سئو

ریلز چطور به افزایش بازدید در اینستاگرام کمک می کند؟

احتمالا شما هم با ویدئوهای کوتاه جذاب در اینستاگرام برخورد داشته اید.جدیدترین قابلیت اینستاگرام، امکان انتشار ویدئوهای 3 تا 15 ثانیه ای جذاب در قسمت ریلز است که با افکت ها و فیلترهای مختلف به جذاب ترین شکل ممکن در می آیند. در ادامه با ما همراه باشید تا این ابزار مهم را به شما معرفی کرده و تاثیر آن در میزان بازدید اینستاگرام شما را نیز بیان کنیم.درثانی، روش هایی برای بالا بردن بازدید ریلز نیز در آخر ذکر خواهیم کرد.

ریلز اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای رقابت با برنامه تیک تاک، قابلیت ریلز را به اپلیکیشن خود اضافه کرد تا فعالیت مخاطبان در این بستر کم نشود.

ریلز اینستاگرام امکان ساخت ویدئوهای کوتاه و جالب برای انتشار در فید اختصاصی و جذب نسل z (سنین 4 تا 24 سال) است.در این ویدئوهای کوتاه شما می توانید از تمامی قابلیت هایی که اینستاگرام در دسترس شما قرار داده است،استفاده کنید تا بازدید ویدئوی خود در این پلتفرم را بالا ببرید.

امکاناتی که برای این قسمت جدید در نظر گرفته شده است، عبارتند از:

1-تلفیق موسیقی های ترند با ویدئو

2-استفاده از جلوه های ویژه

3-قرار دادن افکت های مختلف متناسب با موضوع و نوع فیلم برداری

و…

در جدیدترین آپدیت های اینستاگرام، مدت زمان هر ویدئو در قسمت ریلز به 90 ثانیه ارتقا پیدا کرده است که این خبر بسیار خوبی برای پیج های فعال در اینستاگرام می باشد؛ اما در نظر داشته باشید که این افزایش زمان به طور آزمایشی برای تعدادی از کاربران فعال شده و در آینده ای نزدیک، تمامی پیج های اینستاگرام می توانند ویدئوهای 90 ثانیه ای خود را در این بخش منتشر کنند.

ریلز اینستاگرام برای الگوریتم بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که این ابزار مدت زمان کوتاهی است که به این قابلیت ها اضافه شده و الگوریتم اینستاگرام پیج هایی را که از امکانات جدید استقبال می کنند، امتیاز ویژه ای برای آنها در نظر می گیرد.

امکان ورود ویدئوهای ریلز به قسمت اکسپلور اینستا به مراتب از پست ها و استوری ها بالاتر است و همین علت باعث افزایش بازدید پیج ها می شود.

درثانی، تعداد کثیری از کاربران فضای اینستاگرام را نسل Z تشکیل می دهند که از طرفداران سرسخت ویدئوهای چالشی تیک تاک هستند، پس بهترین موقعیت برای پیج هایی که قصد رشد در اینستاگرام را دارند، استفاده از قابلیت ریلز اینستاگرام است.

روش های افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

ریلز اینستا را می توان کلید موفقیت پیج ها نوپا دانست؛ چرا که اهمیت بالای آن برای الگوریتم اینستاگرام از چشم هیچ کاربری پوشیده نیست.درنتیجه، شما باید ترفندها و نکات مهم بالا بردن بازدید این بخش حیاتی پیج را بدانید و از طرف دیگر کار با این ابزار شانس را بلد باشید. در ادامه، ترفندهای طلایی بالا بردن بازدید ریلز در بستر اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

برای افزایش بازدید جدیدترین قسمت اینستاگرام، ریلز، تکنیک های طلایی زیر می تواند شما را چند قدم از رقبا جلوتر بیندازد:

1-موضوعات جنجالی و ترند را از تیک تاک الگوبرداری کنید

نسل جوان فعال در اینستا به دنبال ترندها و به روز ترین موضوعات دنیای مجازی است. شما می توانید با کمک آنالیز تیک تاک، موضوعات جدید را به سرعت پیدا کرده و با نوشتن یک سناریوی جذاب، اقدام به استفاده از ریلز اینستا برای معرفی محصول، خدمات یا حتی نام برند خود کنید.

همچنین می توانید با دنبال کردن هشتگ ریلز و تحلیل پیج هایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند، ایده های نابی برای ساخت ریلز و دیده شدن پیج خود در بین تمامی کاربران فعال دسترسی پیدا کنید.

2-تقلب کنید تا جلوتر از رقبا باشید

یکی از بهترین ترفندها که بسیاری از کاربران فعال در اینستاگرام از آن استفاده می کنند، خرید ویو اتوماتیک است.استفاده از ویو اتوماتیک که از جدیدترین محصول سبد فروش وب سایت فالوکمپ است، به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه ها کمک می کند.

با خرید بازدید برای هر محتوای ریلز می توانید به طور نامحسوس ریلز خود را به لیست محتواهای ارسال شده به اکسپلورر اضافه کنید.

۳-پیج خود را به جمع پیج های مطرح اضافه کنید

رعایت فاکتورهای مهمی مثل تعداد فالوور،انتشار محتوای جذاب در هر بخش و … سبب رشد پیج شما می شود.

یکی از کاربردی ترین روش های افزایش فالوور برای جلب اعتماد کاربران و تجربه بازدید بالاتر، خرید فالوور فیک است. با کمک خرید فالوور می توانید اعتبار نسبی به پیج ببخشید و کاربران گذری که از پیج شما بازدید میکنند را به سرعت جذب نمایید؛ چرا که تعداد فالوور و داشتم محتوای جذاب مخاطب را به فالو کردن پیج ترغیب می کند.

۴-از موسیقی و آهنگ های ترند شده استفاده کنید

برای جذابیت بیشتر محتواهای ریلز گ، اهنگ های ترند شده را پیدا کنید و از آنها در ساخت ریلز استفاده کنید؛ چرا که کاربران زیادی اهنگ های ترند شده را جست و جو می کنند و به این روش می توانید پیج خود را به تعداد بیشتری از کاربران معرفی کنید.

الگوریتم اینستاگرام اهنگ هایی که کاربران به آنها توجه نشان می دهند و پیگیر آنها هستند را از فاکتورهای مهم نشان دادن یک ریلز در قسمت فید کاربران قرار می دهند. زمانی که شما از آهنگ های مورد نظر کاربران استفاده کنید، سیگنالی را برای الگوریتم ارسال می کنید که شما را در قسمت فید قرار دهد.

۵-هشتگ ها دروازه های ورود کاربران جدید است

احتمالا شما هم با هشتگ ها از طریق توییتر آشنا شده باشید.بهترین راه برای جذب کاربران هدفمند به پیج، استفاده از هشتگ های مرتبط است.شما می توانید با تحلیل و آنالیز پیج رقبا به سادگی هشتگ های پربازدید و جذاب را پیدا کنید.

رعایت اصول هشتگ گذاری را فراموش نکنید. به طور ساده و خلاصه، برای هر محتوا در اینستاگرام بهتر است از ۵ نهایت ۱۰هشتگ مرتبط استفاده کنید و با توجه به ملیت مخاطبان خود، اگر اکثر آنها ایرانی هستند، نهایت دو هشتگ لاتین استفاده کنید.

۶-چند ثانیه اول ریلز سرنوشت ساز است

شما تنها چند ثانیه وقت دارید تا مخاطب را در ریلز خود نگه دارید و او را به دیدن ادامه آن ترغیب کنید.پس سناریوی هر ریلز را به روشی بنویسید که بیشترین تاثیر و جذاب ترین لحظات آن در چند ثانیه اول آن باشد.

سخن پایانی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید