سئو

6 مزیت لوکال سئو

آیا کسب و کار شما به بازار محلی خدمت میکند؟ در اینجا ما به معرفی شش نوع کسب و کار پرداخته ایم که به راحتی میتوانند از مزیت لوکال سئو و بهینه سازی موتور جستجوی محلی بهره ببرند.

سئوی عمومی (سنتی) زمانی، روشی نو و سودآور برای به دست آوردن رویت پذیری بیشتر در اینترنت بود. در حال حاضر، سئو تبدیل به رقابت فوق العاده گران قیمت و ظالمانه شده است. در نتیجه، کسب و کارهای کوچک به لوکال سئو روی آورده اند تا در معرض دید مشتریان بالقوه آنلاین قرار بگیرند.

به نظر شما چه مؤلفه‌هایی در اعمال استراتژی لوکال سئو موثر هستند؟

نظرات مشتریان همچنین نقش مهمی در نتایج جستجوی محلی ایفا میکنند، همانطور که یک وب سایت بهینه شده با محتوای تازه و آموزنده نیز نقش مهمی ایفا میکند. اساسا، هر شرکتی با بازار هدف محلی، میتواند از مزیت لوکال سئو استفاده کند. با این حال، برخی از انواع کسب و کارها وجود دارند که جستجوی محلی میتواند واقعا برای آنها معجزه کند. بیایید نگاهی به شش مورد از این مشاغل بیندازیم.

1- مزیت لوکال سئو در خدمات پزشکی

کسب ‌وکارهایی که خدمات پزشکی ارائه میدهند، مانند مطبهای پزشکی، مطبهای دندانپزشکی و کلینیکهای مراقبت فوری، برای بهره مندی از مزیت لوکال سئو مناسب هستند. به غیر از ساختن یک وب سایت استثنایی، کارهای زیادی وجود دارد که این متخصصان میتوانند برای ارتقای رتبه خود انجام دهند.

اول، آنها میتوانند محتوای با ارزش و آموزنده را در پلتفرمهای خود منتشر کنند. گوگل مطالب تازه و مرتبط را دوست دارد. با توجه به ماهیت بسیار تخصصی این معاملات، ارائه دیدکلی از طریق مواردی مانند پستهای وبلاگ یا دستورالعملهای راهنما، راهی عالی برای ارزش بخشی به مشتری و در عین حال بهبود رتبه ‌بندی جستجو است.

وقتی برای مطبهای دندانپزشکی در شهر نیویورک جستجو میکنید، نتیجه در قالب شکل زیر ظاهر میشود :

بیایید به وب سایت برای نتیجه دوم، مطب دندانپزشکی نیویورک نگاه کنیم.

علاوه بر کلمات کلیدی مرتبط، به نوار پیمایش نیز نگاهی بیندازید:

خواهید دید که مملو از محتوای مفید و ارزشمند برای بازدیدکنندگان معمولی است که به دنبال تامین کننده خوب هستند. یکی از جذاب ترین صفحات ‘گالری لبخند’ است که تصاویر قبل و بعد از کارهای متخصصان آنها را به نمایش می گذارد. آنها همچنین دارای بخشهای وبلاگ حرفه ای و پرسشهای متداول (FAQ) هستند.

این عناصر متمرکز بر محتوا، بدون شک نتایج جستجوی بالاتری را، در رتبه بندی منطقه محلی کسب میکنند. علاوه بر ارائه محتوای درجه یک به افراد آنلاین، متخصصان همچنین میتوانند تلاشهای سئوی خود را با تأیید و استفاده از نام، آدرس و اطلاعات تماس خود در لیستهای کسب‌ وکار محلی، از جمله دایرکتوریهای عمومی (مانند Yelp ) و دایرکتوریهای مخصوص حوزه سلامت بهبود بخشند مانند( ZocDoc).

2- مزیت لوکال سئو در دفاتر حقوقی

به طور کلی، زمانیکه مردم به مشاور حقوقی نیاز دارند، به دنبال یک متخصص در نزدیکی خود هستند. بنابراین، حضور در جستجوهای محلی برای شرکتهای حقوقی بسیار مهم است. تعدادی از کارها وجود دارد که یک وکیل میتواند برای افزایش رتبه محلی خود انجام دهد. ایجاد یک صفحه باید اولین دستور کار باشد.

در مرحله بعد، وب سایت آنها باید به درستی پیرامون کلمات کلیدی مرتبط ساخته شود. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی به دنبال یک وکیل طلاق در منطقه لس آنجلس است. وب سایت Charles M. Green APLC در سه جستجوی بالا قرار گرفت. علاوه بر یک رابط بصری و خوب طراحی شده، خواهید دید که صفحه اصلی برای کلمات کلیدی مرتبط در منطقه بهینه شده است.

یک فاکتور کلیدی دیگر برای جستجوهای محلی، نظرات آنلاین است. با توجه به ننگ تاسف بار پیرامون وکلا، اعتبار سنجی شخص ثالث برای مشتریان بالقوه بسیار مهم است. بنابراین، شرکتهای حقوقی باید تلاش جدی برای ایجاد نظرات مشتریان در پلتفرمهای محبوب مانند Google و Yelp انجام دهند. این میتواند یک تفاوتی را ایجاد کند که رویت پذیری جستجوی محلی را افزایش داده و در عین حال باعث شهرت برند میشود.

3- مزیت لوکال سئو در کافه ها و رستورانها

مزیت لوکال در این یکی بزرگ است. شغل هتلداری بیشترین گردش مالی را در بین هر صنعتی دارد. به عنوان مثال، در سال گذشته بیش از 1 میلیون رستوران تنها در ایالات متحده افتتاح شد. هدف اصلی هر رستوران تبدیل شدن به یک عنصر اصلی در جامعه است. برای دستیابی به این وضعیت، به مشتریان بازگشتی زیادی نیاز دارد.

لوکال سئو را وارد کنید. کافه‌ها و رستورانها معمولا در سطح محلی فعالیت میکنند و به یک بازار هدف جغرافیایی خدمات میدهند. هنگامیکه در تلفن همراه خود برای جستجو ‘رستوران’ را تایپ میکنید، تقریبا همیشه یک ‘ near me‘ پیشنهادی دنبال میشود.

نظرات مشتریان نقشی حیاتی در لوکال سئوی یک کافه یا رستوران دارد:

همانطور که احتمالا در تصویر بالا مشاهده کردید، نظرات به طور کاملا برجسته در لیستها نمایش داده شدند. در نظرسنجی اخیر ، 60 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که نظرات آنلاین رستورانها را خوانده‌اند که بالاترین رتبه در بین هر گروه تجاری است.

در حالیکه یک استراتژی محتوای خوب، سوخت اصلی برای سئوی موثر در صنایع دیگر است، نظرات در این مرحله از کار، در مرکز توجه قرار میگیرند. آنها میتوانند رتبه بندی جستجوی محلی را برای یک کافه یا رستوران ایجاد کنند یا زیر پا بگذارند.

4- مزیت لوکال سئو در لوله کشی

وقتی لوله ای در خانه شما می ترکد و به کمک فوری نیاز دارید، اولین جایی که نگاه می کنید کجاست؟ گوگل. در این موارد، خیلی مهم نیست که چه شخصی به شما کمک میکند، بلکه مهم این است که چه کسی سریع به داد شما می رسد. بنابراین، لوکال سئو منبع اصلی برای لوله کش یا هر کسی است که به مشتریان در حل سریع مشکلات کمک میکند.

لوله کشها در موقعیت بسیار خوبی برای افزایش رویت پذیری خود از طریق لوکال سئو هستند. اول از همه، تجارت آنها در بازارهای محلی زندگی میکنند و می میرند. دوم، اساسا محتوای آموزشی نامحدودی در مورد راه ‌حلهای مشکلات روزمره وجود دارد که میتوان آنها را در وب‌ سایتهای آنها برای افزایش رتبه منتشر کرد.

بیل هاو یک لوله کش معروف در منطقه سن دیگو در گوگل است. با کمک محتوای ارزشمندی مانند تصویر پایین، کسب و کار او در صفحه اول برای دسته ای از کلمات کلیدی محلی مرتبط نشان داده میشود.

نظرات همچنین میتوانند به رتبه بندی محلی کمک کنند:

از آنجایی که خدمات لوله کشی تقاضای زیادی دارد، مشتریان به دنبال مجموعه مهارتهای قابل اعتمادی هستند که نتایج قابل اعتمادی ایجاد کند. متأسفانه، جلب نظر مشتریان برای تولید نظرات آنلاین در این صنعت میتواند تا حدودی چالش برانگیز باشد.

بنابراین، سنگ تمام گذاشتن در کار برای گرفتن بازخوردهای امیدوار کننده، میتواند مستلزم انجام کارهای زیادی برای در اولویت قرار دادن لوله کشها نسبت به رقبایشان، در رتبه بندی های محلی باشد. متخصصان در این زمینه ‌ها میتوانند نتایج سریعی را ببینند، اگر زمان و عزم لازم برای استراتژی لوکال سئو داشته باشند.

5- مزیت لوکال سئو در خدمات حیوانات خانگی

خدمات حیوانات خانگی بسیار تخصصی و تقریبا منحصر به سطح محلی مورد تقاضا هستند. معمولا کلمات کلیدی جستجو شده در این ناحیه برای مواردی مانند نظافت، نگهداری از حیوانات خانگی، راه رفتن، آموزش، لوازم و دامپزشکان هستند. علاوه بر این، پتانسیل عملا نامحدود است و نظرات بسیار مهم هستند. طبق شکل پایین در جستجوی سرویس نظافت در برونو هستید :

در اینجا اولین وب سایت در بسته محلی نشان داده میشود :

خواهید دید که آنها بیشترین نظرات را در این منطقه دارند و در مورد موضوعات پرطرفدار، محتوا ارائه میدهند. به طور کلی، صاحبان بهترینها را برای حیوانات خانگی خود میخواهند. سرویسها باید هر کاری که از دستشان برمی آید برای تولید محتوای درجه A انجام دهند و در عین حال، نظرات را تشویق کنند تا در رتبه ‌بندی جستجوی محلی موفق شوند.

6- مزیت لوکال سئو در املاک و مستغلات

لوکال سئو و خدمات املاک و مستغلات با یکدیگر مرتبط هستند. با این حال، با توجه به ظهور پلتفرمهایی مانند و ، بنگاههای کوچکتر املاک و مستغلات محلی، نیاز به یک استراتژی محلی برای گرفتن جستجوی بیشتر دارند. پلتفرمهای بزرگتر، جستجوی کلمات کلیدی گسترده را بسیار خوب انجام میدهند.

به عنوان مثال، اگر یک بنگاه تلاش کند که برای کلمه ای مانند ‘خانه ها برای فروش’ رتبه بندی شود، متأسفانه آنها از شانس خارج خواهند شد. کلید موفقیت برای بنگاه املاک و مستغلات در ایجاد صفحاتی است که بازارهای محلی خاص را هدف قرار میدهند که میتواند برای جستجوی کلمات کلیدی طولانی، در اطراف خرید خانه ظاهر شود.

در این صفحات، هدف این است که تا حد امکان جزء به جزء شود. این به معنای انجام کارهایی مانند شکستن آن به نام کوچکترین محله های منطقه است.

البته ارزش واقعی، در محتوا نهفته است:

اینجاست که کادری ماهر واقعا میتوانند وارد آن شوند و از آن فراتر رفته و ارزشی برای کاربر فراهم کنند. یک مشاور املاک، واقع در جنوب کالیفرنیا لیستهای بسیار دقیق و آموزنده ای را برای محله های این منطقه ارائه میدهد. اگر محتوا را بخوانید، خواهید دید که او به عمق چیزهایی مانند قدمت منطقه، رویدادهای اجتماعی و تاریخی و سیستم مدرسه محلی رفته است.

این کپی همچنین از کلمات کلیدی مرتبط مانند ‘املاک و مستغلات لوکس’ و ‘جوامع منحصر به فرد’ استفاده میکند که میتواند به عنوان رتبه بندی های جستجوی طولانی کمک کند.

محتوای محلی نشان داده شده در شکل بالا ، برای نشان دادن سطحی از تخصص و تعریف یک بازار متمرکز مناسب است.

نتیجه

ما مدتها در بازاریابی دیجیتال بوده ایم. بسیاری از صنایع دیگر علاوه بر آنهایی که در اینجا ذکر شده اند وجود دارند که از مزیت لوکال سئو بهره مند شده اند. در چشم انداز دیجیتال امروز، رفتن به محلی میتواند گزینه ارزانتر و موثرتر باشد. فقط به یاد داشته باشید، سئو ماراتن است. ممکن است هفته ها (یا حتی ماهها) طول بکشد تا نتایج مورد نظر را ببیند. شما همیشه میتوانید با تولید محتوای عالی و ارائه خدماتی که منجر به بررسی مثبت میشود، در تلاشهای خود فعال باشید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید