سئو

چه زمانی انتشار رپرتاژ آگهی در عصر ایران مزایا دارد؟

رپورتاژ آگهی در عصر ایران یکی از روش های کارآمد برای ثبت تبلیغات می باشد که امروزه توسط اکثر شرکت ها و موسسات مورد حمایت قرار گرفته است. شما می توانید برای درج آگهی در یک فضای پر بازدید مانند روزنامه عصر ایران، تبلیغات مجموعه خود را درج نمایید و نسبت به جذب مشتری و بازدید کننده از محصولات و خدمات خود، اقدام نمایید. اصولاً برای اینکه یک تبلیغات موثر و کارآمد را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید،

باید یک فضای پر رفت و آمد را برای درج آگهی انتخاب نمایید. اکنون در نظر بگیرید که شما با خرید رپورتاژ آگهی در عصر ایران، توانسته اید به یک فضای پر بازدید برای درج آگهی دسترسی پیدا کنید. این امکان برای شما بسیار موفقیت را به همراه دارد.

تعریف رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی فرآیند درج آگهی در یک فضای تبلیغاتی می باشد. حال می توانید این فضا را یک وب سایت تبلیغاتی، روزنامه یا هر فضایی که قابلیت مشاهده شدن آگهی شما را دارا باشد، انتخاب نمایید. در فرآیند باید به اصول و قواعدی دقت نمایید تا یک آگهی بسیار کارآمد و جذاب را در سایت یا روزنامه ای تبلیغ نمایید. بسته به آگهی شما ممکن است که یک فضای پر بازدید مانند روزنامه یا وب سایت تبلیغاتی را برای کارتان انتخاب نمایید.

در نظر بگیرید که یک وب سایت تبلیغاتی در هر لحظه هزاران تبلیغ را برای کاربران خود نمایش می دهد. در این فضا امکان مشاهده شدن همه تبلیغات بسیار کم می شود. اما اکثر وب سایت های تبلیغاتی، تبلیغات را به صورت دسته بندی شده در سایت های خود ارائه می دهند و این فرآیند باعث بهبود نمایش تبلیغات شده است. در روزنامه ها نیز تبلیغات به صورت دسته بندی شده در وب سایت و همچنین روزنامه های چاپی قرار می گیرند و افرادی زیادی موفق به خواندن آنها می شوند.

روزنامه عصر ایران

روزنامه عصر ایران نیز یکی از روزنامه های پر طرفدار ایرانی می باشد که در سال 1385 توسط چندین خبرنگار تاسیس شده است. این روزنامه حدوداً نوپا موفق شده است در این دوره فعالیت خود بیشترین تعداد مخاطب را به سمت خود جذب نماید و همچنین به یکی از روزنامه های پر بازدید ایرانی تبدیل شود.

در نظر بگیرید که روزنامه های یک منطقه، استان یا کشور بر اساس تیتر اخبار خود و به روز بودن و منطقی بودن اخبارشان می توانند بازدید بیشتری را به سمت خود کسب نمایند. حال روزنامه عصر ایران توانسته است در مدت زمان ده ساله فعالیت خود، با درج اخبار دست اول از منابع بسیار خوب، رتبه چشمگیری را در روزنامه های پر بازدید به خود اختصاص دهد.

نکته دوم در خصوص موفقیت روزنامه عصر ایران، عدم وابستگی به حزب یا فرقه خاصی می باشد. اکثر روزنامه ها به یک فرقه یا حزب خاص وابسته می باشند و همین دلیل موفقیت آنها در بین طرفداران آن حزب و عدم توجه توسط مخالفان آن حزب می شود. اما روزنامه ایران با وجود اینکه به هیچ حزب خاصی متصل نمی باشد، توانسته است بیشترین تعداد مخاطب را به خود جذب نماید.

سایت روزنامه عصر ایران در دامین ایرانی به آدرس asriran.ir با رتبه اتوریتی 28 و الکسای () 20 یکی از محبوبترین سایت های خبرگذاری ایرانی محسوب می شود.

رپورتاژ آگهی در عصر ایران

رپورتاژ آگهی در عصر ایران یکی از روش های بسیار کارآمد برای رپورتاژ آگهی می باشد. بر اساس گفته های بخش قبلی، روزنامه عصر ایران توانسته است موفقیت ها و تعداد مخاطبان زیادی را در خصوص اخبار ورزشی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به سمت خود جذب نماید. از همین رو رپورتاژ آگهی در عصر ایران یکی از روش های بسیار پر بازدید می باشد.

اگر می خواهید آگهی تبلیغاتی خود را در مکانی درج نمایید که بتواند بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص دهد، پیشنهاد می گردد که روزنامه عصر ایران را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید. رپورتاژ آگهی در عصر ایران، دارای امکانات و ویژگی های زیر می باشد:

کسب بیشترین بازدید:

از آنجایی که روزنامه عصر ایران دارای بیشترین تعداد مخاطب می باشد، پس شما با رپورتاژ آگهی در عصر ایران موفق به کسب بیشترین بازدید می شوید. در نظر بگیرید افرادی که می خواهند قسمت اخبار ورزشی را برای مطالعه انتخاب نمایند، تبلیغ آگهی های شما در زمینه ورزشی را در روزنامه عصر ایران در بالای صفحه مشاهده می نمایند. مطمئناً یکی از بازدید کنندگان فروشگاه یا وب سایت خدماتی شما می باشند و در همین راستا شما توانسته اید مخاطبان خود را به صورت خاص به فروشگاه یا وب سایت خود دعوت نمایید.

جذب مشتریان اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی:

تاریخچه تبلیغات و پخش آگهی بسیار با قدمت می باشد. در گذشته ای نه چندان دور، مردم برای توزیع آگهی های خود باید در معابر پر تردد تراکت های تبلیغاتی خود را برای مردم پخش می کردند. حال احتمال اینکه کسی آگهی را دریافت نماید و حتماً آن را بخواند یا از آن فروشگاه دیدن فرماید، بسیار ناچیز بود. گذشته از اینکه در هنگام تردد در خیابان، وقت مطالعه و تصمیم گیری در مورد خرید بسیار ناچیز می باشد. اما وقتی شخصی به صفحه اقتصادی یک روزنامه سر می زند، هم وقت مطالعه دارد و هم وقت خرید.

پس بهترین موقعیت برای توزیع آگهی دقیقاً همین زمان می باشد. حال چه بهتر که دقیقاً در همین زمان آگهی خود را در بالای صفحه اقتصادی روزنامه درج کنیم و افرادی که برای مطالعه اخبار اقتصادی به روزنامه سر می زنند را به سمت وب سایت یا فروشگاه خود دعوت کنیم. در واقع با رپرتاژ آگهی در عصر ایران بخش های مختلف مخاطبان را به سمت خود جذب می نمایید.

صرفه جویی در هزینه:

برای اینکه آگهی خود را در یک فضای بزرگ به دست اکثریت افراد برسانید باید یا از روش های نصب بیلبورد در فروشگاه ها و معابر پر تردد یا از پخش تراکت استفاده نمایید. این روشها بسیار پر هزینه می باشند و همچنین ممکن است خیلی از افراد نسبت به آگهی تبلیغاتی شما بی توجه باشند. اما با انتخاب رپورتاژ آگهی در عصر ایران می توانید بیشترین تعداد مخاطب را با کمترین هزینه برای خود به ارمغان بیاورید. در واقع شما در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی چشم گیری نموده اید.

صرفه جویی در وقت:

درج آگهی در روزنامه ای مانند عصر ایران برای یک دوره یا بازه زمانی مشخص می تواند بسیار سریعتر از پخش تراکت یا اجاره یک بیلبورد برای شما مشتری و مخاطب جذب نماید. پس شما توانسته اید با کمترین هزینه در بازه زمانی کمتری آگهی خود را به دست بیشترین تعداد مخاطب برسانید. در واقع شما به غیر از اینکه در هزینه های خود صرفه جویی چشمگیری نموده اید، توانسته اید در وقت جذب مشتری نیز صرفه جویی کنید.

همچنین ممکن است که محصولات یا خدمات شما در یک بازه زمانی کوتاه فقط برای مشتریان جذاب باشد و پس از آن دیگر جذب مشتری بی فایده باشد. به عنوان مثال برای جشنواره فروش دهه فجر، شما فقط ده روز فرصت دارید و باید تمام تلاش خود را در تبلیغات برای جذب مشتریان در همین ده روز انجام دهید. ممکن است در روش های سنتی تبلیغات، این مدت زمان را به زودی از دست بدهید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نکنید. صرفه جویی در وقت، یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی در عصر ایران می باشد.

افزایش فروش:

افزایش بازدید:

ممکن است شما بخواهید فقط بازدید از یک وب سایت یا یک فروشگاه را توسط تبلیغات بالا ببرید. بازدید بالا می تواند به عنوان محبوبیت شما در بین مشتریان تلقی شود و این امر باعث افزایش فروش شما نیز می شود. اگر فروشگاهی دارای بازدید بیشتری باشد، مشتریان جدیدالورود در ذهن خود از محبوبیت آن فروشگاه مطلع می شوند و در نتیجه همان فروشگاه را برای خود انتخاب می نمایند. پس بهتر است که مشتریان بیشتری را به سمت خود فرا بخوانید.

اکنون در نظر بگیرید که با رپورتاژ آگهی در عصر ایران، مخاطبانی را به سمت فروشگاه خود فراخوانده اید که قصد وقت گذرانی یا تفریح را داشته اند. این افراد ممکن است در وب سایت عصر ایران برای گذران اوقات فراغت خود، تبلیغات فروشگاه شما را دیده اند و سپس به وب سایت فروشگاه شما نیز سر می زنند. پس بازدید از وب سایت شما بالاتر رفته و در نتیجه رتبه سیمیلار وب و محبوبیت فروشگاه شما در نزد دیگر مخاطبان نیز بالاتر می رود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

چگونگی رپورتاژ آگهی در عصر ایران

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید