سئو

رپورتاژ آگهی در مهر نیوز

مهر نیوز خبرگزاری ای متعهد و بین‌المللی است، و به جرأت می‌توان گفت که انتشار رپورتاژ آگهی در مهر نیوز، گامی است بلند به سوی جهانی شدن. مهر نیوز با ورود به حوزه‌های مختلف خبری، ذائقه تنوع خواه مخاطبین خود را ارضا می‌کند.

بعلاوه با تجربه سال‌ها فعالیت در عرصه خبرگزاری، به میادین مختلف فرامرزی وارد شده است و نه تنها در بین مخاطبین پارسی زبان، که در آسیا و اقیانوسیه و در سطح بین الملل خوش می‌درخشد. رزومه قوی مهر نیوز نیاز به بزرگنمایی ندارد، و خود معرف مخاطبین انبوه داخلی و خارجی این سایت برجسته است. انتشار رپورتاژ آگهی در مهر نیوز، نه تنها موجب دیده شدن کسب و کار شما می‌شود، که حتی در نگاه مخاطبین، به شما اعتبار و اعتماد خواهد بخشید.

معنا و اهمیت رپورتاژ آگهی

در مهر نیوز، بدین ترتیب عمل می‌کند که کسب و کار، برند یا هر نوع دیگر از محصول شما را در قالب یکی از گزارشات تهیه شده برای مهر نیوز قرار می‌دهد، و مخاطبین مهر نیوز که برای دریافت خبر مورد علاقه خود، این گزارش را مورد توجه قرار داده اند، با کسب و کار معرفی شده شما نیز برخورد کرده و با آن آشنا خواهند شد.

مزیت بالای این نوع از تبلیغ، پنهان بودن آن در میان گزارشی است که مخاطبین با علاقمندی خود آن را برگزیده‌اند، پس تا انتهای گزارش با آن خواهند ماند. رپورتاژ آگهی () روشی اثرگذار در صنعت تبلیغات است که امروزه مورد استفاده عوام، خواص، کسب و کارهای کوچک و نو پا، هولدینگ‌ها و شخصیت‌های بزرگ بین المللی قرار می گیرد.

در عصر اطلاعات و ارتباطات و عصر جهانی شدن، اینترنت به قوی ترین و پرمخاطب ترین رسانه بدل شده است. انتشار آگهی در سایت های پر بازدید و معتمد راهی است برای بیشتر دیده شدن و مورد اعتماد قرار گرفتن. رپورتاژ آگهی در مهر نیوز که رسانه‌ای پرمخاطب و با کارنامه‌ای درخشان در سطح بین الملل است، ضامن دیدن شدن، توسعه کسب و کار و جهانی شدن شماست.

محتوایی حرفه ای در متن رپورتاژ

رپورتاژ آگهی در مهر نیوز، متن و محتوایی حرفه ای برای شما به دست می دهد تا کسب و کار خود را آنگونه که خود می خواهید در ذهن مخاطب تصویرسازی کنید. با توجه به اعتبار جهانی مهر نیوز، کسب و کاری که رپورتاژ آگهی خود را به این رسانه ‌می‌سپارد، اعتباری بیش از پیش به دست خواهد آورد، و همراه با رپورتاژی ماندگار، در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد.

پیش از این تنها با پرداخت هزینه‌های سنگین می‌توانستید موقتی تبلیغ خود را فعال کنید که البته پس از دوره ای مشخص و کوتاه، این لینک حذف می‌شود؛ اما در رپورتاژ آگهی شما با هزینه‌ای اندک، تبلیغی ماندگار و همیشگی خواهید داشت. برتری رپورتاژ آگهی در مهرنیوز نیاز به اثبات ندارد، و کارنامه مهر نیوز خود معرف ماندگاری و اعتبار بخشی به کسب و کار شما خواهد بود.

درباره خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر، پایگاه اطلاع رسانی، خبری و تحلیلی بوده، و صاحب امتیاز آن سازمان تبلیغات اسلامی است.

این سایت خبری از تیرماه 1382 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این خبرگزاری در سه بخش فعالیت می‌کند:

1) اداره کل اخبار داخلی:

متشکل از گروه های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دین و اندیشه، حوزه و دانشگاه، علم و فناوری، ورزشی و عکس و گرافیک.

2) اداره کل اخبار خارجی:

فعال در دو بخش: الف) گروه های خبری شامل آسیا و اقیانوسیه، اروپا و آمریکا و خاورمیانه و آفریقا. ب) زبان های خارجی، شامل عربی، انگلیسی، استانبولی، اردو، کردی.

3) اداره کل اخبار استان ها:

خبرگزاری مهر با دارا بودن دفتر خبری در تمامی استان ها، اخبار استانی را در 5 گروه منطقه‌ای در سطح کشور دسته بندی نموده است، شامل: مناطق شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز.

فعالیت ها و افتخارات بین المللی مهر نیوز به ترتیب زیر خلاصه می شود:

  • چهلمین عضو رسمی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و آقیانوسیه «اوآنا».

  • میزبانی میزبان سی و یکمین نشست کمیته اجرائی و بیست و پنجمین کمیته فنی اوآنا در تهران، سال 2009.

  • شرکت در کنفرانس های بین المللی همچون: المپیک رسانه‌ها(چین2009)، نشست سران اوآنا (کره جنوبی2010)، چهاردهمین مجمع عمومی ‘اوآنا’ (استانبول2010)، سی و سومین نشست کمیته اجرایی و بیست و هفتمین نشست گروه فنی ـ خبری اوآنا (مغولستان ، اولانباتور 2011)، جشن پنجاهمین سال تأسیس اوآنا (بانکوک، تایلند 2012)، دومین اجلاس جهانی رسانه‌ها (مسکو 2012)، میهمان ویژه سومین کنگره جهانی خبرگزاری‌ها (بوینس آیرس، آرژانتین2010)،

  • سی و هشتمین اجلاس کمیته فنی و اجرایی اوآنا (فوریه 2015) سی و نهمین اجلاس کمیته فنی و اجرایی اوآنا (نوامبر 2015)، اجلاس جهانی اقتصادی قزاقستان (2016)، اجلاس جهانی رسانه‌ای اقتصادی سن پترزبورگ، روسیه (2016)، اجلاس رسانه‌ای جاده ابریشم چین(2016)،

  • اعزام خبرنگار به نمایشگاه صنعت حلال تایلند به دعوت رسمی دولت تایلند (2016)، اعزام خبرنگار به دوره آموزشی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به دعوت رسمی خبرگزاری (2016)، کنفرانس رسانه‌های اسلامی، اندونزی (2016)، چهلمین نشست کمیته فنی و اجرایی و شانزدهمین اجلاس مجمع عمومی اوآنا، آذربایجان (نوامبر 2016)، پنجمین کنگره جهانی خبرگزاری‌ها، آذربایجان (نوامبر 2016)

فعال‌ترین خبرگزاری

خبرگزاری مهر نیوز، منتخب فعالترین خبرگزاری این سازمان در سال 2010 بوده است. این خبرگزاری در سال 1390، انتشارات مهر را با هدف انتشار کتاب و آثار مکتوب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس کرد. این خبرگزاری به 6 زبان فعالیت می‌کند (فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی، اردو، کردی)، و مرجع قابل اعتمادی برای رسانه‌های معتبر دنیا به حساب می آید.

از این روست که با بسیاری از رسانه های خارجی برای ایجاد دفاتر نمایندگی و تبادل اخبار و انعکاس وقایع مهم خبری در دو کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

خبرگزاری های زیر طرف قرارداد با خبرگزاری مهر هستند:

خبرگزاری شینهوا (چین)، کیودو (ژاپن)، پی تی آی (هند)، تاس (روسیه)، اسپوتنیک (روسیه)، افه (اسپانیا)، برناما (مالزی)، پیرولی (گرجستان)، آکوپرس (رومانی)، یونهاپ (کره جنوبی)، پرنسا لاتینا (کوبا)، وی ان ای (ویتنام)، جیهان (ترکیه)، آنتارا (اندونزی)، ترند (آذربایجان)، نیوزیانا (زیمبابوه)، مونتسامه (مغولستان)، سانا (سوریه)، ای پی پی (پاکستان)، پی ان ای (فیلیپین) و آوا (افغانستان).

سیمیلار وب پایگاهی بین المللی برای نشان دادن میزان بازدید سایت‌های مختلف در سراسر دنیاست.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

رتبه سیمیلار وب و سن دامنه

رتبه برای خبرگزاری مهر نیوز عدد 39 می باشد که رتبه ای خیره کننده و بی نظیر به شمار می آید؛ و خبر از پربازدید و پر مخاطب بودن این سایت خبری دارد. نیز پیج اتوریتی که شاخصی مشابه سیمیلار وب بوده و سایت‌ها بین 0 تا 100 رتبه بندی می‌کند، رتبه مهر نیوز را 82 اعلام کرده است. این رتبه عالی که مرتبط به رعایت اصول سئو و بهره گیری سایت‌ها از کلیدواژه ها و قابلیت دیده شدن در موتورهای جستجو می شود،

سن دامنه این خبرگزاری که 15 می‌باشد، از اعتبار سایتی قدیمی و ماندگار خبر می‌دهد که انتخاب رپورتاژ آگهی در مهر نیوز را قطعی می‌کند. پیجی پرقدرت در صحنه بین المللی، با سن دامنه 15، با بازدیدی فوق العاده و مخاطبینی بی شمار، در خطر انقضا قرار ندارد، و رپورتاژ آگهی در مهر نیوز همواره ماندگار و همواره دیده خواهد شد.

رپورتاژ آگهی در بازتاب برای چه شرکت ها و سایت هایی مناسب است؟

چنان که در معرفی خبرگزاری مهر نیوز رفت، گستره فعالیت این سایت، با سیلی از مخاطبین و بازدیدکنندگان مواجه است که در زندگی روزمره خود با دغدغه‌های متنوعی رو به رو هستند. تمام کسب و کارهایی که در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند، می توانند مخاطبین خود را در این سایت محبوب و مقبول و مورد اعتماد بیابند. رپورتاژ آگهی در مهر نیوز با بالاترین بازدید و بالاترین بازخورد و بالاترین بازدهی همراه خواهد شد. متن آگهی ای که به درستی نگارش شده،

در سایتی که به درستی انتخاب شده، موفقیتی تضمین شده برای شما به بار خواهد آورد. مهر نیوز مورد اعتماد مخاطبین خود است، و آنچه مهر نیوز به مخاطبین خود معرفی کند نیز مورد اعتماد آن‌ها خواهد بود. از این رو، انواع کسب و کارهای خرد و کلان می توانند بی هیچ تردیدی اقدام به رپورتاژ آگهی در مهر نیوز نمایند، از اعتبار مهر نیوز اعتبار کسب کنند، و در انتظار سیلی از بازدید کنندگان معتمد بمانند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید