سئو

رپورتاژ آگهی در فارس نیوز

رپورتاژ آگهی در فارس نیوز یکی از روشهای مدرن تبلیغاتی می باشد که برای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار و پر مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر بگیرید که شما یک آگهی را در یک روزنامه و در صفحات ابتدایی آن منتشر کرده اید. اکنون مخاطبانی که برای مطالعه اخبار آن روزنامه به وب سایت ن روزنامه مراجعه می نمایند، می توانند به وب سایت شما نیز یک سر بزنند و این باعث ایجاد لینک های متقابل بین سایت شما و سایت آن روزنامه می شود.

در واقع شما برای وب سایت خود یک بک لینک را ایجاد کرده اید. منظور از بک لینک همان لینک هایی می باشند که مخاطبان را از یک سایت دیگر به سمت سایت شما فرا خوانده اند. سیستم رتبه بندی سیمیلار وب بر اساس این معیار و تعداد بک لینک های موجود وب سایت شما، می تواند محبوبیت سایت شما را افزایش دهد. در نظر بگیرید راه های مختلفی برای افزایش محبوبیت سایت و همچنین کاهش رتبه سیمیلار وب وجود دارد که شما می توانید با انجام تبلیغات خود در یک سایت خبرگزاری، نسبت به این فرآیند نیز اقدام نمایید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

چرا تبلیغات

تبلیغات یک فرآیند بازاریابی و جذب می باشد که از ابتدایی ترین روزهای راه اندازی یک کسب و کار تا زمان اوج گرفتن کار همیشه باید انجام شود. شرکت ها و موسسات زیادی هستند که با وجود برند شدن محصولاتشان، اما هنوز تبلیغاتی را انجام می دهند. به طور کلی نظریه کارشناسان در خصوص تبلیغات بسیار مثبت می باشد و بعضی از افراد معتقدند که نیمی از سود ماهیانه یک مجموعه را باید برای تبلیغات و جمع آوری مشتری در ماههای آتی صرف کرد. می توان این هزینه های تبلیغات را به عنوان پس انداز تلقی نمود. شما با تبلیغ کردن یک محصول یا خدمات در یکی از روشهای تبلیغاتی، موفق به جذب چندین مشتری می شوید و سپس از طریق همان مشتریان می توانید سود بیشتری را کسب نمایید.

راه و روش های تبلیغات در دنیای امروزی بسیار گسترده می باشد. از روش های قدیمی که پخش تراکت جز آنها بوده است تا روش های جدید تبلیغات در اینترنت، همگی دارای مزایا و معایبی می باشند. رپورتاژ آگهی در روزنامه ها یکی از روش های مدرن و جدید تبلیغات می باشد که با هزینه های اندک می تواند بیشترین تعداد مشتری را به سمت مجموعه شما فراخوانی نماید. از گذشته روزنامه هایی را با تیتر تبلیغات مشاهده کرده ایم. این روزنامه ها یکسری اطلاعات را از خدمات و محصولات ارائه می دادند. اما متاسفانه با وجود اینکه سرانه مطالعه و خرید روزنامه های چاپ شده کم شده است و از طرفی اکثر کسب و کارها به صورت اینترنتی فعالیت خود را ادامه می دهند، پس رپورتاژ آگهی در یک روزنامه پر مخاطب به صورت اینترنتی یکی از روشهای تبلیغات محسوب می شود.

فارس نیوز

خبرگزاری فارس نیوز نیز یکی از وب سایت های پر بازدید خبری ایرانی می باشد که حدود 15 سال سابقه دارد و به عنوان اولین خبرگزاری مستقل ایرانی فعالیت خود را در بهمن ماه سال 1381 آغاز نموده است. این خبرگزاری که یکی از روزنامه های پر مخاطب و موفق ایرانی به حساب می آید در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، بین الملل، اقتصاد و ورزش فعالیت های خبری خود را دنبال می کند. در واقع مخاطبان این روزنامه از قشرهای مختلف می باشند که همگی از کاربران پر و پا قرص این خبرگزاری می باشند. پس در فارس نیوز یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی در روزنامه های چاپی و همچنین وب سایت این خبرگزاری می باشد. شما با رپورتاژ آگهی در فارس نیوز توانسته اید مخاطبانی را در بخش های اجتماعی، فرهنگی، علمی، بین الملل، اقتصاد و ورزشی به سمت کسب و کار خود فرا بخوانید.

خبرگزاری فارس نیوز که بر روی دامنه بین المللی https://www.farsnews.com ثبت شده است از رتبه الکسای 24 برخوردار می باشد. این رتبه در سایت های ایرانی بسیار بینه می باشد. یعنی اگر شما در سایت موتورهای جستجوگر سایت های خبری ایرانی را جستجو نمایید، می توانید در نتایج برتر و صفحات ابتدایی موتورهای جستجوگر می توانید سایت فارس نیوز را مشاهده نمایید. همچنین خبرگزاری فارس نیوز از رتبه اتوریتی 89 برخوردار می باشد که این عدد نیز بسیار بهینه می باشد و در واقع هر چقدر این عدد به صد نزدیکتر باشد، در واقع یک وبسایت و دامین بسیار عالی محسوب می شود. حال در نظر بگیرید که شما تبلیغات خود را به صورت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز منتشر کرده اید و از رتبه دیدن شدن بسیار عالی برخوردار شده اید.

رپورتاژ آگهی در فارس نیوز می تواند امکانات و ویژگی های مختلفی را برای مجموعه شما مهیا نماید. شما باید ابتدا هدف خود از تبلیغات را بشناسید و سپس نسبت به درج آگهی در یک وب سایت یا یک روش دیگر تبلیغاتی را انتخاب نمایید. همچنین مکان توزیع تبلیغات و نحوه توزیع آنها به همراه زمان توزیع تبلیغات از فاکتورهای مهم موفقیت تبلیغات محسوب می شوند. در نظر بگیرید که تبلیغاتی که در زمان های غیر قابل انتظار که مردم نیازی به خدمات یا کالاهای مربوطه ندارند، انجام می شود. این تبلیغات فقط هدر دادن وقت و هزینه می باشد و هیچ مزیتی در جذب مشتری ندارد. همچنین اگر کالای ما مربوط به محصولات ورزشی باشد و ما در محیطی مانند فرودگاه یا بزرگراه محصولات خود را تبلیغ کنیم، زیادی موفقیتی کسب نخواهیم کرد. در صورتی که اگر همان تبلیغات در یک ورزشگاه انجام شود، بهترین بازدهی را خواهد داشت.

در خصوص رپورتاژ آگهی در فارس نیوز می توان زمانها، مکان ها و نحوه های مختلف توزیع آگهی را انتخاب نمود. اما انتخاب کارشناسانه و متخصصانه این فاکتورها برای رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و کسب بیشترین تعداد مخاطبان و افزایش فروش و بازدید از وب سایت باید از نظریه کارشناسان استفاده شود. در نظر بگیرید که شما یک آگهی را در روزنامه فارس نیوز رپورتاژ کرده اید و اکنون برای کاهش رتبه الکسای خود می خواهید بیشترین تعداد بک لینک را داشته باشید. اگر محصولات و خدمات شما با اطلاعات که در رپورتاژ آگهی در فارس نیوز قرار داده اید، مغایرت داشته باشد، پس در واقع اعتبار خود را از دست داده اید و سیمیلار وب هیچ امتیاز مثبتی را برای سایت شما محسوب نمی کند؛ زیرا مخاطبان پس از اینکه به سایت شما آمده اند، هیچ کیفیت و انحصاری بودنی از محصولات شما را ندیده اند.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید