سئو

نکات کلیدی در نوشتن رپورتاژ آگهی

شاید برای شما هم پیش آمده است که رپورتاژی را انتشارداده اید و نتیجه ای نگرفتید، با تعدادهای بالا اما بدون نتیجه و هم وقت با ارزش خود و هم هزینه شما هدر رفته است.

چون شما دانش کافی این کار را نداشتید.

چگونه رپورتاژی را منتشر کنم و بهترین نتیجه را در یافت کنم

هر کاری که انجام می‌شود به‌خصوص برای اولین بار، اگر بدون برنامه ریزی و دانش و اطلاعات لازمه ی آن کار صورت بگیرد بطبع با شکست مواجه خواهد شد.

اگر هدف شما تبلیغات و بازاریابی و بالابردن رتبه گوگل سایت خود از طریق رپورتاژ آگهی است پس باید در زمینه ی نحوه انتشار رپورتاژ و زمان انتشار رپورتاژ تحقیق کنید و دانش لازم را بدست آورید تا دچار شکست نشوید و بتوانید بهترین و عالی ترین نتیجه ممکن را از تبلیغات رپورتاژ خود بدست آورید.

عجولانه اقدام نکنید

سعی کنید با برنامه ریزی حرکت کنید. برنامه بلند مدت برای این کار در نظر بگیرید.

متن و محتوای تکراری استفاده نکنید

بهترین کار جهت گرفتن بهترین نتیجه استفاده از متن های غیر تکراری است که تا بحال هیچ جایی منتشر نشده باشد.

از سایت های مرتبط با کسب و کارو برند خود استفاده کنید اگر شما یک سایت اموزشی هستید دلیلی ندارد به سایتهای غیر مرتبط با کار شما رپورتاژ دهید این کار به چشم گوگل به منزله امتیاز منفی می‌باشد، باید بک لینک خود را از سایت های مرتبط با کسب و کار خود بگیرید تا گوگل به شما امتیاز دهد.

در رپورتاژ خود حداقل 3تا 5 بک لینک به دامنه و سایت خود داشته باشید و حتما به مدت زمانی مشخص (که مدت زمان بعد از قرارداد با سایت انتشار دهنده مشخص می‌شود) رپورتاژ شما در صفحه اول سایت انتشار دهنده باشد. و مطمئن شوید رپورتاژ بعد از زمان مشخص از سلیت حذف نخواهد شد و به قسمت ارشیو سایت خواهد رفت.

پرداخت برای هر کلیک (PPC)

پرداخت به ازای کلیک یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن هر بار که بر روی پیوند تبلیغات کلیک می‌شود، تبلیغ‌کننده به ناشر پول پرداخت می‌کند. روش دیگر، PPC به عنوان مدل هزینه به ازای کلیک (CPC) شناخته می شود. مدل پرداخت به ازای کلیک عمدتاً توسط موتورهای جستجو (به عنوان مثال، گوگل) و شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال، فیس بوک) ارائه می شود.

اگر می خواهید یک مدیر موفق PPC شوید، باید بینش روشن و مهارت های تبلیغاتی عالی داشته باشید. در کنار این، باید یاد بگیرید که گزارش های سفارشی و دقیق PPC را تهیه کنید زیرا این کلید تضمین رضایت مشتریان است. گزارش PPC شما باید شامل تمام معیارهای کلیدی باشد که نشان دهنده وضعیت کمپین PPC است که برای مشتری خود اجرا می کنید. چه به صورت هفتگی و چه ماهانه گزارش ارسال کنید، گزارش های شما باید دقیق و دقیق باشد.

با این حال، اشتباهات بسیاری در هنگام تهیه گزارشات PPC وجود دارد. در اینجا 3 اشتباه رایج وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

ارسال گزارش PPC خیلی زود

این رایج ترین اشتباهی است که مردم هنگام ایجاد گزارش های PPC مرتکب می شوند. وقتی گزارش‌های PPC را خیلی زود به اشتراک می‌گذارید، ممکن است تلاش‌های تخصصی شما را کم‌ارزش کند. علاوه بر این، اگر خیلی زود ارسال کرده باشید، ممکن است عوامل زیادی را که باید به گزارش خود اضافه کنید، از دست بدهید.

گزارش های سازماندهی نشده

شاید سخت باشد که بفهمید چه چیزی را در گزارش PPC خود اضافه کنید یا چه چیزی را اضافه نکنید، اما برای تبدیل شدن به یک متخصص موفق PPC، باید بدانید که چگونه گزارش عملی و سازمان یافته PPC را برای مشتریان خود ارسال کنید که برای تیم مدیریت شما نیز مفید است. بخش‌های رایجی که می‌توانید در گزارش PPC خود بر روی آنها تمرکز کنید شامل شبکه‌ها، نام تجاری در مقابل غیر برند، دستگاه‌ها، مخاطبان یا یک ساعت از هفته است.

افزودن مقدار زیادی داده

اکنون، اگر شما نیز بسیاری از کمپین های PPC مشتریان خود را مدیریت می کنید و ایجاد گزارش های PPC به صورت دستی بسیار دلهره آور می شود، می توانید با استقرار یک ابزار گزارش دهی رایگان PPC یعنی Dataslayer، فرآیند را خودکار کنید. این بهترین جایگزین برای سوپرمتریکس است که دارای بسیاری از ویژگی های مفید است و با قیمت کاملاً مقرون به صرفه ای نسبت به سوپرمتریکس در دسترس است.

با کمک ، می توانید به راحتی گزارش های PPC و داده های مهم را از منابع داده های مختلف مانند و مستقیماً در برگه های Google ایجاد کنید. حتی می‌توانید عملکردها را برای دریافت داده‌های هم‌زمان و خودکار کردن گزارش‌های همه کمپین‌های خود برای بازاریابی آنلاین به‌روزرسانی کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید