سئو

اپلیکیشن جدید گوگل نیوز و نمایش خبرهای مشابه با هوش مصنوعی

این اپلیکیشن جایگزین نیوز استند گوگل پلی (Google Play Newsstand) و اپلیکیشن اخبار و آب و هوای گوگل () خواهد شد.

نسخه نرم افزاری اپلیکیشن جدید گوگل نیوز

نسخه قبلی گوگل نیوز در یک فرایند ساده مقالات را بر اساس موضوع سازماندهی می کرد اما حضور هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید گوگل نیوز تحولی انقلابی در عرصه ی خبر محسوب می شود.

نسخه خبری جدید گوگل نیوز

‘نسخه خبری جدید گوگل نیوز از مجموعه جدیدی از تکنیک های هوش مصنوعی استفاده می کند تا جریان مداوم اطلاعات خبری در زمان ورود به اینترنت را جمع آوری کند. این تکنیک به تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمان واقعی می پردازد و در یک خط داستانی سازماندهی می کند. این رویکرد یعنی این که نسخه جدید گوگل نیوز، اشخاص، مکان ها و اتفاقات دخیل در یک گزارش را دریافت کرده، در کنار هم چیده و به درک جامعی از آن ها می رسد. در نهایت نحوه ارتباط تمام این موارد دخیل را با یکدیگر پیوند می دهد.’

تنظیمات جدید هوش مصنوعی

در نسخه جدید گوگل نیوز کاربران به قسمت ‘For You’ ارجاع داده می شوند. این قسمت شامل 5 گزارش خبری منتخب برای هر کاربر است. گوگل معتقد است هرچه کاربر از اپلیکیشن جدید گوگل نیوز بیشتر استفاده کند، پیشنهاد ها بهتر و بهتر خواهند شد.

علاوه بر این نسخه جدید گوگل نیوز به کاربران اجازه می دهد تا پایگاه خبری مورد علاقه خود را مشخص کنند. گوگل همچنین کاربران را قادر ساخته تا اگر خبری را نخواستند ببینند با تنظیمات جدید هوش مصنوعی خبرهای مشابه نیز برای آنان نمایش داده نشود.

نسخه جدید گوگل نیوز روی اخبار رسانه ها

کاربران می توانند با کلیک روی قسمت Full Coverage به شکل عمیق تری به خواندن گزارش ویژه ای از یک خبر بپردازند. این ویژگی به طور کامل یک گزارش خبری جامع را از منابع مختلف به کاربر ارائه می دهد.

اخبار پرطرفدار

همچنین نمونه ی از اخبار شخصی سازی نشده در قسمتHeadlines که اخبار پرطرفدار سراسر جهان هستند را می توانید مشاهده کنید.

نیوز استند

این برنامه ی جدید از امروز در پایگاه وب گوگل در دسترس است و اپلیکیشن جدید گوگل نیوز نیز از هفته آینده وارد بازار می شود.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

اپلیکیشن جدید گوگل نیوز

نسخه جدید گوگل نیوز

هوش مصنوعی

پایگاه خبری

گزارش خبری

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید