سئو

همه چیز درباره تبلیغات کلیکی ارزان

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره تبلیغات کلیکی ارزان را با هم بررسی کنیم. بدین منظور باید بدانیم تبلیغات کلیکی چیست؟ تعرفه تبلیغات کلیکی چقدر است؟ انواع تبلیغات کلیکی کدام است؟ همچنین می‌خواهیم بدانیم چگونه می‌توان به کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام رسید؟ با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم به زبان ساده به تعریف تبلیغات کلیکی ارزان بپردازیم باید گفت به روشی که به ازای هر کلیک از سایت که به سایت‌های کلیکی معروفند در آن بتوان به کسب درآمد رسید، تبلیغات کلیکی گفته می‌شود. معادل دیگر تبلیغات کلیکی، Paid to Click است که مخفف آن نیز PTC است و یا Pay Per Click که مخفف آن نیز PPC است.

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد بالا با صرف زمانی بسیار اندک است. به عبارتی دیگر کاربران اینترنت با کلیک بر روی محتوای تبلیغاتی سایت‌ها مبلغی را دریافت خواهند کرد و یا از طریق باز کردن لینک‌های موجود در وب‌سایت‌ها به درآمد خواهند رسید.

همچنین در اینگونه سایت‌ها امکانات دیگری نیز موجود است یعنی با انجام کارهای دیگری نیز می‌توان به کسب درآمد رسید مانند مشاهده تبلیغات و یا انجام مینی جاب‌ها یا همان خرده کارها که در ازای آن به شما مبلغی داده خواهد شد. با این توضیحات شما با مفهوم سایت‌های کلیکی و کاربرد آن‌ها آشنا شدید و متوجه شدید تبلیغات کلیکی چیست؟

حتما قصد دارید تا پس از خواندن این مقاله به سراغ این سایت‌ها بروید و کسب درآمد کنید. اما بهتر است صبر کنید! بیشتر این سایت‌ها که با اسم سایت‌های کلیکی فعالیت می‌کنند، متاسفانه کلاهبردار هستند و فاقد اعتبار هستند! پس باید حتما از معتبر بودن این سایت‌ها اطمینان حاصل کنید.

همکاری در تبلیغات کلیکی به چه صورت است؟

اگر بخواهیم به اساس کار سایت‌های کلیکی اشاره کنیم، باید گفت در واقع این سایت‌ها نوعی روش برای تبلیغات کلیکی هستند. به این ترتیب که افرادی که به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اند و قصد معرفی آن را دارند از تبلیغات کلیکی به منظور تبلیغ کسب و کار خود و شناختن آن به مخاطبان استفاده می‌کنند.

با استفاده از تبلیغات کلیکی، کسب و کار شما را در ازای دریافت مبلغی از طرف شما به مخاطب معرفی و تبلیغ خواهد شد. در این روش مخاطبان با کلیک بر روی محصول مورد تبلیغ به صفحه مورد نظر منتقل شده و می‌توانند تبلیغات را بیشتر بشناسند.

علاوه بر این به ازای هر کلیک نیز مبلغی جزئی را دریافت می‌کنند. روش کار به این صورت است که با هر بار کلیک بر روی این تبلیغات می‌توان رتبه محصول مورد تبلیغ را در اینترنت ارتقا بخشید و جایگاه آن را در گوگل بالا برد. در واقع سایت‌های کلیکی برای تبلیغات از صاحبان کسب و کار پول زیادی می‌گیرند که مقداری از این پول را هم به شما به عنوان پاداشی برای کلیک کردن و ترغیب کردن، می‌دهند. سایت‌های کلیکی از نظر فعالیت به سه گروه تقسیم می‌شوند:

  • پرداخت به ازای هر کلیک بر روی هر آگهی یا Paid to Click یا PTC

  • پرداخت به ازای انجام کاری مشخص و معین در سایت مانند بازی کردن، کامل کردن پرسشنامه، خرید آنلاین و … یا Get Paid یا GPT

  • پرداخت به ازای خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی یا Paid to Read یا PTR

البته با این روش حتی در سایتهای کلیکی معتبر در جهان هم درآمد زیادی عاید شما نخواهد شد بلکه باید حتما برای داشتن زیر مجموعه اقدام کنید تا بتوانید درآمدی قابل قبول داشته باشید. این زیر مجموعه‌گیری عبارت است از:

• زیر مجموعه مستقیم

• زیر مجموعه اجاره‌ای

در صورت استفاده از روش اول یعنی دعوت دیگران به بازدید از سایت و یا خرید با استفاده از لینکی که برای دوستان خود می‌فرستید، می‌توانید تا همیشه یعنی تا زمانی که سایت فعالیت داشته باشد و با کلیک دوستانتان در این سایت‌ها از درآمد آن‌ها نیز بهره ببرید.

در روش دوم نیز امکان اجاره زیر مجموعه وجود دارد. به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است در سایت‌هایی که دارای زیر مجموعه اجاره‌ای نیستند، فعالیت نکنید.

از مزایای تبلیغات کلیکی چه می‌دانید؟

در این قسمت به مزایای تبلیغات کلیکی ارزان اشاره خواهیم کرد که عبارت است از:

مقرون به صرفه بودن:

در تبلیغات کلیکی ارزان شما به ازای کلیک‌هایی که کاربران به روی تبلیغات شما انجام می‌دهند هزینه‌ای به آن‌ها پرداخت می‌کنید اما به طور کلی با توجه به روندی که چرخه فروش در این نوع تبلیغات داریم، به طور کلی این نوع تبلیغات برای شما سودمند حساب می‌شود. کمپین‌های مسئول تبلیغات کلیکی، کار خود را به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرده و قیمت کلیک را متناسب با ارزش کاربران ورودی به سایت یا در واقع همان ترافیک سایت تعیین کنید.

قابل ارزیابی و سنجش بودن:

پلتفرم‌هایی که مخصوص ارائه تبلیغات کلیکی ارزان هستند به شما در تجزیه و تحلیل آمار نیز کمک می‌کنند. همچنین از سایر ابزار در این زمینه مانند و می‌توانید کمک بگیرید و خیلی دقیق‌تر به تجزیه و تحلیل داده‌ها بپردازید.

سریع بودن:

از زمانی که شما تصمیم به انتشار تبلیغات کلیکی ارزان می‌گیرید تا زمانی که این تبلیغات منتشر شوند، زمان بسیار بسیار کوتاه سپری می‌شود و خیلی سریع این نوع تبلیغات منتشر می‌شوند.

قابلیت یادگیری راحت:

این نوع تبلیغات نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار راحت‌تر و آسان‌تر یاد گرفته می‌شود و به نوعی دارای قابلیت آموزشی بالایی است که به نوع خود یک مزیت به حساب می‌آید.

اما تبلیغات کلیکی ارزان نیز مانند سایر روش‌ها دارای معایبی نیز هست که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • نیازمند زمان: به دلیل اینکه نتایج تبلیغات کلیکی ارزان در همان لحظه قابل تفسیر و ارزیابی است بنابراین اگر نیاز به ایجاد تغییرات و یا اصلاحاتی در این زمینه باشد باید زمان لازم را برای انجام این کار اختصاص دهید. اما شاید این کار در سایر روش‌های تبلیغاتی راحت‌تر باشد.

  • نیاز به مهارت و تجربه بالا: برای اینکه بتوانید هزینه‌ای را که برای تبلیغات کلیکی ارزان می‌کنید، دوباره به دست بیاورید باید حتما از دو عنصر دانش یا مهارت و تجربه را در کنار هم استفاده کنید. اگر خودتان در این زمینه تخصص ندارید می‌توانید از کارشناسان طراحی تبلیغات در شرکت‌های بازاریابی و یا اکانت منیجرها (Account Manager) در این زمینه کمک بگیرید.

  • همیشه تبلیغات کلیکی ارزان به افزایش فروش منجر نخواهد شد: همیشه کلیک کردن بر روی تبلیغات شما به معنای افزایش فروش و خرید از کسب و کار شما نیست بلکه ممکن است تنها به افزایش بازدید از سایت شما و افزایش ترافیک سایت شما منجر شود.

از تبلیغات کلیکی ارزان چگونه می‌توان کسب درآمد کرد؟

زمانی که بحث کسب درآمد از تبلیغات کلیکی ارزان و یا کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام مطرح می‌شود، دو گزینه پیش روی ما مطرح است:

  • صاحبان کسب و کار یا همان تبلیغ کنندگان

  • صاحبان رسانه یا ناشران

ناشران، صاحبان رسانه‌ای هستند که نمایش دهنده تبلیغات هستند که با ایجاد یک محتوای ارزشمند و جذاب می‌توانند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند و باعث افزایش بازدید از سایت خواهند شد. همانطور که گفته شد شما می‌توانید از تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنید به شرطی که حتما زیر مجموعه داشته باشید و دوستان خود را به فعالیت در این نوع سایت‌ها تشویق کنید تا از کلیک کردن آن‌ها نیز شما کسب درآمد کنید. یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه، سایت است.

این سایت کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد. ایرانیان نیز در این سایت فعالیت زیادی دارند. برای تهیه محتواهای تبلیغاتی و یا طراحی سایت و تبلیغات در زمینه‌های مختلف می‌توانید از شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعال هستند، استفاده کنید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید