سئو

رنگ خاکستری در ساخت رپرتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

رپرتاژ یا آگهی تبلیغاتی نوعی از تبلیغات وبازاریابی است که این روزها پر از طرفدار است و همه دغدغه این را دارند که چگونه رپرتاژ بسازند و چگونه آنرا انتشار دهند و چگونه مخاطبان هدف خود را انتخاب کنند و در ساخت رپرتاژ چه اصول و چه تکنیکی را رعایت کنند در قبل نحوه ساخت لینک دهی و اصول اولیه و استانداردهای ساخت رپرتاژ را گفتیم تا جایی که رسیدیم به مبحث روانشناسی رنگ ها اینکه از ساخت رپرتاژ چه هدفی داریم و چه حسی را می خواهیم به مخاطب انتقال دهیم و برای رسیدن به این هدف از کدام رنگ ها باید استفاده کرد ؟

تاثیرو خواص رنگ خاکستری

خاکستری یک رنگ خنثی است ترکیبی از دو رنگ سیاه و سفید است رنگی بی تفاوت است که گاهی اوقات در برگیرنده فقدان احساس و ترس است و گاهی اوقات در برگیرنده سستی و تنبلی است. رنگی که نه آرامش می دهد و نه انرژی نه سرد است و نه گرم، نه روشن و نه تیره، اما گوشه گیری، عدم مشارکت در کارها و عدم تعهد در کارها را نشان می دهد.

معمولا برای بهتر جلوه دادن و رنگ و بو دادن به رنگ خاکستری آنرا با دیگر رنگ ها ترکیب می کنند خاکستری از رنگ هایی است که با دیگر رنگ ها انطباق پذیر است و نتیجه آن آدمی را شگفت زده می کند، معمولا رنگ های قوی و جاندار ترکیب مناسبی برای خاکستری اند مانند رنگ های آبی نفتی، آبی فیروزه ای، سرخابی، قرمز، زرد، نارنجی، قهوه ای وهمچنین رنگ های سبزهای بهاری، لیمویی، بنفش، یاسی و ارغوانی ها که ترکیب جذابی با خاکستری دارند.

در کل رنگ خاکستری در برگیرنده حس و افکار جدید است رنگی که تا حدودی با ابهت بنظر می اید و نشان دهنده کمی جذابیت است.برای معرفی کالاها وخدمات جدید و هنری رنگ خاکستری مناسب است برای نشان دادن پیشرفت و تکنولوژی و سرعت در کارها خاکستری رنگی مناسب است.

تغییرات از یک تصمیم بد به خوب را نشان می دهد وگاهی اوقات نشان دهنده عزت نفس پایین است. خاکستری تیره نشان دهنده فقر وسختی است.

خاکستری دارای چندین طیف رنگی است خاکستری تیره، روشن، نقره ای، شاید چیدمان و دکوراسیون منزل با خاکستری کمی زشت و بی سلیقگی بنظر برسد اما رنگ خاکستری با ترکیب چند رنگ دیگر برای دکوراسیون منزل فضای دلنشین و ارام بخشی را ایجاد می کند بخصوص که اگر با رنگ زرد ترکیب شود و گرمی و طراوت را از رنگ زرد بگیرد این دو رنگ به طرز شگرفی به خانه شما جلوه و زیبایی می بخشند و حالت مدرن به خانه شما می دهند.

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رپرتاژ

بازاریابی اینترنتی

سئو

بهینه سازی

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید