سئو

بهترین گونه ی تبلیغات

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

رپورتاژ صدای تلفن شرکت شما را به صدا در می آورد و سفارش ها را سرازیر خواهد کرد؛ در این نوشتار از خلال یک مطالعه ی موردی 5 المان برای تولید رپورتاژی موفق ارائه می دهیم

سطرهای آینده بیان ماجرایی است که پروژه ی شرکت supersizeyoursales.com از سر گذرانیده است. یک مشتری محلی به این شرکت مراجعه می کند و سفارش نگارش یک رپورتاژ می دهد. انتشارات مورد نظر برای چاپ رپورتاژ روزنامه ای است محلی که به طور رایگان در شهر پخش می شود. در نتیجه مردم محلی را به طور گسترده تحت پوشش خود قرار می دهد. باری؛ رپورتاژ چاپ می شود و نتیجه شگفت انگیز است؛ ما در این مقاله به علل موفقیت این رپورتاژ خواهیم پرداخت؛ اما اگر شما به خود محتوای تولید شده به عنوان یک مصداق علاقه پیدا کرده اید تصویر صفحه روزنامه به شکل زیر بوده است:

کارشناسان ما در کلی ترین حالت 5 مولفه برای موفقیت یک رپورتاژ بر می شمارند که از قضا مطالعه ی موردی فوق تمامی آن ها را توامان در بر گرفته است. در اینجا به ترتیب آن ها را از نظر خواهیم گذراند.

1. رپورتاژ متنی قوی دارد، منظور این است که کیفیت نثر به کار گرفته شده بالاست(از نظر ادبیات انگلیسی که در رپورتاژهای فارسی باید همین امر بومی کار شده باشد)، تیتر و عنوان جذاب است، نقل قول و رفرنس یا منابع قابل استنادی در متن وجود دارد و از همه مهم تر موضوع مورد بحث به ساده ترین شکل ممکن بیان شده است(موضوع امکان بازسازی منزل و تبدیل آن به محلی بهتر برای زندگی است)؛

علاوه بر این سه تصویر از نمونه کارهایی که شرکت فوق انجام داده در تصویر مشاهده می شود. انتخاب و چیدمان عکس های قرار گرفته در بالای تصویر هم هوشمندانه و زیبا صورت گرفته است؛ خود شما دوست ندارید محیط سکونت خود را به این شکل درآورید؟

3. المان سوم، تبلیغ کنار رپورتاژ؛ همان طور که می دانید مارکتینگ نیازمند ریل گذاری همه جانبه است. خبر، مستند، تبلیغ، رپورتاژ و غیره. کاری که در این نمونه خاص صورت گرفته قرار دادن یک تبلیغ(ستون قرمز سمت راست) در کنار رپورتاژ ارائه شده است. یعنی به مخاطب اینگونه گفته شده است که این کار معرکه است و اگر تو هم قصد استفاده از چنین خدماتی را داری ما یک خوبش را می شناسیم.

4. تصویرآرایی و ویراستاری قدرتمند؛ اگر فعال در حوزه های انتشارات و روزنامه نگاری باشید متوجه می شوید مثال ارائه شده در عین سادگی ذوق و عیار حرفه ای فراوانی را در خود جای داده است. انتخاب رنگ، فونت، هارمونی بین نوشته و تصاویر همگی در بالاترین سطح ممکن کار شده اند.

و اما دومین نتیجه استفاده ی همکاران انتشاراتی و فعال در روزنامه برای معرفی این رپورتاژ به عنوان یک نمونه ی قوی بوده است.

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ریپورتاژ

آگهی خبری

تبلیغات

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید