سئو

نحوه درآمد از آپارات

مقدمه

درآمد اینترنتی از طریق آپارات را می توان از بهترین منابع اینترنتی موجود در وب دانست، جهت راهنمایی بیشتر با ما همراه شوید.

در ادامه پیشنهاد میکنیم با مقاله ای با موضوع را بیشتر آشنا شوید

درآمد از آپارات شوخی یا جدی؟!

امروزه دیگر درآمد زایی از پلتفرم های ارائه دهنده محتوای ویدیویی چیز عجیب و غریبی نیست! و حتی برخی بجز درآمد از آپارات به دنبال درآمد دلاری از طریق هستند. اما برای اینکه بتوانید درآمد از آپارات را تجربه کنید و به مشکل نخورید مسائلی هستند که باید رعایت کنید. ما اینجاییم تا این نکات را به شما بیاموزیم.

قوانین آپارات برای درآمد از آپارات

از دیگر موارد بسیار مهم برای شروع کار با آپارات این است که بدانید چگونه آپارات قرار است به شما پرداختی داشته باشد.

قوانین آپارات در این زمینه واضح است زمانی که حساب تان به مقدار مناسبی کاربر و بازدید کننده رسید، در حین ویدیو های شما تبلیغات مناسب پخش خواهد شد و اگر حداقل 4 ثانیه از تبلیغ توسط کاربران مشاهده شود، این تبلیغ نمایشی موفق داشته است و جز درآمد های شماست، که نصف هزینه تبلیغ ویدیو را آپارات به شما می دهد (گاهی این مقدار بیشتر از 50 درصد است).

گزارش تلاش ها و وضعیت فعلی

خوشبختانه آپارات در این زمینه خوب عمل کرده است و پنل همکاری قوی به شما می دهد که در آن می توانید تخمین درآمد نهایی خود را ببینید، از بازدید ویدیو ها مطلع شوید و از وضعیت درآمدی خود یا امکان درخواست تسویه بهره مند شوید. تسویه حساب آپارات به گفته خودشان بسیار سریع خواهد بود.

خب حال برویم سراغ اینکه برای درآمد از آپارات و موفقیت در این راه باید چه نوع ویدیو هایی ساخت؟!

چه نوع ویدیویی برای درآمد از آپارات بسازم؟

1. خلاقانه باشد

قبل از هر چیز ویدیو های تولیدی شما باید خلاقانه و ناب باشند! قرار نیست با کپی کردن ویدیو های دیگران به جایی برسید و خود آپارات هم روی این موضوع حساس است. اما ایده های جالب، صحبت از برخی مشکلات مردم، خلاقیت های کوچک مثل صداگذاری حیوانات بصورت طنز و … برای مردم جالب هستند و قطعا در این حوزه به درآمد خواهید رسید.

2. ویدیو باید همراه با مونتاژ خوب منتشر شود

برای تولید ویدیو های خوب نیاز ندارید که افتر افکت را یاد بگیرید یا چندین سال در این حوزه باشید فقط و فقط سعی کنید موارد از مونتاژ ویدیو با نرم افزار های پیشرفته را یاد بگیرید تا ویدیو های شما حداقل موزیک جالبی داشته باشند و همه چیز بصورت عادی پیش نرود!

3. از استعداد خود در آپارات ویدیو بسازید

اینکه از استعداد، هنر یا علم خود در آپارات ویدیو بسازید ایده واقعا جالب و پر بازدیدی خواهد بود! فقط سعی نکنید که همه را راضی نگه دارید به هر حال همه قرار نیست مخاطب شما شوند.

4. از حیوانات مختلف ویدیو بگذارید

اگر هم اینکار را دوست ندارید می تواند با صداگذاری خنده دار ویدیو های حیوانات نیز به مخاطبین زیادی دست یابید!!

5. مسابقات و چالش ها

برای درآمد از آپارات باید سرسخت باشید و ببینید مخاطبین فعلی شما چه علایقی دارند، یکی از علایق مردم کنونی جامعه ما مسابقات، چالش ها و بازی های فکری خلاقانه است که ایده بدی برای ساخت ویدیو های شما نیست. در نتیجه شما باید از مسابقات مشهور خارجی تدوین های خوبی بگیرید، ترجمه یا زیرنویس کنید و آنها را انتشار دهید یا خودتان مسابقات آنلاین برگزار کنید و بصورت ویدیویی برگزار کنید.

سخن نهایی

فراموش نکنید که یک کسب و کار خوب یک روزه ساخته نشده و نخواهد شد و برای درآمد از آپارات باید کمی صبور باشید و تجربه کافی بدست آورید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید