سئو

پکیج رپرتاژ چیست؟

متن رپورتاژ چه ویژگی هایی باید داشته باشد و رپورتاژ خبری در سئو سایت چه اثراتی دارد؟

متن باید به گونه ای نوشته شود که برای مخاطبان قابل درک باشد. اگر متن رپورتاژ حاوی کلمات سخت و دشوار باشد سبب می‌شود مخاطبان با متن شما ارتباط صمیمانه‌ای برقرار نکنند و از خواندن بقیه متن دلسرد خواهد شد. بنابراین داشتن یک لحن روان و ساده در متن های رپورتاژ ضروری است. داشتن یک عنوان جذاب و طولانی بسیار نقش مهمی در متن های رپورتاژ دارد زیرا 90 درصد کاربران ابتدا به عنوان متن توجه می‌کنند سپس متن اصلی را مطالعه می‌کنند. از کلمات پر تکرار گوگل در متن استفاده شده باشد زیرا رعایت نکات سئو در متن سبب افزایش رتبه سایت شما در گوگل می‌شود. متن آگهی باید کوتاه و حاوی اطلاعات کامل از کسب و کار شما باشد زیرا هر چه متن شما خلاصه تر باشد کاربران زیادتری ترغیب به خواندن متن آگهی شما خواهند شد. حتما باید متن آگهی حاوی راه ها ارتباطی ( تلفن، آدرس، ایمیل و …) با مدیران کسب و کار ها باشد. رعایت این ویژگی ها در متن های رپورتاژ سبب افزایش کیفیت آنها می‌شود. هر چه این متن ها با کیفیت تر باشند به بهبودی سئو سایت شما نیز کمک بیشتری خواهند کرد. شاید از خود بپرسید چگونه این متن ها به سئو سایت ما کمک خواهد کرد؟ زمانی که کاربران بیشتری متن شما را بازدید کنند توسط لینک های موجود در متن، از سایت شما نیز بازدید خواهند کرد. هر چه این بازدید ها بیشتر شوند رتبه گوگل شما افزایش پیدا خواهد کرد و سبب می‌شود سئو سایت شما بهتر شود.

سایت های ناشر پکیج رپرتاژ را بشناسیم و این سایت ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

سایت های انتشار رپورتاژ ها دارای خصوصیات : اتوریتی، سیمیلار وب و سن دامنه هستند. این خصوصیات بسیار در تعداد بازدید ها از رپورتاژ های آگهی شما موثر هستند. هرچه این خصوصیات بالاتر باشند تعداد بازدید ها از متن شما نیز بالاتر خواهد بود. اتوریتی نسبت به دو خصوصیت دیگر در بهبودی سئو موثرتر است بنابراین تعرفه تبلیغات در سایت هایی که اتوریتی بالایی دارند بیشتر از دیگر سایت ها است. بنابراین قبل از ثبت آگهی در سایت های انتشار بهتر است این خصوصیت ها را بررسی کنید و آگهی خود را در سایت هایی که این خصوصیت بالا هستند، ثبت کنید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

برخی از سایت های معتبر و رایگان انتشار به صورت زیر هستند:

1. ایستگاه

2. دیوار

3. شیپور

4. نیازمندیها

5. آفتاب

6. آگهی 24

7. ایسنا

8. مهرنیوز

9. عصر ایران

10. ایران تجارت

11. دنیای اقتصاد

شما با استفاده از سایت هایی که در بالا معرفی می‌توانید آگهی کسب و کار خود را در کمترین زمان ممکن به صورت گسترده تبلیغ کنید. برخی از این سایت ها کاملا رایگان هستند و شما برای ثبت آگهی تنها نیاز به ثبت نام در این سایت ها دارید. هزینه تبلیغات به صورت رپورتاژ نسبت به دیگر تبلیغات کمتر است و در سایت هایی مانند: ایسنا، مهرنیوز، عصر ایران و دنیای اقتصاد شما با هزینه های مناسب می‌توانید رپورتاژ های خود را در این سایت ها ثبت کنید. این سایت ها به دلیل خصوصیات (سیمیلار وب، اتوریتی و سن دامنه) بالایی که دارند تعرفه در این سایت ها مشخص شده است و شما با تبلیغات در این سایت ها قطعا نتایج خوبی را در سایت و فروش محصولات خود احساس خواهید کرد.

پکیج رپرتاژ برای چه کسب و کار های مفید است؟

رپورتاژ آگهی برای تمامی کسب و کار ها مفید است و شما با هر کسب و کاری که دارید می‌توانید از این شیوه تبلیغاتی استفاده کنید به طور مثال اگر شما در هتل، مسافرخانه و … مشغول هستید شما می‌توانید با معرفی محیط های تفریحی هتل خود، رستوران هتل، اتاق ها چند تخته خود، لابی هتل و … مسافران زیادی را از شهر های مختلف به هتل خود دعوت کنید و به کسب و کار خود رونق خوبی ببخشید یا اگر شما رستوران، فست فود و … دارید این روش تبلیغاتی می‌تواند بسیار مفید باشد با معرفی غذا های رستوران خود و همچنین قیمت های خود می‌توانید مشتریان زیادی را در سطح شهر جذب کنید و آنها را به رستوران خود دعوت کنید شما همچنین می‌توانید آنها را از طریق این روش تبلیغاتی از آفر های خود مطلع کنید. از رپورتاژ های آگهی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام نیز می‌توانید استفاده کنید. امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب ترین نرم افزار های اندرویدی تبدیل شده است، که کاربران زیادی روزانه در آن فعالیت می‌کنند شما نیز می‌توانید با استفاده از متن های رپورتاژ خوب بیشترین بازدید ها را در این نرم افزار پرطرفدار داشته باشید. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام به تهیه رپورتاژ ها با کیفیت کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید