سئو

چگونگی افزایش رنک صفحات

اگر از خانه یا محل کار خود برای خدمات رسانی به مشتریان خود استفاده کنید، در این روش مشتریان به شما مراجعه نمیکنند، بلکه تجارت شما، یک کسب و کار منطقه خدمات تک مکانی (یک SAB ) است، که به مشتریان در آن موقعیت مکانی، سرویس ارائه میدهد.

کسب و کار شما یک آدرس منحصر به فرد و یک شماره تلفن محلی دارد، اما مشتریان شما در موقعیت مکانی تعیین شده شما، به سراغ شما نمی آیند. تکنیک لوکال سئو یا سئوی صفحات شهر برای بسیار مناسب است، اما برای مشاغل با بیش از یک شعبه (مکان) در شهرهایی که حضور فیزیکی ندارند و می خواهند افزایش رنک صفحات، داشته باشند، نیز موثر است.

صفحات شهر چیست؟

صفحاتی در وب سایت شما هستند که برای یک محصول یا خدمات در یک بازار جغرافیایی خاص، اغلب یک شهر، بهینه شده اند. به منظور افزایش رنک صفحات در مکانهای مختلف، صفحات شهر راهی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان جدید از شهرها و مناطق اطراف مکان اصلی شما هستند. صفحات شهر نحوه نمایش در چندین جستجوی شهر، با یک وب سایت است.

اگر از نظر جغرافیایی به آن شهر نزدیک نباشید، گوگل کسب و کار شما را در نتایج نقشه یک شهر نشان نمیدهد. هنگامیکه آدرس کسب و کار شما در یک شهر است، رنک صفحات در باکس 3 تایی جستجوی محلی در شهرهای دیگر ممکن است دشوار (تقریبا غیر ممکن) باشد.

چرا؟

زیرا آدرس کسب و کار شما از نظر جغرافیایی به آن شهرها نزدیک نیست. گوگل میخواهد مرتبط‌ ترین نتایج را به کاربران بازگرداند، و وقتی آنها به دنبال کسب ‌وکاری در ‘ near them ‘ هستند، گوگل آن را جدی میگیرد.

داشتن یک صفحه گوگل برای بهینه شده، با نظرات فراوان کاربران به افزایش رنک صفحات در باکس سه تایی جستجوی محلی کمک خواهد کرد، اما اگر تجارت شما اصلا بازار رقابتی نداشته باشد، بسیار بعید است که کسب و کار شما در باکس سه تایی جستجوی محلی ظاهر شود. نتایج جستجوی گوگل برای نقشه، در شهری که مستقر نیستید.

چه باید کرد : جستجوی ارگانیک محلی را با صفحات لندینگ هدف قرار دهید

اگر میخواهید در یک شهر خاص رتبه ‌بندی کنید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که واقعا یک مکان فیزیکی در آن شهر داشته باشید، در غیر این صورت، بهترین کار این است که نتایج جستجوی ارگانیک را برای شهرهای مورد نظر، با ایجاد شهر، هدف قرار دهید.

این تاکتیک برای یک ‘کسب و کار منطقه خدمات’ که آدرسی در یک شهر دارد، اما در بسیاری از شهرهای اطراف به مشتریان خدمات ارائه میدهد، مناسب است.

این کمک میکند تا وب سایت شما به نتایج جستجوی ارگانیک برای یک جستجوی محلی برسد. درست است که رویت پذیری شما در اینجا به اندازه قرار گرفتن در باکس سه تایی جستجوی محلی نیست، اما برای مطرح شدن کسب و کار شما در آن بازار مفید است.

نحوه نوشتن صفحات لندینگ محلی برای رتبه بندی در چندین شهر

یک صفحه منحصر به فرد و با کیفیت بالا را برای هر شهر یا بازار در منطقه خدماتی خود بهینه کنید تا احتمال افزایش رنک صفحات در نتایج ارگانیک برای عبارات جستجوی شما در آن شهر بالا رود. این صفحات لندینگ شهر پیچیده هستند و باید طوری نوشته شوند که حاوی اطلاعات مربوط به آن شهر باشند.

ما واقعا نمیتوانیم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنیم. صفحات لندینگ شهر با محتوای ضعیف یا تکراری برای هر شهر در واقع میتوانند سایت شما را جریمه کنند، بنابراین باید در مورد این صفحات بیشتر فکر کنید!

ممکن است شهرهای زیادی وجود داشته باشند که بخواهید هدف قرار دهید، اما توصیه میکنیم از مهمترین آنها شروع کنید. گسترش آن در طول زمان، از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود و مزیت بیشتری برای نشان دادن فعالیت وب‌ سایت در بلند مدت خواهد داشت، نشان میدهد که در حال رشد است و شما در حال ارائه محتوای بیشتری هستید.

مواردی که باید در صفحه لندینگ شهر گنجانده شود

در اینجا چند ایده برای الهام گرفتن در مورد آنچه ممکن است در یک صفحه لندینگ شهری گنجانده شود (برخی از آنها توسط راهنمای صفحات لندینگ Moz ) ارائه شده است :

  • پروژه ها یا رویدادهای تکمیل شده در هر شهر را با استفاده از متن و عکس به نمایش بگذارید.
  • توصیفات مشتری از مشتریان در هر شهر را منتشر کنید، که در نشانه گذاری دادههای ساخت یافته بررسی اسکیما، رمزگذاری شده است. (همچنین ببینید : چگونه دادههای ساختار یافته به رتبه بندی جستجو کمک میکنند)
  • فیش تخفیف فروشگاه را، در صفحه شهر ارائه دهید.
  • برای کارهایی که مشتریان میتوانند به تنهایی انجام دهند، نکات منحصر به فرد خود را برای انجام این کار ارائه دهید.
  • یک نقشه گوگل از مکان شهر یا سایر نقشه های سفارشی را تعبیه کنید
  • اگر عضو اتاق بازرگانی آن منطقه هستید، لوگو و لینک آن را وارد کنید.
  • به سایر سازمانهای محلی یا جلسات مرتبطی که در شهر مورد نظر در آن شرکت میکنید، لینک دهید.

برای افزایش رنک صفحات این کارها را با صفحات لندینگ خود انجام دهید

  • صفحات شهر را در پیمایش اصلی قرار دهید : ما اغلب یک صفحه یا منوی ‘منطقه خدمات’ را تنظیم میکنیم و سپس صفحات شهر را به عنوان آیتمهای منوی فرعی در آن لیست میکنیم. اگر صفحات شهر را در پیمایش سایت اصلی خود وارد نکنید، این خطر را دارید که گوگل آنها را به عنوان ‘صفحه های درگاه (ورودی)’ تلقی کند که میتواند بر سایت شما تأثیر منفی بگذارد. (به نحوه تغییر مسیر منو در وردپرس مراجعه کنید؟)
  • از قرار دادن یک متن غول پیکر در هر جایی از وب سایت خود که تعداد زیادی شهر یا کد پستی را لیست میکند، خودداری کنید. دستورالعملهای وبمستر گوگل این را به عنوان یک عمل اسپم می شناسد.

مواردی که مانع افزایش رنک صفحات شهر میشوند

  • آن را پر از نام شهر ‘پر از ‘ نکنید.

  • در هر صفحه شهر از چیدمان یا اصطلاحات یکسان استفاده نکنید.
  • شهرهای زیادی را هدف قرار ندهید! سعی کنید آن را در بیش از 15 شهر مهم نگه ندارید. اگر حضور فیزیکی فراتر از محل استقرار خود نداشته باشید، رتبه‌ بندی ‘محلی’ برای مکانها بسیار غیر واقعی میشود.
  • بیش از یک مکان را از یک صفحه هدف قرار ندهید.

افزایش رنک صفحات و ایجاد صفحات شهر منحصر به فرد و با کیفیت برای هر یک از مناطق شما کار آسانی نیست و نیاز به تلاش سنجیده ای دارد. هنگامیکه یک صفحه بسیار هدفمند شروع به معرفی شما در بازار رقابت میکند، قطعا ارزش تلاش را دارد.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید