سئو

کلیک تقلبی در گوگل ادوردز به چه معناست؟

شما مسئول تبلیغات کمپین ها هستید و روزانه برای تبلیغات کلیکی بودجه ای تعیین می کنید؟ تا به حال پیش آمده که چیزی به نظرتان غیر طبیعی برسد یا بودجه ی شما به پایان برسد؟ یا تا به حال در مورد کلیک تقلبی در گوگل ادز شنیده اید؟ فکر نمی کنید که شاید روزی برای شما پیش بیاید؟

همچنین بخوانید:

چندی پیش در کلاس های آموزشی گوگل ادوردز شرکت کردم و برای اولین بار عبارت کلیک تقلبی در گوگل ادز به گوشم خورد. بعد از کمی توضیح متوجه شدم شاید تعداد افراد کمی در مورد این مساله بدانند و در تبلیغات کلیکی گوگل خود با مشکل مواجه شوند. فکر می کنید دانستن در مورد کلیک های تلقبی اهمیت دارد؟ کلیک های تقلبی به کمپین های شما آسیب می رساند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مساله کمی رمزگشایی شود.

کلیک تقلبی در گوگل ادوردز چیست؟

پیش تر در مقاله های زیادی به مبحث تبلیغ در گوگل پرداخته ایم. شما پس از ساخت اکانت گوگل ادوردز می توانید انجام دهید و کمپین گوگل ادز خود را راه اندازی کنید. قطعا اگر صاحب کسب و کار هستید و یا در شرکتی کار می کنید بازدهی تبلیغات ادوردز برایتان بسیار مهم است. مخصوصا در ایران که نرخ درهم و دلار رو به افزایش است بهتر است برای تبلیغات خود استراتژی داشته باشیم. لینک های اول گوگل رقابت بسیار زیادی دارند به همین سبب برای اینکه لینک اول باشید یا باید هزینه ی زیادتری بپردازید.حال شرایطی را در نظر بگیرید که شما به خوبی در مورد بهینه سازی کمپین ها می دانید و آنها را انجام می دهید اما هزینه ها بیش از حد انتظار شما بالا رفته است و یا نرخ تبدیل شما به شدت کاهش یافته است. این ممکن است کلیک تقلبی در گوگل ادوردز باشد. کلیک تقلبی در گوگل ادوردز زمانی اتفاق می افتد که یک شخص سومی بر روی تبلیغات کلیکی شما مدام کلیک کند تا هزینه های شما را به هدر دهد و به این سبب به اهداف خود یعنی اتمام بودجه تبلیغاتی شما برسد. این یک روش غیر اخلاقی برای پایین کشیدن رقیب از نتایج گوگل است.

مقالات مرتبط:

بهینه سازی کمپین گوگل ادوردز

چه کسانی ممکن است از کلیک تقلبی در گوگل ادوردز استفاده کنند؟

رقبای شما : بدیهی ترین مجرم. “من کار خودم را شروع کرده ام ، رقیب من در لیست های حمایت شده بالاتر رتبه بندی شده است ، من می خواهم به طور نامحسوس بر روی تبلیغات آن کلیک کنم تا هزینه های آن را برای آن عبارت جستجو کنم و به همین دلیل آنها را از بازار بیرون می کشم ، و سپس خودم جایگزین می شوم. در این حالت کسب و کار می تواند در لیست حمایت شده از آنها پیشی بگیرد و با آنها را جایگزین شود.

صاحبان سایت: ناشران خود می توانند بر روی تبلیغات وب سایت خود کلیک کنند ، بنابراین سایت خود را برای قرار دادن آگهی جذاب تر می کنند. با این کار گوگل تصور می کند سایت شما بهتر از دیگر سایت هاست زیرا کلیک بیشتری گرفته است.

مشتریان: ممکن است کاربران بی آنکه بدانند کلیک تلقبی در گوگل ادورزد انجام دهند. مثلا در عبارت های جست و جو مختلف سرچ می کنند و هر بار بر روی سایت شما کلیک می کنند.

مقالات مرتبط:

بهینه سازی لیست کلمات کلیدی تبلیغات در گوگل

چگونه کلیک تقلبی در گوگل ادوردز انجام می شود؟

دو روش کلاهبرداری کلیکی وجود دارد. خودکار و دستی. خود کار به این صورت است که در با استفاده از یک سری از ربات ها مدام بر روی لینک های شما کلیک کنند و ترافیک نا متعارفی را ایجاد کنند. این کار علاوه بر اتمام هزینه های ادوردز می تواند نرخ پرش در سایت شما ایجاد کند و کاملا به شما ضربه خواهد زد. کلیک دستی به این صورت است که از کامپیوتر ها و دستگاه های مختلف به صورت دستی این کلیک های تقلبی را انجام می دهند.

در این مقاله با اصطلاح کلیک تقلبی در گوگل ادوردز آشنا شدید و دانستید که چه روش هایی برای فریب گوگل وجود دارد اما در مقاله های بعدی تلاش می کنیم در مورد جلوگیری از این روش ها بیشتر صحبت کنیم. چیزی که اهمیت دارد این است که به دلیل گران بودن تبلیغ گوگل ادز در ایران بهتر است اینکار را به متخصصان این حوزه بسپارید. خرید کلیک گوگل واقعی با خدمات گوگل ادز، اگر به نحوه ی کار با گوگل ادوردز مسط نیستید می توانید از خدمات سایت افراک استفاده کنید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید