سئو

نحوه دریافت درآمد از آپارات

مقدمه

دریافت درآمد از آپارات و در کل درآمد اینترنتی اگر به صورت اصولی انجام شود لذتی دارد که معنی واقعی با هوش و تکنولوژی پول درآوردن را درک خواهید کرد.

در مقاله پیش رو برای شما از نحوه دریافت درآمد از آپارات و کسب درآمد از آپارات می پردازیم. به یاد داشته باشید که آپارات فقط یکی از پلتفرم های ارائه دهنده محتوای ویدیویی است. و صد ها پلتفرم سودآور دیگر در اینترنت هستند که می توانید برای درآمدزایی از آنها استفاده کنید.

چرا آپارات مهم است و آیا واقعا سودآور است؟

دریافت درآمد از آپارات و همکاری با آنها می تواند اولین تجربه شیرین شما از دنیا درآمد های اینترنتی باشد و این مهم است چرا که کار با آپارات ساده است و تقریبا هر کسی می تواند با استفاده از آن درآمد زایی کند.

همانطور که به احتمال زیاد می دانید آپارات بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو در ایران است و دیگر شرکت های مشابه نتوانسته اند محبوبیت و جایگاه آپارات را به دست آورند.

قوانین کلی آپارات بدین صورت است که اگر شما کانال آپارات پرطرفداری داشته باشید و بتوانید بازدید کننده های زیادی از دنیای وب را به آپارات بکشانید یا مجبورشان کنید ویدیو های شما را تماشا کنند. آپارات نیز بخشی از درآمد تبلیغاتی که در حین ویدیو هایتان پخش می شود را به خود شما تخصیص می دهد.

حال تصورش را بکنید که هزاران ویدیوی پر مخاطب داشته باشید! نتیجه اینکه روزانه صد ها منبع درآمد به سوی کیف پول شما روانه می شود.

توصیه میکنیم مقاله را مطالعه نمایید

برای افرادی که خلاق هستند، می توانند ویدیو های خوب بسازند و یا توانایی ایجاد تغییرات در ویدیو ها را دارند، دریافت درآمد از آپارات یا کسب درآمد از آن گزینه سودآوری خواهد بود.

فقط دقت کنید که گول تبلیغات اینترنتی را نخورید، درآمد از آپارات و یا سایر راه های مشابه درآمدزایی همگی شغلی تمام وقت محسوب می شوند و باید زمان کافی را داشته باشید.

کسب درآمد از آپارات

برای شروع کسب درآمد از آپارات بگذارید در درجه اول از قوانین آپارات برای شما بگوییم، البته ابتدا باید تکلیفتان با خودتان روشن باشد. آیا قرار است با آپارات به عنوان تولید کننده ویدیو همکاری کنید یا بازنشر کننده ویدیو!. هر کدام قوانین خاص خودش را دارد و ما به برخی از آنها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت:

• ویدیو های شما باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

• ویدیو های تولیدی باید حق نشر هیچ ویدیوی دیگری را نقص نکنند، کپی نباشند.

• ویدیو های زیرنویس دار، دوبله کردن و یا میکس و ادیت ویدیو تولید محسوب نمی شود!.

• نوشتن تیتر و تگ بی ربط به محتوای ویدیو تخلف محسوب می شود و از سیستم درآمد زایی حذف خواهید شد.

• شما نباید فیلم و سریال در بین محتوای بازنشر شده بگذارید!.

• و …

در لینک زیر می توانید این قوانین را برای دریافت درآمد از آپارات به خوبی مطالعه کنید.

https://www.aparat.com/incomepolicy

پس از آنکه تکلیف تان به عنوان تولید کننده یا بازنشر دهنده ویدیو مشخص شد، باید بدانید که فقط زمانی می توانید دریافت درآمد از آپارات را شروع کنید که حداقل 2000 هزار دنبال کننده داشته باشید. و حداقل 3 هزار ساعت از ویدیو های شما در 3 ماه اخیر بازدید داشته باشد.

نکته بعدی اینکه فقط زمانی شما از تبلیغات سود دریافت می کنید که 4 ثانیه از تبلیغ را بازدید کننده تماشا کند.

دریافت درآمد از آپارات

خب حالا که با مسائل اولیه دریافت درآمد از آپارات آشنا شدید حال نوبت می رسد به آموزش ثبت نام و اینکه از کجا باید درآمد آپارات را دریافت کنید!

دریافت درآمد از آپارات از طریق پلتفرم صبا ویژن صورت خواهد گرفت. که به نوعی می توان این دو شرکت را همکار دانست، چرا که بنیان گذاری مشترک دارند (محمد جواد شکوری مقدم). در واقع دریافت آگهی های تبلیغاتی از طریق همین وبسایت صبا ویژن دریافت می شود. و حتما برای دریافت درآمد از آپارات باید در صبا ویژن عضو شوید.

برای شروع مراحل ثبت نام از این لینک اقدام کنید: https://www.aparat.com/income

نکاتی مهم در مورد دریافت درآمد از آپارات

همانطور که بیان شد دریافت درآمد از آپارات بسیار ساده و حتی دوست داشتنی است. صبا ویژن این کار را ساده تر هم کرده و هر زمان دوست داشتید می توانید به سادگی درآمد خود را دریافت کنید.

اما بیایید به نکاتی مهم پیرامون درآمد از آپارات بپردازیم:

خلاقیت و باز هم خلاقیت؛ برای افزایش درآمد از آپارات حتما باید خلاق باشید. کپی کردن شما را به جایی نمی رساند! مردم عاشق چیز های نو هستند و شما باید خلاق و با انگیزه هر روز به تولید ویدیو های خلاقانه بپردازید.

عشق؛ باید به کارتان عشق بورزید و این اشتیاق به کار را در ویدیو ها نیز نشان دهید. کسی حوصله ویدیو های کسل کننده را ندارد، امروزه مردم انتخاب های زیادی دارند. و مجبور نیستند کسانی که عالی نیستند را تماشا کنند.

استمرار؛ خوداشتغالی ساده نیست! شما قرار نیست روز ها یا ماه های اول و یا حتی سال های اول درآمد خاصی داشته باشید!.عده ای مردم شما را مسخره خواهند کرد، برخی از مردم شما را به تندی نقد می کنند. و ممکن است بار ها بیخیال شوید، اما نکته مهم در چنین مشاغلی استمرار است. فراموش نکنید که بلاگر یا یوتیوبر هایی هستند که ماهانه صد ها میلیون تومان درآمد دارند.

تخصص؛ برای موفقیت در راه دریافت درآمد از آپارات و کسب ثروت از این راه به تخصص زیادی نیاز دارید. بدین معنی که شما باید ادیت ویدیو، کار با نرم افزار هایی همچون افتر افکت، ادوبی پریمیر و … را یاد بگیرید. فیلمبرداری و طراحی گرافیک نیز از علومی هستند که به آنها نیاز پیدا خواهید کرد، هر چه تخصص شما بالاتر باشد، درآمد بیشتری خواهید داشت.

نکته: این موارد فقط چند نکته برای دریافت درآمد از آپارات هستند، مسلما صد ها نکته دیگر برای درآمدزایی و شهرت در این رسانه وجود دارند.

چرا باید دریافت درآمد از آپارات را انتخاب کنیم و چه راه های جایگزینی وجود دارد؟

آپارات برندی معتبر و قابل اعتماد است، بازدید بی نهایت بالایی در ایران دارد و امتحان خود را در سال های اخیر پس داده است.

اما اگر می خواهید جایگزینی برای سیستم درآمدزایی آپارات پیدا کنید، به احتمال زیاد بهترین آنها است. و می توانید با کمک این پلتفرم درآمد دلاری داشته باشید، البته فروش کتاب در آمازون هم می تواند جایگزین خوبی باشد.

سخن نهایی

دریافت درآمد از آپارات سخت نخواهد بود. اگر به کارتان عشق بورزید و مدتی بدون اینکه به نظرات مردم توجه کنید فقط و فقط به تولید ویدیو های مفید و خواستنی بپردازید.

در این راه تا جایی که ممکن است خلاق باشید و از تکنولوژی و ابزار هایش کمک بگیرید. تمرکز هم مهم است سعی کنید در یک حوزه قد علم کنید و ادعای دیگری نداشته باشید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید