه اینترنتی معتبر است که سایت های مختلف را بر اساس میزان مراجعه و اقبال مخاطبان نسبت به آنها رتبه بندی می کند. هر چه تعداد مراجعه کنندگان به یک سایت بیشتر باشد رتبه ی الکسای آن نیز بهتر است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

همانطور که گفتیم یک دلیل دیگر برای انتشار رپورتاژ آگهی در افکار نیوز رتبه ی الکسای آن است. بر اساس رتبه بندی که توسط سایت سیمیلار وب صورت گرفته است افکار نیوز در بین سایت های خبری ایرانی رتبه ی ششم و در بین کل سایت های ایرانی رتبه ی هشتاد و هشتم را دارد. کسب رتبه ی ششم در بین سایت های خبری حاکی از این واقعیت است که روزانه هزاران نفر از افکار نیوز بازدید کرده تا در جریان اخبار و وقایع روز ایران و جهان قرار بگیرند.

پس با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز می توانید بازدید کنندگان از سایت خود را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز سبب بهتر دیده شدن برند یا خدماتی می شوید که قصد ارائه ی آنها را دارید.

یک دلیل دیگر برای رپورتاژ آگهی در افکار نیوز سن دامنه ی این سایت می باشد. عمر دامنه ی سایت افکار نیوز 8 سال می باشد زیرا این سایت از نوع دامین های TLD می باشد. بنابراین با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز تا مدت های طولانی نگرانی از بابت انقضای سایت و از بین رفتن آگهی تبلیغاتیتان نخواهید داشت.

دامین اتوریتی (شاخصی مشابه پیج اتوریتی که برای کل سایت در نظر گرفته می شود نه برای هر صفحه) سایت افکار نیوز نیز 48 است. این دامین اتوریتی بالا نیز علت دیگری است که می تواند مشوق شما برای رپورتاژ آگهی در افکار نیوز باشد.

به جرات می توان گفت برای رپورتاژ آگهی در افکار نیوز هیچ گونه محدودیتی برای هیچ شرکت و وبسایتی با هر زمینه ی فعالیتی وجود ندارد. حتما از خود می پرسید چرا ؟

دلیل آن به زمینه ی فعالیت سایت افکار نیوز باز می گردد. اگر سری به سایت خبری افکار نیوز بزنید مشاهده می کنید که دارای صفحات اطلاع رسانی مختلف در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، ورزشی ، فرهنگ و هنر، بین الملل ، مذهبی ، کسب و کار ، استانها و هنرمندان می باشد بنابراین اگر بگوییم که مخاطبان این سایت تمامی افراد جامعه می باشند سخنی به گزاف نگفته ایم و این سایت معتبر تمامی اخبار مورد علاقه ی سنین و مشاغل مختلف را پوشش می دهد. از انجا که افکار نیوز اقدام به اطلاع رسانی در تمامی زمینه های سیاسی،ورزشی ، اجتماعی ، قتصادی ، فرهنگ و هنر ، کسب و کار ، بین الملل و … می کند طیف وسیعی از اقشار جامعه با جنسیت، سن و مشاغل مختلف از این سایت بازدید می کنند. این سایت خبری مورد توجه نسل جوان ، هنرمندان ، تجار ، علاقه مندان به سیاست و اقتصاد و … می باشد. همچنین از آنجا اخبار مربوط به استان ها نیز در سایت افکار نیوز منتشر می شود می توان گفت که مخاطبان این سایت پر بازدید در کل ایران گسترش یافته اند.

از این رو هر زمینه ی فعالیتی که دارید، مخاطبان شما هر رده ی سنی یا قشر خاصی از جامعه که هستند و یا در هر کجای ایران که مشغول کسب و کار هستید با رپورتاژ آگهی در افکار نیوز می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که مخاطبین مورد نظر شما قطعا آگهی تبلیغاتی شما را مشاهده می کنند. در واقع زمینه ی فعالیت شما هر چه که باشد می توانید با اتکا بر طیف متنوع مخاطبان افکار نیوز رپورتاژ آگهی خود را در این سایت پر طرفدار بارگذاری کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید