سئو

مطالعات درباره بازاریابی ویدیویی در رسانه های اجتماعی

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

یک تحقیق که توسط موسسه Unruly انجام شده است، نشان می‌دهد که 40 درصد از 1000 ویدیو برتر اینستاگرام توسط برندهایی مانند MTV ساخته و منتشر شده است. بسیاری از ویدیوهای برتر این شبکه توسط 80 برند بزرگ از جملهDisney ،Red Bull ، Nike و Samsung تولید شده‌اند. بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد که برندهای سرگرمی و پوشاک بیشترین مشارکت را دارا هستند. در این مطلب به اهمیت بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

اهمیت بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی

سایر یافته‌های مهم Unruly شامل موارد زیر می‌شود

  • بیشترین برند اشتراک گذاری شده در ویدیوهای اینستاگرام، بود. این شرکت با 84 ویدیو در بین 1000 ویدیو برتر، مجموعا 134،110 سهم را در فیس بوک، توییتر و بلاگوسفر به خود اختصاص داده است.

  • در بین 1000 ویدیو برتر، سرگرمی و لباس و پوشاک جزو محبوب‌ترین صنایع بودند.

  • تعداد کل ویدیوهای یونیک اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده در توییتر 176،016 بود که معادل 10 درصد از ویدیوهای منحصر به فرد یوتیوب است که در همان مدت در توییتر به اشتراک گذاشته شده است (1،871،530).

  • 9 تا از 10 ویدیوی اشتراک گذاری شده اینستاگرام در پلتفرم فیسبوک بوده است.

بازاریابی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی

این جزئیات از بازاریابی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مثل و واین، ثابت می‌کند ویدیوی یکی از مواردی است که برندها برای شروع کسب و کار خود باید پیرامون آن مطالعه کنند. Unruly گزارش کرد که:

علاقه به کوتاه در سال 2013 و پس از انتشار واین و اینستاگرام بسیار افزایش یافته است. اینستاگرام هم اکنون 150 میلیون کاربر فعال دارد. (منبع: اینستاگرام) ، این در حالی است که واین در طول 9 ماه از صفر به 40 میلیون کاربر رسیده است. (منبع: واین)

وجود میلیون‌ها کاربر در این شبکه‌ها و اشتیاق آن‌ها برای اشتراک گذاری چندین باره ویدیوهای برندها باید به اندازه کافی شما را متقاعد کرده باشد تا بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی را آغاز کنید.

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بازاریابی ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی

تولید محتوا ویدیویی

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی محتوا

تولید محتوا تصویری

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید