سئو

صفحات شهر برای لوکال سئوی مناطق مختلف

صفحات شهر برای لوکال سئوی مناطق مختلف، چه کمکی به کسب و کار ما میکند؟ پاسخ به این سوال نیازمند بررسی دقیقتر صفحات شهر است. خب، همانطور که میدانید اگر کسب و کار شما فقط به یک منطقه سرویس دهد، بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی محلی نسبتا ساده است.

شما کسب و کار خود را به Google My Business ارسال میکنید و سایت خود را برای لوکال سئو بهینه میکنید. با این حال، رتبه بندی در موتورهای جستجو برای چندین مکان یک فرایند پیچیده تر است. خوشبختانه یک راه حل وجود دارد که در آن صفحات شهر برای لوکال سئوی مناطق مختلف را، هدف قرار میدهد.

این صفحات، صفحات وب سایتی هستند که مناطق خاصی را که به آنها خدمت میکنید، برجسته میکنند. با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از کل جستجوهای گوگل در حال حاضر به منظور مقاصد محلی انجام میشوند، بنابراین در صورت تکیه بر ترافیک جستجوی محلی، باید بهبود برای هر یک از مناطق شما، در سطر اول اهمیت باشد.

آیا صفحات شهر برای لوکال سئوی سایت شما خوب هستند؟

گوگل به روز رسانی جدید را، برای جریمه سایتهایی با محتوای ضعیف و تکراری، منتشر کرده است. اما این الگوریتم، همچنین نوعی از محتوای مشروع تر (یعنی صفحه شهر) را جریمه کرده است. بنابراین اگرچه هیچ اشکالی در ایجاد صفحات شهر برای لوکال سئوی سایت وجود ندارد، اما برای محقق کردن این امر، این صفحات باید منحصر به فرد باشند.

شما نمی توانید فقط یک یا دو کلمه را برای هر مکان تغییر دهید و انتظار نتایج مثبت را داشته باشید. هر صفحه شهری باید چیزی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان و خزنده های () موتورهای جستجو ارائه دهد. زمانیکه شما این موضوع را به درستی درک کنید، مزایای متعددی نصیب شما خواهد شد.

شما میتوانید :

  • رتبه وب سایت خود را افزایش دهید.

  • ترافیک محلی شده بیشتری را جذب کنید.

  • راه حلهای مختلف حل مسئله را برای مشتریان از هر منطقه ارائه دهید.

  • در هر صفحه فراخوان های متفاوتی برای اقدام ایجاد کنید.

  • لینکهای داخلی و خارجی بیشتری را ایجاد کنید.

  • هزینه های نگهداری دامنه های جداگانه را حذف کنید.

حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه میتوان صفحات شهر منحصر به فردی را ایجاد کرد، اگر قرار باشد به مناطق مختلف، چیزهای مشابهی را تزریق کنیم؟

نکاتی برای بهینه سازی صفحات شهر برای لوکال سئوی سایت

اکنون بخش عملی کار فرا رسیده است. ما می دانیم که صفحات شهر برای لوکال سئوی سایت مفید هستند و می دانیم که صرفا کپی کردن یک صفحه و تغییر ‘قزوین’ به ‘تهران’ کافی نیست. بنابراین چگونه میتوان صفحات شهر منحصر به فرد ایجاد و آن صفحات را برای ترافیک محلی بهینه سازی کرد؟

تعداد صفحات شهر را محدود کنید

قبل از ایجاد صفحات شهری، به تعداد صفحات جداگانه ای که نیاز دارید فکر کنید. داشتن تعداد زیادی از برای نگهداری دشوار است و میتواند توانایی شما را برای رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کاهش دهد. زمان و انرژی خود را بر مهمترین شهرهایی که تعداد بیشتری از مشتریان فعلی شما را شامل میشوند، صرف کنید.

دادههای وب سایت خود را بهینه کنید

هر بار که یک صفحه وب جدید ایجاد میکنید، دادههای موجود در صفحه باید برای موتورهای جستجو بهینه شوند. خزنده های موتورهای جستجو باید بدانند که صفحه دارای هدف لوکال است. عناصر زیر را بهینه کنید :

  • آدرس URL : موتورهای جستجو URL های کوتاه را ترجیح میدهند. سعی کنید موضوع صفحه و موقعیت مکانی خود را درج کنید.

  • تگ عنوان : این چیزی است که جستجوگران در ها می بینند. کلمه کلیدی مورد نظر خود را که به موضوع صفحه، موقعیت مکانی و نام کسب و کار شما اشاره دارد، وارد کنید.

  • توضیحات متا : این توضیحات در زیر تگ عنوان در SERP ها ظاهر میشود. از روش متقاعد کننده استفاده کنید که نشان میدهد مشتریان بالقوه در نهایت چگونه از کلیک کردن در صفحه شما سود می برند.

  • هدرها، محتوای بدنه و تصاویر : از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید که به تعریف محتوای صفحه کمک میکند.

بهبود ساختار لینک داخلی

درست ساختن ساختار لینک داخلی به کمک میکند تا ارتباط صفحات وب را پیدا کنند، به بازدیدکنندگان کمک میکند تا در سایت شما گشت و گذار کنند و قدرت صفحه شما را بین کاربران دیگر توزیع کنند.

مطمئن شوید که صفحه ای که به آن لینک می دهید، مرتبط است. به عنوان مثال، یک پست وبلاگ با موضوع خاصی که مربوط به صفحه شهر است، ایجاد کنید و سپس از صفحه شهر به آن پست وبلاگ لینک دهید.

صفحات شهر را درNavigation اصلی خود قرار دهید

صفحات شهرها باید در ساختار پیمایشی سایت شما گنجانده شوند. به عنوان مثال، یک لینک با نام ‘مناطق تحت پوشش’ را، در navigation اصلی و در صفحه اصلی خود ایجاد کنید. یا در لینک ‘تماس با ما’ ، صفحات فرعی را به هر مکان اضافه کنید.

بهینه سازی برای دستگاه های موبایل

اطمینان حاصل کنید که لینک های پیمایشی صفحه شهر شما در تمام نسخه های وب سایت شما نه فقط در سایت دسکتاپ شما، ظاهر میشوند. بر اساس تحقیقات ، 69 درصد از کاربران تلفنهای هوشمند حداقل هفته ای یکبار به صورت آنلاین جستجو میکنند و حدود نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند. به همین دلیل بسیار مهم است که وب سایت شما سازگار با موبایل باشد.

برای راهنمایی های بیشتر در زمینه بهینه سازی تلفن همراه، از پست ما دیدن کنید : 13 روش برای ایجاد ترافیک بیشتر در موبایل و افزایش تبدیلها.

از رضایت مندیهای مشتریان محلی استفاده کنید

مشتریان بالقوه‌ای که در صفحه شهر شما قرار می‌گیرند، به دنبال مسیرهایی برای رسیدن به مکان یا اطلاعات تماس شما خواهند بود، اما بسیاری از بازدیدکنندگان نیز در جستجوی نظرات مشتریان دیگر در مورد کسب ‌وکار شما هستند. برای افزودن محتوای منحصر به فرد به صفحه شهر خود و ایجاد اعتبار، از نظرات مشتریانی که در نواحی مختلفی زندگی میکنند استفاده کنید.

ایجاد لینک های خارجی بیشتر

داشتن لینک هایی در صفحات شما که به دامنه های دیگر اشاره می کنند نیز یک عامل مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو است. مانند لینک های داخلی، لینک های خارجی به یک صفحه وب ارزش می بخشد و به خزنده های موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای شما را تعریف و رتبه بندی کند. میتوانید به سایتهای خبری محلی، صفحات دولتی محلی یا حتی به سایر مشاغل مکمل در منطقه خود لینک دهید. حتی ممکن است لینکی را از یک شرکت محلی دیگر دریافت کنید.

در رویدادهای شهر شرکت کنید

آیا کار دیگری وجود دارد که بتوانید برای تبلیغ کسب و کار خود در هر شهر انجام دهید؟ میتوانید از یک تیم محلی حمایت مالی کنید، یک رویداد محلی را میزبانی کنید، یا وقت خود را به صورت داوطلبانه وقف این موضوع کنید. هر رویداد اجتماعی که در آن شرکت میکنید روش دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما است. فعالتر بودن در گروههای محلی همچنین میتواند منجر به لینک های بیشتر به وب سایت شما از سایتهای رسانه های محلی شود.

صفحات شهر منحصر به فرد و شخصی سازی شده ایجاد کنید

سعی کنید صفحات شهر را برای مشتریان بالقوه هر منطقه منحصر به فرد و مفید کنید. چند نمونه از محتوای منحصر به فرد :

  • راهنمای موقعیت مکانی

  • مصاحبه های کارمندان

  • عکسهای تیم

  • فیلمهای پشت صحنه از کسب و کار خود

  • عکس پروژه

  • رضایتمندی مشتری

  • لیستی از بهترین کسب و کارهای مکمل محلی

  • داستانهای خبری محلی

  • تقویم رویدادهای محلی

به روز رسانی منظم محتوای صفحه شهر میتواند رتبه بندی جستجو را افزایش دهد و مشتریان جدیدی را به محتوای شما جذب کند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی و عبارات خاص مکان را در هر محتوای جدید قرار داده اید.

آیا صفحات شهر شما بهینه شده اند؟

برای ایجاد صفحات شهر برای لوکال سئوی سایت، افزایش تعامل و همچنین مشتریان وفادار، محتوای شما باید جالب، آموزنده و مرتبط با مشتریان محلی باشد. هنگامیکه صفحات شهر را به درستی دریافت کنید، آنها نقش اساسی در محتوای شما دارند و شانس شما را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی محلی بهبود می بخشند.

اگر در تلاش برای طرح بندی محتوای جدید هستید، محتوای خود را به نویسندگان حرفه ای برون سپاری کنید. نویسندگان فریلنسر در نوشتن صفحات شهری جذاب و بهینه شده با سئو برای هر صنعتی، سالها تجربه دارند. آیا به دنبال نویسندگان با دانش برای تولید محتوا در شرکت خود هستید؟ خدمات مختلف محتوای ما را بررسی کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید