سئو

چگونه با شبکه های اجتماعی کار کنیم؟ قسمت سوم

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

قسمت سوم:

قانون طلایی ششم در شبکه های اجتماعی : ارتباط مستمر یا nurtur

دو راه بزرگ برای ساختن یک ارتباط مستمر گوش کردن و پاسخ دادن به درخواست مشتریان است . در یک تحقیق نشان داده شد اکثر مخاطبان تا یک ساعت پس از ارسال پیام برای دریافت پاسخ به شبکه باز می گردند و اگر پاسخی دریافت نکردند احتمال زیادی هست که به شکه شما بدبین شوند و از یک ارتباط خوب فاصله بگیرند آنها باید این امنیت را داشته باشند که شبکه شما را یک شبکه واقعی با یک پشتیبان انسانی بدانند نه یک ربات . آنچه در این بین اهمیت دارد ارسال پاسخ به درخواستهای مشتری در حداقل زمان ممکن است که به آنها نشان دهد شما یک پشتیبان حقیقی هستید .

قانون طلایی هفتم : حلال مشکلات باشید

این یک کلید است ، کلید اعتماد سنجی مشتری برای شما . آنچه یک مخاطب نیاز دارد و برای آن به شبکه شما مراجعه نموده است درک کنید ، از مخاطب در یک گفتگوی تعاملی و با یک پرسش و پاسخ صحیح نظرش را و آنچه را نیاز دارد بخواهید . با این کار می توانید یک آمار واقعی از آنچه در یک جامعه نمونه به عنوان نیاز مطرح می شود اطلاع پیدا کنید . در شبه های اجتماعی همانند خودتان جستجو کنید و در یک آمارگیری تحقیقاتی نیازهای واقعی مشتریانتان را بسنجید پیشنهاد می کنم با اظهار نظر در شبکه های مشابهتان و یرسش از دیگر مخاطبان این آمار را موثق تر کنید و پس از آنکه مشکلات مشتریان و مخاطبان را درک نمودید آنها را حل کنید . به عنوان یک بازاریاب باید چالشهای واقعی خدمات و اجناس مورد ارائه تان را درک کرده باشید .

یک تجربه واقعی من در یک شرکت داروسازی به من نشان داد بسیاری از شرکتهایی که نمی دانند علت عدم موفقیتشان چیست به این خاطر است که آنها راه خودشان را می روند حتی اگر از مشتری بپرسند ، این بدتر است از اینکه ندانید مشتری چه می خواهد . وقتی او به شما نیازش را می گوید و شما در رفع آن قدمی بر ندارید ، کم کم شما را منزوی خواهد کرد ، آنها احساس خواهند کرد مورد احترام شما نیستند و یا برایتان مهم نیستند و این آغاز یک راه بی هدف خواهد بود

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

صفحات اجتماعی

تولید محتوا

سئو

بهینه سازی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید