سئو

بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام

ایران تبلیغ – بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام – تبلیغات در اینستاگرام –

خانه/تبلیغات و توسعه/تبلیغات در اینستاگرام/بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام

بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام

sara jamili
می 28, 2020
تبلیغات در اینستاگرام, ترفندهای اینستاگرامی
641 بازدید

روش ها و نکاتی که برای  بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام باید بدانید .

تولید محتوا

برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام و جذب فالوور در پیج به محتوا مناست نیاز داریم. شما باید برای جذب مخاطب دائم در حال تولید محتوا برای پست ها استوری ها و حتی لایو های پیج خود باشید تا چیزی برای ارائه به مخاطین و فالوور های پیجتان داشته باشید. محتوا باید جذب کننده باشد شما با در نظر گرفتن نوع پیج و سلیقه و نظر فالوور های پیجتان باید محتوا دلخواهشان را برای بالا بردن بازدید پیج  اینستاگرام ایجاد کنید و این موضوع را جدی بگیرید .

اگر به طور دائم نمی توانید تولید محتوا انجام دهید نباید توقع فالوور  ها را بالا برد زیرا اگر یک هفته تولید محتوا زیادی داشته باشید و هفته های دیگر محتوایی نداشته باشید باعث افزایش بازدید نمی شود و ارزش ندارد پس بهتر است به طور منظم تولید محتوا انجام دهید.

آمار بازدید پیج اینستاگرام

همیشه آمار بازدید پیج اینستاگرام  را  برای جذب فالوور داشته باشید اینکه بدانید مخاطبانتان چه ساعت هایی در روز در اینستاگرام فعالیت دارند و آنلاین هستند به چه موضوعاتی علاقه مند هستند مخاطبانتان چه رنج سنی دارند جزو چه بخش از جامعه هستند خانه دار نوجوانان یا کارمندان هستند این به شما کمک میکند راحت تر به این که به چه مطالبی علاقه مند هستند و در چه ساعاتی در اینستاگرام فعالیت میکنند دست یابید این  کمک زیادی به تبلیغ پیج اینستاگرام و بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام می کند. وقتی به این آمار دست یافتید برای جذب فالوور  از آنها استفاده کنید .

پست های قدیمی

یکی دیگر از روش های جذب فالوور استفاده دوباره از پست های قدیمی که بازدید خوبی داشتند و مخاطبان پیجتان به آن علاقه مند بودند است . شما می توانید پست های قدیمی خود را با طراحی جدید استفاده کنید که هم باعث صرفه جویی در وقت شما می شود هم می دانید الگوریتم اینستاگرام  باعث بالا بردن بازدید این پست می شود.

تعامل

برای جذب مخاطب باید ارتباط بیشتری با فالوور های پیجتان برقرار کنید و با آنها تعامل داشته باشید یه طور مثال به هر کامنت در زیر پست خود پاسخ دهید یا با سوال پرسیدن در استوری ها با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید یا مخاطبانی که بیشتر فعالیت دارند را تشویق کنید مثلا با جایزه و ایجاد چالش با این روش کمک زیادی به بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام خود میکنید .

اگر می خواهید مطالب بیشتری بخوانید مارا در سایت ایران تبلیغ دنبال کنید.

در صورت باز نشدن فیلم به لینک زیر در آپارات مراجعه فرمایید.

https://www.aparat.com/v/ZU7vo

بازدید پیج اینستاگرام

 

درباره‌ی sara jamili

تدوینگر فیلم

همچنین ببینید


تاثیر افزایش بازدید استوری اینستاگرام بر کسب و کار

افزایش بازدید استوری اینستا ; استوری اینستاگرام، قابلیتی است که در پیشرفت پیج بسیار موثر …

ادامه مقاله در سایت منبع