سئو

تاثیر رنگ سیاه بر تبلیغات و رپرتاژ

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

رنگ ها سرنوشت تبلیغات و رپرتاژ آگهی شما را رقم می زنند چطور تبلیغات کنیم چطور یک عکس جذاب برای رپرتاژ آگهی خود بسازیم و از چه رنگ هایی استفاده کنیم و چه حسی را به مخاطب انتقال دهیم همه ناشی از تاثیر رنگ ها بر احساسات و ذهن هاست بررسی اینکه چطور هر رنگ بروی احساسات شما تاثیر می گذارند .در این بخش تاثیر رنگ سیاه را مورد بررسی قرار می دهیم :

احساسات مثبت و منفی که از دیدن رنگ سیاه گرفته می شود با یکدیگر هم‌ پوشانی دارند. اما در کل رنگ مشکی با وقار، مُد، رسمی‌بودن، هالووین، سحر و جادو، رمزوراز، قدرت، جنسیت و ثروت در ارتباط است.اما تأثیرات رنگ ها درمیان فرهنگ‌های مختلف, متفاوت است. بنابراین هنگام طراحی هر گونه تبلیغات، رپرتاژ، آگهی باید به رویکردها و خواسته ‌های مخاطبان توجه کرد.

ولی بهرحال رنگ مشکی می‌تواند یاد آورچیزهای بدی هم باشد. برای مثال مرگ، بد یمنی، عزاداری، ترس و مرموز بودن. رنگ مشکی گاهی به افسردگی ربط داده می‌شود. اما اصولا در طراحی‌هایی استفاده می‌شود که می‌خواهند احساس وقار، رمزوراز، خشونت یا کیفیت بالا را به مخاطبان القا کنند. رنگ سیاه و سفید در کنار هم سبب جلب توجه می‌شودو این دو با هم ترکیب و احساسات زیبایی دارند که در بعد حتما توضیحاتی خواهیم داشت .

از دیگر خصوصیات رنگ سیاه یادآور معانیِ منفی در ذهن ها است (نظیرِ لیست سیاه)، سیاه بیانگرِ قدرت و اعتبار است و به عنوان رنگی بسیار رسمی، با وقار و معتبر شناخته می شود، این رنگ در نشان های تشریفاتی به معنای غم و اندوه است.

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رپرتاژ آگهی

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

بهینه سازی

سئو

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید