سئو

بررسی روش‌های بالا بردن بازدید سایت به صورت طبیعی

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت تولید محتوای جذاب است. تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب باعث می‌شود که مخاطبان سایت شما به صورت مداوم به سایت شما مراجعه کنند و درنتیجه ترافیک و بازدید سایت شما افزایش پیدا کند.

امروزه روش‌های زیادی به‌عنوان روش‌های بالا بردن بازدید سایت وجود دارند اما همه آن‌ها به صورت طبیعی این کار را نمی‌کنند و ممکن است در کوتاه مدت و یا حتی دراز مدت باعث آسیب دیدن سایت شما شوند. برای همین بهتر است از روش‌های بالا بردن بازدید سایت که به صورت طبیعی و استاندارد بوده استفاده کنید.

در اینجا ما به شما مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت را معرفی می کنیم

بهینه سازی وب سای برای موتور های جست و جو یا همان SEO

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت استفاده از استانداردهای است و استفاده از کلمه کلیدی مناسب و تمرکز روی آن می‌تواند باعث شود که صفحات سایت شما بازدید های زیادی را به خود جذب کند. به این نکته باید توجه داشته باشید که در ابتدا کلمات کلیدی شما باید مقدار جست و جوی کمی در ماه داشته باشند. بعد ها که بازدید کننده بیشتری به سایت شما مراجعه کرد می‌توانید کلمات کلیدی بهینه تری را انتخاب کنید. در سال‌های اخیر بسیار بالا بوده است.

تازه سازی محتوای سایت

یکی دیگر از روش‌های بالا بردن بازدید سایت استفاده از محتوای تازه و بروز شده است. ممکن است محتوایی که در سال گذشته تولید کرده و در سایت قرار داده اید دیگر قدیمی شده باشد. برای همین بهتر است که این محتوا ها را تازه سازی کنید. یک از ساده ترنی روش‌ها برای تازه سازی محتوای ها ی قدیمی این است که از کاربران خود بخواهید که نظرات و نقد های خود را نسبت به محتوای تولید شده در بخش نظرات وارد کنند. در این حالت گوگل نظردهی افراد را به‌عنوان یک کار مداوم و محتوای جدید در نظر می گیرد.

معرفی سایت به موتور های جست و جو

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت معرفی سایت به موتور های جست وجو است. در واقع اگر موتور های جست و جو سایت شما را شناسایی نکنند نمی‌توانند کاربران خود را در جست و جو به سمت سایت شما هدایت کنند و این معرفی باید کامل و بدون نقص باشد. به‌عنوان مثال استفاده از نقشه سایت می‌تواند کمک بسیار زیادی به ربات ها و خزنده های موتور های جست و جو کند.

ایجاد بک لینک

یکی دیگر از روش‌های بالا بردن بازدید سایت استفاده از بک لینک ها است. بک لینک ها کم بسیار زیاد به سئوی سایت می‌کنند. هرچه که بک لینک سایت‌ها بیشتر باشد اعتبار سایت بیشتر بود و سایت سئوی بهتری کسب خواهد کرد. درنتیجه در نتایج جست و جو هارت به بالاتر و بهتری را کسب خواهد کرد. بک لینک ها باعث می‌شود که گوگل به سایت شما اعتبار بیشتری دهد. همچنین ها باعث می‌شوند که کاربران بیشتری به سمت سایت شما سرازیر شوند. برای بک لینک ها نیازی نیست که هزینه کنید و سایت‌هایی وجود دارند که به صورت رایگان بک لینک ها را به شما ارائه می دهند.

بررسی روش‌های بالا بردن بازدید سایت به صورت طبیعی

بررسی و آنالیز رقبا

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت آنالیز رقبایش شما است و اگر در کسب و کار خود رقیبی قدر دارید بهتر است سایت رقیب را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید تا بفهمید که آن‌ها از چه روش‌هایی برای بالا بردن رتبه سایت استفاده می‌کنند. فهمید منابع اصلی رقبا می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. برای آنالیز رقبا می‌توانید از ابزار های آنلاین مانند سیمیلار وب استفاده کنید. با آنالیز رقبا می‌توانید برای تولید محتوا و سئوی سایت خود را استراتژی بهتری انتخاب کنید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

بهینه سازی محتوای سایت بر اساس کلمات طولانی

کلمات کلیدی طولانی در واقع به علت طولانی بودن و خاص بودنشان می‌توانند به راحتی بازدید کننده ها را به سمت شما هدایت کنند. نکته مهم در خصوص کلمات کلید بلند این است که رقبا به سراغ آن‌ها نمی روند و سرمایه و زمان خود را صرف کلمات کلیدی کوتاه تر می‌کنند درنتیجه شما می‌توانید از این کلمات بهتر و راحت تر استفاده کنید.

تولید محتوا و یا قرار دادن محصول روی سایت به صورت روزانه و مستمر

و یا حتی بروز رسانی بخش فروشگاه سایت یکی دیگر از روش‌های بالا بردن بازدید سایت است. در واقع باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر به صورت روزانه و مداوم محتوای حدید را روی سایت قرار دهید گوگل اعتبار بسیار بالاتری به سایت شما می دهد. برای به صورت مستمر یکی از مهم‌ترین فاکتور های رتبه بندی است. تولید محتوای روزانه باعث می‌شود که کاربران هر روز برای دیدن محتوای جدید تر و یا محصول جدید تر به سایت شما مراجعه کنند و این به معنی افزایش ترافیک روی سایت شما است.

انتشار محتوا در بستر های ویدئویی

تولید محتوای متنی تأثیر بسیار زیادی روی رتبه سایت دارد اما در دنیای اینترنت امروزی ویدئو ها توانسته اند نتیجه سایت‌ها را به خوبی تغییر دهند. در واقع برای گوگل فقط تولید محتوای متنی ملاک نیست و شما باید مدل های دیگر محتوا را تولید کنید یکی از با اهمیت ترین محتواهای تولید شده محتوای ویدئویی است.

یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت است. در واقع تولید محتوای ویدئویی باعث می‌شود که بازدید کننده ها تعامل بیشتری با سایت شما داشته باشند. شما می‌توانید محتوای ویدئویی خود را در سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب منتشر کنید. این کار تأثیر بالایی در سئوی سایت شما دارد.

استفاده از شبکه های اجتماعی

امروزه یکی از مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت استفاده از شبکه های اجتماعی و کاربران آن‌ها است و شما می‌توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی به راحتی کاربران و مخاطبان مد نظر خود را جذب کرده و به سمت سایت خود هدایت کنید.

افزایش بازدید سایت

در اینجا به شما مهم‌ترین روش‌های بالا بردن بازدید سایت را معرفی کردیم قطعاً روش‌های بیشتری ممکن است وجود داشته باشد اما این روش‌ها مطمئن ترین و استاندارد ترین روش‌های افزایش بازدید از سایت است. نکته مهم در این روش‌ها این است که شما می‌توانید به راحتی در هر کدام از این بخش ها به فعالیت بپردازید. در این حالت محتوای سایت شما به راحتی در اختیار کاربران دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. افزایش مخاطبان و کاربران به معنی افزایش بازدید سایت شما است.

ادامه مقاله در سایت منبع