سئو

ریپورتاژ آگهی چیست؟

سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرار‌ترین سوال‌های است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی می‌پرسند. رپورتاژ به‌طور کلی متن‌های هستند که وظیفه اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیر‌مستقیم به معرفی محصولات می‌پردازد.

قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است. به‌طور مثال استفاده از بنر‌ها ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌باشید. اما شما تنها با یکبار هزینه کردن می‌توانید به صورت دائمی از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهید‌داشت.

درج متن‌های رپورتاژ در سایت‌های تبلیغاتی رایگان سبب می‌شود تا سئو سایت شما بهبود پیدا کند، همین امر سبب افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد‌شد. بنابراین افزایش رتبه سایت شما در گوگل سبب افزایش بازدید‌ها از محصولات موجود در وبسایت شما خواهد‌شد و همین امر سبب افزایش فروش شما می‌شود. بنابراین در رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار موثر است.

آیا استفاده از ریپورتاژ آگهی برای تبلیغات هزینه زیادی دارد؟

تعرفه رپورتاژ خبری زیاد نیستند و شما با هزینه‌های بسیار کمی نسبت به دیگر روش‌ها مانند: بک لینک‌ها، بنر‌ها و … می‌توانید تبلیغات خود را به صورت منظم و گسترده انجام دهید. انتشار ریپورتاژ آگهی به صورت منظم سبب می‌شود سئو سایت شما در طولانی مدت بهبود یابد اما اگر نیاز داشته‌باشید که سئو سایت خود را در کوتاه مدت بهبود دهید یکی از بهترین راه‌ها استفاده از ادوردز‌ها است که این روش گران‌تر از رپورتاژ ها هستند.

هزینه انتشار رپورتاژ‌ها معمولا در سایت‌های تبلیغاتی رایگان است بنابراین شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی که برای تهیه متن‌های رپورتاژ می‌کنید، تبلیغات گسترده‌ای را برای کسب و کار خود انجام دهید.

متن‌های ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی‌هایی داشته‌باشند

متن‌های ریپورتاژ آگهی باید به گونه‌ای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متن‌های رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شده‌باشند که ارتباط صمیمانه‌ای را با مخاطبان برقرار کند. متن‌های رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.

مهم‌ترین ویژگی متن‌های رپورتاژ داشتن یک عنوان جذاب و طولانی است. طولانی بودن عنوان به این منظور است که عنوان حاوی نکات مهم در متن و اطلاعاتی که مخاطبان به دنبال آن‌ها هستند، باشد. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه می‌کنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهد‌کرد. از برند خود در متن نیز استفاده کنید، این کار باعث می‌شود شما بتوانید به متن رپورتاژ لینک سایت خود را بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا با استفاده از لینک‌های داخلی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

ریپورتاژ آگهی باید فاقد غلط املایی باشد زیرا در صورت وجود غلط‌های املایی فضای بدی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که مخاطبان از خواندن بقیه مطالب شما صرف نظر کنند. از کلمات پرتکرار در گوگل استفاده بیشتری کنید این کار سبب می‌شود متن شما بازدید بیشتری داشته باشد. از موضوعات جذاب برای متن‌های ریپورتاژ آگهی خود استفاده کنید. از کلمات سخت و دشوار در متن به شدت بپرهیزید. نکات سئو در متن رعایت شده باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید نوشتن رپورتاژ‌ها کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد و بهتر است که توسط افراد با تجربه در این زمینه تهیه شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله ” را نیز مطالعه کنید.

سایت‌های انتشار ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی‌های داشته‌باشند و با این سایت‌ها آشنا شویم؟

سایت‌های انتشار رپورتاژ دارای ویژگی ها مهمی مانند: ، ، سن دامنه، تعداد ورودی های سایت، تعداد خروجی ها کاربران و … هستند. هر چقدر این ویژگی‌ها بالاتر باشند و کیفیت بهتری داشته باشند به بازدید از ریپورتاژ آگهی شما کمک بیشتری خواهند‌کرد ناگفته نماند که هر چقدر کیفیت این ویژگی‌ها بهتر باشد هزینه انتشار رپورتاژ نیز بیشتر خواهد‌بود.

21. پارس نیوز

شما با ثبت نام در این سایت‌ها به راحتی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها ثبت کنید برای ثبت نام در این سایت‌ها شما نیاز به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. در ادامه می‌خواهم شما را با 4 نمونه از متن‌های ریپورتاژ آگهی فروشگاهی آشنا کنم.

نمونه رپرتاژ آگهی برای سایت واچ آنلاین

واچ آنلاین دارای تنوع خاصی در فروش سایت‌های مچی با برند های معروف دنیا مانند: اوماکس، سیکو، کاسیو، اورینت، رادو، تیسوت، سواچ، بوم مرسیه، گوچی، سرتینا، کلوین کلاین، ویکتورینوکس، سواروسکی، ونگر، تگ هویر، رومانسون، الیکسا، کاندینو، دنیل ولینگتون، فستینا، رودانیا، آیس واچ، گس، اسپریت، پیر کاردین، پوما و … است.

همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید در متن از برند‌های زیادی نام برده شده‌است برای معرفی خدمات خود نیازی نیست تمامی خدمات خود را در متن ریپورتاژ آگهی استفاده کنید.

نمونه ریپورتاژ آگهی برای سایت فودلی

فروشگاه فودلی در زمینه فروش مواد غذایی سالم فعالیت می‌کند این فروشگاه از سال 1394 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرده‌است. هدف اصلی فودلی معرفی محصولات متنوع غذایی سالم است. فودلی تنها یک فروشگاه مواد غذایی نیست بلکه یک بانک اطلاعاتی قوی درباره محصولات غذایی سالم نیز هست، که با مراجعه به این سایت می‌توانید با محصولات زیادی آشنا شوید.

همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید معرفی برند خود و شروع فعالیت و همچنین گفتن هدف کسب و کار خود یکی از راه‌های است که می‌توانید حسن نیت خود را به مخاطبان نشان دهید. بنابراین علاوه بر معرفی خدمات، به معرفی برند خود نیز در متن‌های رپورتاژ بپردازید.

نمونه رپورتاژ برای سایت گوشی شاپ

فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند.

این فروشگاه گوشی‌های متنوع با برند‌های مختلفی را عرضه می‌کند. خرید از این فروشگاه بسیار آسان است و شما با عضویت در این سایت به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت هزینه محصولات خریداری شده را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنید و سپس محصولات خود را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

اگر در متن‌های رپورتاژ از آدرس خود استفاده کنید، سبب می‌شود تا مخاطبان اعتماد بیشتری به شما کنند و محصولات شما را خریداری کنند. شما با استفاده از آدرس در متن رپورتاژ می‌توانید محل کسب و کار خود را با استفاده از لینک دادن بر روی نقشه نیز به مخاطبان نشان دهید.

نمونه رپورتاژ برای سایت روژسا

روژسا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار قصد دارد کاربران خود را که عمدتا برنامه نویسان، مدیران شبکه، استاد دانشگاه و … هستند، راضی نگه دارد. از هدف‌های این فروشگاه می‌توان به معرفی و بررسی تخصصی محصولات High-End، امکان واردات محصولات با کیفیت، ارائه محصولات با قیمت واقعی و مناسب، بررسی تست‌ها و گارانتی محصولات وارداتی و … اشاره کرد.

همانطور که در هر 4 محتوای رپورتاژ مشاهده می‌کنید هیچ گونه غلط املایی وجود ندارد، زیرا وجود غلط املایی مخاطبان را دلسرد می‌کند و سبب خوانده نشدن ادامه مطلب توسط کاربران می‌شود.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید