سئو

راه های دستیابی به فالوور فعال اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام، افراد مختلفی هستند که روزانه در مورد موضوعات مختلف جستجو می‌کنند و میان میلیون ها پست و مطلب، گشت و گذار می‌کنند. در صورتی که این افراد از موضوع صفحه ای در اینستاگرام خوششان آید، اقدام به فالو کردن آن پیج می‌کنند. بعضی از افراد هستند که با انتشار آگهی های متنوع و فریب دهنده، اقدام به فروش فالوور در اینستاگرام می‌کنند.

در صورتی که این فالوور ها فالوور غیرفعال یا تقلبی باشند، آسیب جدی و ضرر های جبران ناپذیری به پیج شما وارد خواهد کرد. فالوور فعال اینستاگرام، باید کسی باشد که به پست های شما علاقه نشان می‌هد یا با شما تعامل دارد. این فالوور ها در آینده ممکن است به مشتری شما تبدیل شوند. زیرا فالو کردن پیج شما توسط آن ها کاملا هدف دار است.

موضوع پیج، عامل اصلی جذب فالوور فعال

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌تواند موجب افزایش فالوور فعال اینستاگرام شما شود، موضوع پیج شما است. افرادی که پیجی را فالو می‌کنند، منظور خاصی از این کار دارند. برای مثال اگر شما پیج فروش ساعت داشته باشید، کسانی که شما را فالو می‌کنند خریداران ساعت و یا طرفداران ساعت هستند که بعد ها ممکن است به خریدار و مشتری همیشگی شما تبدیل شوند.

یا اگر پیج شما دارای و پر از مطالب جالب و خنده دار باشد، افرادی که شما را فالو می‎کنند به دنبال سرگرمی و گذراندن وقت در اینستاگرام هستند. این افراد اگر به پست های شما واکنش نشان داده و با شما تعامل داشته باشند، فالوور فعال اینستاگرام شما هستند.

در اینستاگرام، کلا دو نوع فالوور داریم. فالوور فعال و فالوور غیر فعال

فالوور های فعال آن دسته از فالوور هایی هستند که به صورت واقعی پیج ما را فالو کرده و با پیج ما تعامل دارند. این فالوور فعال اینستاگرام ممکن است طرفدار پیج ما یا از مشتریان ما باشد. فالوور های غیر فعال نیز فالوور هایی هستند که ممکن است از طریق خرید فالوور به دست آمده باشد.

فالوور های غیر فعال، هیچ حرکتی از خود در نشان نداده و به صورت کاملا خاموش میان فالوور های ما جا خشک می‌کنند. این فالوور ها، حساب هایی هستند که به مدت طولانی استفاده نمی‌شوند و ممکن است پس از مدتی نیز توسط اینستاگرام به طور خودکار پاک شوند. اکثرا فالوور هایی که ریزش می‌کنند، همین فالوور های غیر فعال اینستاگرام هستند.

تولید محتوای مخاطب محور، آهنربای جذب فالوور فعال

یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعاتی که هر پیج اینستاگرامی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد، تولید محتوای مخاطب پسند و جذاب است. زمانی که شما پستی را در پیج خود منتشر می‌کنید، این فالوور فعال اینستاگرام شما است که محتوای پیج شما را می‌بیند و از طریق آن با شما تعامل ایجاد می‌کند.

برای این که پیجتان عمر طولانی داشته باشد و همیشه در معرض دید افراد قرار بگیرد باید حتما به صورت اصولی تولید محتوا انجام داد. فالوور های فعال اینستاگرام شما به هنگام انتشار پست جدید، اقدام به لایک و کامنت گذاری برای پست شما می‌کنند. ولی فالوور های غیرفعال هیچ واکنشی به هنگام انتشار پست، از خود نشان نمی‌دهند.

استفاده از هشتگ را فراموش نکنید!

اگر در یک حوزه ای فعالیت می‌کنید، طبیعتا افراد دیگری نیز هستند که دوست دارند در این حوزه مطالبی را یاد بگیرند. اگر شما می‌خواهید خودتان را به این افراد نشان دهید باید از هشتگ های مرتبط با موضوع فعالیت خود انتخاب کنید. افراد نیز با جستجوی این هشتگ ها، شما را پیدا می‌کنند و تبدیل به فالوور فعال اینستاگرام شما می‌شوند.

با استوری گذاشتن، پیج خود را نجات دهید

یکی از راه های دیگری که باعث افزایش جذب فالوور فعال اینستاگرام می‌شود، استوری گذاشتن است. اگر وقت کافی برای پست گذاشتن ندارید می‌توانید به صورت تعاملی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. حتی می‌توانید برای افزایش بازدید خود از ابزار های تعاملی استوری استفاده کنید.

جلب اعتماد فالوور های واقعی

نوشتن کپشن طولانی برای پست ها

یک فالوور فعال اینستاگرام اگر وارد پیج شما شد و شروع به خواندن کپشن پست های شما کرد، قطعا باید زمان بیشتری را صرف کند تا کپشن تمام شود. زیرا علاقه دارد تا ببیند در پیج شما چه موضوعاتی منتشر شده است. علاوه بر این، فالوور شما اقدام به نظردهی و تعامل با شما خواهد کرد.

اما هیچ وقت یک فالوور غیرفعال، نه کپشن پست شما را خواهد خواند و نه نظری بر روی آن ثبت خواهد کرد. تاخیر کاربر بر روی پست شما، بازدید پیج شما را نیز افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوید.

برگزاری لایو یا پخش زنده

یکی از بهترین راه های تعامل با کاربر، برگزاری لایو یا پخش زنده می‌باشد. وقتی که فالوور شما بتواند در پخش زنده با شما ارتباط برقرار کند و جواب سوال هایش را از شما بگیرد، تبدیل به یک فالوور فعال اینستاگرام شما خواهد شد. همیشه کاربران دوست دارند بدانند که پشت این پیجی که فالو کرده اند چه کسی قرار دارد.

تاثیر IGTV بر افزایش فالوور فعال پیج

وقتی که شما محتوای ویدیویی می‌سازید و آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، اگر این محتوا جذاب باشد، فالوور های شما اقدام به باز نشر یا اشتراک گذاری با سایر کاربران می‌کنند که این خود نیز باعث افزایش فالوور فعال اینستاگرام شما خواهد شد.

سخن پایانی

امروزه پلتفرم اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین و پر بازدیدترین شبکه اجتماعی دنیا تبدیل شده است. روزانه افراد مختلفی نیز در این شبکه اجتماعی گشت و گذار می‌کنند و پیج های متنوع زیادی را فالوو می‌کنند. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که فقط جذب فالوور فعال اینستاگرام برای رشد پیج مناسب خواهد بود و سایر روش ها از جمله خرید فالوور فیک یا تقلبی، ضربه بزرگی به پیج خواهد زد. لازمه داشتن فالوور فعال نیز و ارزشمند و تعامل با کاربران اس

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید