سئو

کامل‌ترین آموزش گوگل کیورد پلنر

ابزار گوگل کیورد پلنر یکی از ابزار های مهم در فرایند تبلیغات مجموعه گوگل است. همان‌طور که میدانید یکی از روش های درآمدزایی سایت گوگل دریافت تبلیغات سایت ها است. اساس این روش به این صورت است که شما باید بر اساس یک کلمه کلیدی که مورد جست و جوی کاربران قرار می گیرد برای خود یک برنامه تبلیغاتی بچینید. به عنوان مثال در خصوص کلمه کلیدی ‘ تولید محتوا ‘ شما یک پلن تبلیغاتی در گوگل ایجاد می کنید.

کاربران در صورت وارد کردن کلمه ‘ ‘ سایت هایی را که در این زمینه فعالیت می کنند و سئوی درستی دارند توسط گوگل نشان داده می شوند. حال اگر شما با استفاده از ابزار گوگل کیورد پلنر این کلمه را در لیست کلمات کمپین تبلیغاتی خود قرار دهید سایت شما نیز به صورت یک تبلیغ در نتایج این جست و جو و در بالای صفحه نشان داده خواهد شد.

ابزار گوگل کیورد پلنر

ابزار گوگل کیورد پلنر در واقع به شما کمک می کند که در کلماتی که بیشترین جست و جو را دارند و سایت شما در آن کلمه کلیدی در رتبه های پایین قرار دارد را در صدر نتایج جست و جو به صورت تبلیغ نشان دهد. با استفاده از ابزار شما می توانید مشخص کنید که در جده فعالیت کسب و کار و وب‌سایت شما چه کلماتی بیشترین جست و جو و ورودی را به سایت شما داشته و از آن‌ها در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.

Google keyword planner دانلود نرم افزار

نرم افزار Google keyboard Planner به صورت آنلاین است و شما نمی توانید آن را دانلود کنید. برای اینکه از این ابزار استفاده کنید باید یک اکانت گوگل داشته باشید. این اکانت در واقع همان ایمیل شما است. شما با استفاده از جی میل خود می‌توانید وارد ابزار گوگل کیورد پلنر شده و از آن استفاده کنید.

دانلود برنامه google keyword planner

البته این نکته را به یاد داشته باشید که برنامه گوگل کیورد پلنر از سمت سازنده یعنی شرکت گوگل برای کاربران ایرانی محدود شده است و شما باید از ابزار های رفع محدودیت برای دور زدن این تحریم ها استفاده کنید.

Keyword planner فارسی

در واقع Keyword planner فارسی به شما کمک می‌کند که به راحتی کلمات کلید را برای سئو کردن سایت خود و ایجاد کمپین های پیدا کنید. نتیجه استفاده از این ابزار افزایش کاربران ورودی به سایت ها و بهبود کسب و کار شما است و البته باید به یاد داشته باشید که استفاده از ابزار Keyword planner فارسی نیاز به دانش و تخصص دارد و اگر به صورت مبتدیانه از این ابزار استفاده کنید نه تنها ورودی قابل‌قبولی کسب نخواهد کرد بلکه ممکن است سرمایه تبلیغاتی خود را هم در مدت زمان کوتاهی به هدر بدهید.

آموزش کامل keyword planner

استفاده رایگان از keyword planner

همین جا باید به شما به صراحت اعلام کنیم که گوگل کیورد پلنر 100 درصد رایگان است و البته استفاده رایگان به همین آسانی نیست و شما باید مراحلی را طی کنید تا این ابزار به صورت رایگان برای شما فعال شود استفاده رایگان از keyword planner به این راحتی ها ممکن نیست البته ترفند هایی برای انجام این کار وجود دارد که شما می توانید از آن‌ها استفاده کنید. در صورت کلی استفاده از این ابزار در کنار ابزار تبلیغاتی و گل یا همان گوگل ادز کارایی دارد ولی شما می توانید با روش هایی با استفاده رایگان از keyword planner به راحتی کلمات کلیدی خود را به دست بیاورید.

با استفاده از آموزش گوگل کیورد پلنر شما به راحتی می توانید این ابزار را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

  • در ابتدا باید یک اکانت گوگل ایجاد کرده و با آن وارد گوگل ادوردز شوید. (برای وارد شدن به این سرویس به برنامه های تغییر ای پی و فیلتر شکن نیاز دارید) این ابزار فیلتر نیست بلکه از طرف خود گوگل روی کاربران ایرانی بسته شده است و دلیل آن‌هم تحریم های آمریکا است.

  • کامل‌ترین آموزش گوگل کیورد پلنر

  • کامل‌ترین آموزش گوگل کیورد پلنر

  • صفحه برای شما تغییر شکل می دهد و در واقع وارد حالت حرفه ای می شود، حال در لینک های منوی بالا می توانید عبارت گوگل کیورد پلنر را مشاهده کنید. حال می توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید.

ابزارهای keyword

استفاده از برای پیدا کلمات کلید به شما کمک می‌کند که خیلی سریع سئوی سایت خود را بهبود دهید. همچنین به شما کمک می کنید که خیلی سریع متوجه شوید که کاربران بیشتر از طریق چه کلماتی وارد سایت شما می شوند. در نتیجه روی این کلمات بیشتر کار کرده و ورودی های خود را از این کلمات افزایشی دهید. با استفاده از ابزارهای keyword شما به راحتی می توانید در دو زمینه فعالیت کنید. این دو زمینه عبارت‌اند از:

پیدا کردن کلمات کلیدی

در این حالت گوگل کیورد پلنر به شما کمک می کند که مورد نیاز سایت خود را پیدا کنید و با استفاده از این کلمات نفراتی که به این کلمات علاقه‌مند هستند را به سمت سایت خود هدایت کنید. باری این کار باید محتوای مناسب و سئو شده ایجاد کنید.

دریافت اطلاعات مربوط به حجم هر جست و جو در کلمات

در این حالت شما می توانید اطلاعات مورد نیاز در خصوص حجم هر جست و جو در خصوص هر کلمه‌ای را که مدنظر دارید در گوگل کیورد پلنر پیدا کنید. در نتیجه شما می توانید در خصوص کلمه هایی که برای آن‌ها برنامه و کمپین دارید اطلاعات مناسبی به دست آورده و از عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

بررسی کاربردهای مختلف کیورد پلنر گوگل

گوگل کیورد پلنر را می توان به عنوان یکی از مورد استفاده قرار گرفته ترین ابزار های تولید شده توسط گوگل شناسایی کرد که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. این ابزار مهم و کاربردی به گونه ای طراحی شده است تا به مدیران یک وب سایت برای انتخاب کلمات کلیدی کمک کند. با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید بهترین کلیدواژه های مربوط به حوزه فعالیتی خود را مشاهده نمایید. همین مسئله به صورت مستقیم می تواند بر روی سئو و نتایج دریافتی از وب سایت موثر باشد. به صورت خلاصه، کیورد پلنر گوگل ابزاری کاربردی است که برای تحقیق و بررسی کلمات کلیدی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش نحوه دسترسی به کیورد پلنر گوگل ادز

چگونه با گوگل کیورد پلنر بر اساس مکان کلمات کلیدی انتخاب کنیم

راه اندازی یک کمپین جدید در گوگل ادز به موارد متنوعی نیاز خواهد داشت. قیمت و میزان سرچ های پیشنهادی را می توان به عنوان یکی از همین موارد به شدت خاص و مهم شناسایی کرد. با استفاده از قابلیت Get Search volume and forecasts، شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را انتخاب کنید و ارزش و وضعیت آن را آنالیز نمایید.

توضیحاتی در مورد Forecast در گوگل کیورد پلنر

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق Forecast گوگل کیورد پلنر چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این ابزار به شما کمک می کند تا میان تقریبی هزینه کلیک بر روی کلید واژه های متنوع را به دست آورید. توجه داشته باشید که این بخش حاوی اطلاعات مفید و به شدت کاربردی می باشد.

نکات تکمیلی و سایر مزایای Google keyword planner

البته که استفاده از گوگل کیورد پلنر می تواند با مزایای زیادی برای شما همراه باشد. این سرویس طراحی شده توسط گوگل نه تنها به طراحی و راه اندازی کمپین های متنوع کمک می کند، بلکه با استفاده از این سرویس شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید کلمات کلیدی خوبی را برای سایت خود و مقالات آن انتخاب نمایید. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال استفاده از یک سیستم خوب و قوی و البته معتبر برای انتخاب کلمات کلیدی هستید، استفاده از گوگل کیورد پلنر نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید