سئو

همه چیز درباره رپورتاژ خبری ارزان

معمولا رپورتاژ ادز نوع تبلیغ نامحسوس است، به این معنا که مخاطب نباید متوجه شود آنچه در پیش رو دارد و کم کم در حال علاقمند شدن به آن است، یک تبلیغ حرفه ای و به روز است. بنابراین هرگز نمی بینید که در رپورتاژهای آگهی به صورت مستقیم به تبلیغ محصول پرداخته شود.

در حقیقت رپورتاژ خبری ارزان یکی از حرفه ای ترین شیوه های تبلیغاتی دنیای مدرن است که به صورت مقاله، گزارش و محتوای متنی به معرفی محصول، خدمات و یا آگاه سازی در مورد برند مورد نظر می پردازد و البته که این کار را در رسانه های مختلف خبری مثل مجلات آنلاین، روزنامه ها، خبرگزاری ها، صفحات اینستاگرام خبرگزاری ها، کانال های تلگرامی خبری و … انجام می دهد.

آیا رپورتاژ خبری با رپورتاژ آگهی فرق دارد

رپورتاژ خبری چندان تفاوت خاصی با رپورتاژ آگهی ندارد، به طوری که می توان گفت رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یکی هستند. تنها تفاوت این دو این است که رپورتاژ خبری تحت پوشش پلتفرم هایی مثل سایت های خبری، خبرگزاری ها و کانال های مختلف اخبار قرار می گیرد، در حالی که سایت های رپورتاژ آگهی بی شمارند و می توان در سایت های مختلف به ارائه و نشر رپورتاژ آگهی پرداخت.

در واقع اگر نویسنده رپورتاژ با نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا باشد و اصول آن را بداند، با نوشتن رپورتاژ خبری هم مشکلی نخواهد داشت چون این هر دو یک نوع تبلیغ هستند که یکی از آنها در پلتفرم های معتبرتر و رسمی تر ارائه می‌شود.

رپورتاژ خبری خوب

در واقع اگر رپورتاژ ادز به درستی اصول نویسی را رعایت نکند، اصلا به چشم نمی آید و آن همه که کرده اید هیچ فایده و نفعی برایتان نخواهد داشت. یادتان باشد که در دنیای امروز که دنیای دیجیتال و عصر تکنولوژی است و هر لحظه شاهد پیشرفت های سریع هستیم، رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های دیده شدن در هیاهوی پرشتاب جهان تکنولوژی و فرصتی عالی است که نباید آن را از دست داد.

سایت های رپورتاژ خبری

اولین نکته ای که برای شما باید اهمیت داشته باشد، تعداد بازدید کنندگان سایت است. هرچقدر سایت اعتبار و به اصطلاح آتوریتی بیشتری داشته باشد و شهرت و معروفیتش بیشتر باشد، مسلما تعداد بازدید کنندگان بیشتری هم خواهد داشت و همین امر باعث می‌شود تعداد بازدید کنندگان رپورتاژ آگهی شما هم بیشتر شود. البته همین تعداد بالای بازدید کننده بر روی قیمت رپورتاژ آگهی هم تاثیر می گذارد که کاملا طبیعی است.

رپورتاژخبری ارزان

تعرفه رپورتاژ خبری

اتوریتی سایت ناشر رپورتاژ آگهی که در واقع همان اعتبار آن سایت است، رتبه الکسای سایت و سن دامنه بیشترین تاثیر را بر روی هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی دارند. اما از بین این موارد هم رتبه سیمیلار وب بیشتر از همه بر قیمت و هزینه رپورتاژ آگهی تاثیر می گذارد. هرچه رتبه سیمیلار وب بیشتر شود، احتمال اینکه قیمت و هزینه رپورتاژ خبری هم افزایش پیدا کند، بیشتر می‌شود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

از کجا رپورتاژ خبری ارزان تهیه کنیم

اگر سایتی که رپورتاژ خبری خود را در آن منتشر می کنید، دارای رتبه الکسای بالایی باشد و سایت معتبری حساب شود، باید هزینه بیشتری برای انتشار رپورتاژ آگهی خود کنار بگذارید. البته می توانید رپورتاژ خود را به سایتی بسپارید که اعتبار کمتری دارد، ولی نمی توانید چندان توقع دیده شدن داشته باشید.

اگر نمی دانید چگونه رپورتاژ خبری خود را بنویسید و یا نمی دانید کجا می توانید آن را منتشر کنید تا هزینه زیادی برایتان نداشته باشد، سایت های مختلفی هستند که با دریافت هزینه های مقرون به صرفه به شما خدمات رپورتاژ خبری ارزان را ارائه می کنند. شما می توانید از ذهن خلاق نویسندگان رپورتاژ این سایت ها که به خوبی با اصول سئو آشنا هستند، استفاده و به بهترین شکل ممکن متن رپورتاژ ادز خود را تهیه کنید. این سایت های همچنین به شما کمک می کنند تا رپورتاژ خود را در سایت مورد نظرتان ثبت کنید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید