سئو

معرفی انواع قالب‌های تولید محتوا برای سایت و شبکات اجتماعی

قالب‌های تولید محتوا متفاوت هستند و از این جهت میتوان به روش‌های مختلفی اقدام به تولید محتوا برای سایت و دیگر شبکات اجتماعی کرد. ممکن است یک روزی برسد که شما نیاز داشته باشید تا برای سایت خود اقدام به تولید محتوا متنی کنید و روز دیگر نیاز است تا در کنار تولید محتوا متنی، اقدام به تولید محتوا تصویری و یا پادکست کنید.

محتوا برای سایت خود تولید کنید!

یک نظریه دیگری وجود دارد که مخاطبین باید بیشتر با کسب و کار شما آشنا شوند، ممکن است در متن وب سایت، رسمی صحبت کنید و مخاطب نتواند با شما احساس راحتی کند و از این جهت نیاز دارید تا به قالب‌های تولید محتوا روی بیاورید.

وبلاگ

بنابراین، نیاز دارید تا با ضبط ویدئو از خود به صورت وبلاگ و یا یک بیانیه رسمی / صمیمی اقدام به صحبت با مخاطبین خود و عرض خوش آمدگویی به آنان کنید.مخاطبین بسیار حساس هستند و تحمل خشک بودن پلتفرم را ندارند، از این جهت نیاز است تا قالب‌های را به صورت متفاوت در سایت خود درج کنید.

قالب‌های تولید محتوا

با ما همراه باشید تا بدانید که چگونه می‌توان اقدام به ساخت برای کسب و کار کرد و از این جهت مخاطب بیشتری جذب کرد.

تغییرات در سایت با وجود قالب‌های تولید محتوا متفاوت

به این دلیل که در این شبکات اجتماعی، همه نوع افرادی وجود دارد و تمام قالب‌های تولید محتوا به درستی در این سایت‌ها پیاده سازی میشود.

اینستاگرام و توییتر

آیا به دنبال آن هستید تا مطالب اجتماعی را مطالعه کنید؟ هیچ اشکالی ندارد، در و توییتر، پر از پروفایل‌های اجتماعی هستند که همیشه علاقه مند هستند تا منابع و مطالب مختلف اجتماعی را جهت دیده شدن بیشتر، در اختیار همگان قرار دهند.

قالب‌های تولید محتوا را برای موضوعات مختلف استفاده کنید

همانطور که میبینید، در اینستاگرام و دیگر شبکات اجتماعی، همه نوع قالب‌های تولید محتوا به وفور یافت میشود. چرا شما از این موقعیت استفاده کنید و در وب سایت خود و برای رشد کسب و کار، اقدام به تولید قالب‌های تولید محتوا برای موضوعات مختلف کنید.

اگر قرار است تا درباره مد روز و دنیای فشن صحبت کنید، به شما پیشنهاد می‌شود سلیقه جامعه ایرانی امروزی را در نظر بگیرید و پس از آن اقدام به ایجاد مطالب برای سایت خود کنید.

ساخت قالب‌های تولید محتوا

همانطور که میبینید، ساخت قالب‌های تولید محتوا، آنچنان که فکرش میکنید سخت نیست، فقط کافی است تا اقدام به ساخت آن کنید و پس از آن همه چیز به درستی پیش خواهد رفت.

ویدیو به عنوان یکی از قالب‌های تولید محتوا

پیش‌تر، درباره فواید آپلود ویدیو در سایت گفتیم. زمانی که شما اقدام به ایجاد یک ویدیو به عنوان یکی از قالب‌های تولید محتوا میکنید، در واقع مخاطبین به این موضوع دست پیدا خواهند کرد که میتوانند راحت تر از قبل با شما ارتباط برقرار کنند. زمانی که شما یک ویدیو از خودتان ضبط میکنید، قرار است تا با مخاطب خیلی راحت حرف بزنید و نیازهای مخاطبین و همچنین سوالاتی که در ذهن خود را دارند، به راحتی دست پیدا کنند.

ویدیوهای تحلیل بازار

یادتان می‌آید، یک زمانی که بازار بورس به خوبی پیش میرفت، همه علاقه مند بودند تا ویدیوهای تحلیل بازار بورس را تماشا کنند؟ چرا کسی علاقه مند به خواندن متن نبود؟ البته بودند افرادی که متن را ترجیح می‌دادند، اما مردم به طور کلی دوست داشتند ویدیو تماشا کنند.حال شما می‌بینید که مردم چقدر علاقه مند هستند تا ویدیو تماشا کنند، چرا هیچ اقدامی به ساخت ویدیو برای کسب و کار خود نمی کنید؟

پادکست؛ شیوه جدیدی از ارائه اطلاعات به مخاطب

ما همه، علاقه مند هستیم تا داستان‌های جذابی را مطالعه کنیم و یا بشنویم و وبمستران موفق، از وجود قالب‌های تولید محتوا توانستند به درآمد بسیار زیادی برسند. من خیلی علاقه مند هستم تا درباره بیت کوین و پول داستان‌های جذابی را بشنوم. من علاقه مند هستم تا درباره دیجیتال مارکتینگ، داستان‌های موفقیت آمیز را بشنوم. دوست دارم بدانم که یک محتوا / یک موضوع به چه صورت پیش رفته است.

تولید محتوا صوتی

آیا علاقه مند هستید تا مخاطبین احساس راحتی نسبت به شما و کسب و کار کنند؟ بسیار عالی، در پادکست به خوبی میتوانید این جنبه را دریافت کنید.

ساخت پادکست

برای مثال، ممکن است بخواهید یک داستانی از بیت کوین و یا دیگر موضوعات را که فنی میباشد، به مخاطب توضیح دهید.اما نمی دانید دقیقا چطور آن را بنویسید و ترجیح میدهید آن را بگویید و یا اینکه موضوع آن بسیار طولانی است که مخاطب حوصله نمی کند آن را کامل بخواند و آنجاست که شما باید دست به کار شوید و اقدام به ساخت به عنوان یکی از قالب‌های تولید محتوا کنید.

فروش محصولات

زمانی که مخاطبین صدای شما را شنید، احساس راحتی نسبت به قبل به شما دارند و این موضوع باعث میشود تا کم کم فروش محصولات شما بیشتر شود.زمانی که مخاطب به شما اعتماد میکند و با شما وارد یک فاز می‌شود، مطمئن باشید علاقه مند است تا با شما ارتباط بیشتری بگیرد و از این جهت، محصولات شما نسبت به قبل در گذر زمان، بیشتر فروش خواهد رفت.

آموزش ساخت پادکست

شما میتوانید در اینفوگرافیک آمار و ارقام یک موضوع را به مخاطب نشان دهید.

اینفوگرافیک‌ها

مثلا میتوانید اینفوگرافیک را تولید کنید و به مخاطب بگویید که در گذر زمان یک محصول چه تاثیری بر روی فرد میگذارد و… که از این نوع مثال‌ها بسیار زیاد است.

عملیات ساخت قالب‌های تولید

در واقع با استفاده از قالب‌های تولید محتوا، مخاطب با شما احساس راحتی میکنید و در نتیجه اعتماد بین مشتری و صاحب کسب و کار بیشتر میشود.زمانی که شما بتوانید اعتماد مشتری را جذب کنید، به زودی شاهد کسب درآمد خود خواهید بود.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید