سئو

رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز

با انتشار رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز، کسب و کار خود را مهندسی کنید. پایگاه خبری مهندسین نیوز، با هدف پوشش خبری و تولید محتوای ویژه سازمان های نظام مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی و صنفی رایانه، به عنوان اولین و تنها رسانه اختصاصی نظام مهندسی شناخته می شود که مستقل از سازمان های دولتی به فعالیت می پردازد.

استقلال داشتن، در خدمت مردم بودن، تعهدات علمی، و آگاهی رسانی تخصصی این سایت، موجب شده است که مهندسین نیوز اعتماد و رضایت مخاطبین خود را جلب کرده و روزانه هزاران نفر را میهمان سایت خود کند. حضور روزانه هزاران مخاطب علم جو، دلیلی موجه برای سپردن انتشار رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز است.

تعریف و جایگاه رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ آگهی روشی است نوین برای برطرف کردن نواقص تبلیغات سنتی. بشر همواره برای شناساندن خود و محصول تولیدی اش، نیاز به معرفی و تبلیغ داشته است. با گذر زمان و پیشرفت های بشری و تمدنی، تبلیغات نیز رنگ و بوی نوینی و رشدیافته تری به خود گرفته است. پیش از این تبلیغ در فضای مجازی تنها به صورت موقت، و با لینک سازی در ازای هزینه ای سنگین انجام می شد؛ اما اینک از روش های اثرگذارتری همچون رپورتاژ آگهی استفاده می شود که با ذائقه مخاطب سازگاری بالاتری دارد.

امروزه تمامی برندها، کسب و کارها، و شخصیت های بزرگ در سراسر جهان، از تبلیغات به روش رپورتاژ آگهی بهره می برند تا اثربخشی و ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطب تجربه کنند. نکته مثبت و مهم دیگر آن است که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت های منتشر کننده باقی خواهند ماند. بطور مثال مهندسین نیوز، اخبار، آموزش و اطلاع رسانی خود را در گزارشی آماده کرده و متن رپورتاژ شما را در آن جایگذاری و در سایت بارگذاری می کند.

مهندسین نیوز گزارش تخصصی خود را برای همیشه در سایت خود نگاه خواهد داشت، بنابراین رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز نیز برای همیشه باقی خواهد ماند. نیکتر آنکه هزینه تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی، به شکل قابل توجهی کمتر از تبلیغات صرف است، درحالیکه برای همیشه باقی می ماند و با احترام به ذائقه مخاطب، بازدیدکنندگان بسیار بیشتری را جذب رپورتاژ آگهی می کند.

پایگاه خبری مهندسین نیوز

پایگاه خبری مهندسین نیوز از 1395 به عنوان اولین رسانه اختصاصی نظام مهندسی شروع به فعالیت کرده است، اما در کوتاه مدت به بهترین رسانه در این حوزه ارتقا یافت. مهندسین نیوز مستقل از دولت بوده و صرفاً به دلیل رویکرد تخصصی و اعتبار رسانه ای، مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را داراست.

اعتبار مهندسین نیوز

پایگاه خبری مهندسین نیوز، با وجود جوان بودن، اما اینک به معتبرترین سایت در حوزه مهندسی بدل شده است. مهندسین نیوز با استقلال از ارگان های دولتی، با هزینه شخصی مدیر مسئول، و تنها با تکیه بر اعتبار علمی خود، و رعایت صداقت و احترام به مخاطب، توانست در مدتی بسیار کوتاه در میان تمام سایت های داخلی یکه تاز شود. مهندسین نیوز تمامی نیازهای جامعه هدف خود را برآورده می کند، درنتیجه روزانه هزاران نفر به این سایت مراجعه کرده و آموزش ها، گزارش ها، و اطلاعات خود را از این پایگاه کسب می کنند.

مهندسین نیوز با سن دامنه 1، دامین اتوریتی و رتبه اتوریتی 25، توانسته است با رعایت اصول سئو، قابلیت سرچ خود در موتورهای جستجو و گوگل را بالا ببرد، با ده ها کلید واژه در صفحه نخست سرچ گوگل بوده؛ و رتبه های بالایی را در بازدید از صفحات و بازدید کل سایت به دست آورد. مهندسین نیوز جوان است اما اولین و تنها سایت تخصصی در حوزه کاری خود است، و اهداف بلندمدت ارزشمندی برای خود تدوین کرده است. موفقیت مهندسین نیوز اتفاقی نیست، و این موفقیت دلیل موجهی برای اطمینان به این سایت پرقدرت و پیشروست تا بدون نگرانی به رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز روی آورید.

مهندسین نیوز پایگاه و مرجع اخبار مهندسی است و در زمینه تبلیغات می تواند متنوع ترین، کامل ترین، و اثرگذارترین بسته های تبلیغاتی در حوزه مهندسی و نظام مهندسی را عرضه کند. از آنجا که مهندسین نیوز به طور کلی در 4حوزه نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی، نظام مهندسی معدن، و نظام مهندسی صفنی رایانه فعالیت می کند، تمامی کسب و کارهایی که به هر نوعی در این بخش ها فعالیت دارند می توانند رپورتاژ آگهی در این سایت را انتخاب برتر خود بدانند. رپورتاژ آگهی شما در نگاه مخاطبین فرهیخته مهندسین نیوز قرار می گیرد که برترین ساخت تخصصی را انتخاب خود قرار داده اند و در جستجوی برترین های مربوط به این حوزه هستند.

معرفی کسب و کار شما با رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز در نظر بازدیدکنندگانی قرار می گیرد که اغلب عضو یا متقاضی نظام مهندسی هستند و دست کم دارای مدرک کارشناسی و فعال در حوزه های مهندسی اند. رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز برای همیشه در سایت باقی می ماند، و رپورتاژ شما برای همیشه به مخاطبین فرهیخته و روزافزون این سایت عرضه خواهد شد. تبلیغی مهندسی شده در خبرگزاری مهندسین نیوز، در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد، و دیده شدن کسب و کار شما، توسعه آن، و بهبود آینده کاری شما را تضمین خواهد کرد. انتشار رپورتاژ آگهی در مهندسین نیوز با نازلترین هزینه اما بهترین نتیجه همراه است..

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید