سئو

معرفی کامل بهترین سایت های خرید موبایل در ایران در سال ۱۴۰۰!

با تغییرات ارز و قیمت های مختلفی از موبایل که مراکز خرید ارائه می کنند شاید خرید این کالای ضروری عصر دیجیتال با مناسب ترین قیمت و ایمن ترین روش به یکی از بزرگ ترین دغدغه ها تبدیل شده است. این که این دستگاه مهم و جادویی را از کدام مراکزخریداری کنیم که دغدغه ارسال ایمن یا رجیستری مطمئن و مواردی از این قبیل را نداشته باشیم سوالاتی است که در این مقاله به آن ها پاسخ داده می شود. پس تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و معرفی 9 تا از بهترین سایت های خرید موبایل در ایران در سال ۱۴۰۰ را بخوانید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: ایمن ترین و بهترین صرافی های آنلاین!

لیست بهترین سایت های خرید موبایل در ایران در سال 1400

۱.بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : تکنو لایف

این سایت یکی از بهترین گزینه های خرید موبایل در ایران است. که به صورت اقساطی نیز می توانند خرید کنند. خریداران قسطی موبایل می‌توانند با ارائه چک یا سفته، خرید موبایل را انجام دهند و سپس در اقساط ماهانه مشخص شده، مبلغ خرید گوشی را بازگردانند. معمولا خرید اقساطی گوشی موبایل شامل موبایل‌های پرفروش بازار مثل گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی هواوی می‌شود. نکته‌ی دیگری که در خرید اینترنتی موبایل باید به آن توجه کرد، قیمت منصفانه موبایل برای فروش است.

این سایت با عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک به یکی از ممکن ترین سایت های خرید موبایل در ایران تبدیل شده است. تکنولایف به تمام خریدارانش تضمین می دهد که تمامی گوشی ها در طرح ریجستری قراردارند و بلافاصله پس از دریافت کالا می توانند آنتن دهی را آزمایش کرده و در صورت نارضایتی از کالا مطابق با قوانینی که درسایت قید کرده اند آن را مرجوع کنند. تکنولایف ارسال به سراسر ایران را ممکن کرده است. و جالب تر این که اگر نیاز داشته باشید گوشی موردنظرتان را در بهترین قیمت خریداری کنید می توانید تنظیمات نوتیفیکیش را در این سایت فعال کنید و از تخفیف های دوره ای با خبر شوید.

۲. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران: دیجیدو

این سایت گارانتی اصالت کالا را تضمین می کند و در صورت نیاز می توانید خرید خود را با کالای دیگری تعویض کنید. تمام مراحل ساخت حساب کاربری و دریافت کالا و همچنین مقالاتی که می تواند به دقت شما در انتخاب کمک کند نظیر اخباری که درباره هریک از محصولات منتشر می شود و ایراداتی که ممکن است محصولات جدید داشته باشند را در نقد و بررسی های وبلاگ برایتان منتشر کرده است. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید حتما به این مقالات سر بزنید.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

۳. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : mobile.ir

اگر به دنبال سایتی هستید که بی مقدمه برود سر اصل مطلب و قیمت ها و مشخصات را در یک لیست مشخص در اختیارتان بگذارد و بتوانید به راحتی انتخاب کنید این سایت مناسب شماست.

در موبایل آی آر می توانید بر اساس برند یا قیمت گوشی ها موردنظرتان را ببینید. حتی می توانید از ویژگی موبایل یاب استفاده کنید و با فاکتورهای مختلف دیگری نیز موبایل مناسب تان را بیابید.

در صفحه اول این سایت پرطرفدار ترین و پر بیننده ترین گوشی ها هفته و ماه به شما معرفی خواهند شد. فروش موبایل آک تنها فعالیت این سایت نیست و دربخش آگهی ها می توانید برای خرید و فروش موبایل دسته دو نیز آگهی درج کنید.

این سایت گرچه روی ظاهر مدرن کار نکرده است اما به همان روش سنتی تمام کاربری های موردنیازتان از سیم کارت و موبایل تا تبادل و معرفی مراکز معتبر شهرستان ها و همچنین زنگ و والپیپر را به سادگی هرچه تمام تر در اختیار مخاطبان قرار داده است.

۴. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : کالاتیک

خرید کردن از کالاتیک مثل گشتن توی فروشگاه های زنجیره ای تخفیف دار لذت بخش است. از کنسول بازی گرفته تا لپ تاپ و موبایل و گجت همه چیز آن قدر زیبا و مرتب معرفی شده که می توانید ساعت ها فقط محصولات را ببینید و لذت ببرید. فعالان این سایت در نمایندگی حضوی پاساژ ابریشم تهران نیز حضور دارند و با تلفن پشتیبانی به صورت شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 6 عصر و پنجشنبه به صورت نیم وقت پاسخگوی سوالاتتان هستند.

با خرید از کالاتیک تا ده روز می توانید از ضمانت مرجوعیت کالا برخوردار شوید و درصورت نارضایتی وجه را پس بگیرید. بهتر است برای اطمینان بیشتر تمام بندهای توضیحات نحوه سفارش و دریافت کالا که به خوبی تشریح شده است را بخوانید.

کالا تیک سامانه پیگیری سفارشات را نیز برای مشتریان تعبیه کرده است و می توانید با درج کد کالا مراحل سفارش خود را بررسی کنید.

این اسم برایتان عجیب نخواهد بود اگر بدانید که سایت کالا ۱۹ از ماشین لباسشویی تا ایر پاد هرنوع کالای دیجیتالی را در محصولات خود لیست کرده است. شما می توانید انواع گوشی های هوشمند و غیر هوشمند را بر اساس ۲۴ برندی که این سایت از آن ها پشتیبانی می کند در تب گوشی های موبایل بیابید و تمام مشخصات را بخوانید.

اگر بازهم سوالی داشته باشید می توانید از پشتیبانی داخلی سایت و همچنین تلفن تماس پشتیبانی کمک بگیرید. بهترین قیمت های دسته های مختلف در تخفیف های صفحه اصلی قابل مشاهده است. تصاویر سه بعدی که این سایت از کالا ها تهیه می کند می تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

۶. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : دیجی کالا

خوشبختانه این یکی مثل مدرسان شریف در تمام گزینه های مربوط به خرید ما وجود دارد و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می شود. با روند کار دیجی کالا همگی ما آشنا هستیم. و محصولات دیجیتال هم مثل سایر محصولات در آن بسته بندی و ارسال می شوند. یکی از جذابیت های خرید از دیجی کالا بخشی است که به تازگی به قسمت نظرات کاربران اضافه شده است. کاربران می توانند پس از دریافت محصول عکس آن را با بیان میزان رضایت خود به صورت پاک نشدنی در این سایت درج کنند و خواندن این نظرات یکی از بزرگترین کمک ها و توصیه ها برای خرید کالایی است که آن را ندیده اید.

۷. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : دیجی آنلاین

یکی از سایت های جذاب برای کسب اطلاعات پیش از خرید موبایل و دستگاه های دیجیتال، دیجی آنلاین است. گرچه این سایت به طور مستقیم هیچ محصولی را نمی فروشد اما لیست کالاها را در فروشگاه های آنلاین مختلف با یکدیگر مقایسه می کند. و در واقع نقش آن عمو و دایی که همه ما ده بیست سال پیش داشتیم و سرش از گوشی و موبایل خوب در می آمد و آمار قیمت و اجناس همه مغازه ها را داشت، در دنیای دیجیتال بازی می کند.

اگر حدودا می دانید چه طور محصولی را می خواهید می توانید به این سایت مراجعه کنید و قیمت ها و محصولات تمام فروشگاه های آنلاین معتبر را با یکدیگر مقایسه کنید.

خبر خوب دیگر این که این سایت فقط مربوط به موبایل و ابزار دیجیتال نیست و اقلام بسیاری از لوازم خانگی تا محصولات کودک در آن به این ترتیب مقایسه می شوند. در دیجی آنلاین می توانید آگهی کالای دست دوم درج کنید و آگهی های این قبیل محصولات را نیز ببینید.

  1. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : Mo7.ir

این سایت از آن هایی است که شخصا از آن لذت می برم. تخصصی روی فروش آنلاین موبایل کار می کند و همه چیز در آن روشن و واضح است. مثل بسیاری از موارد دیگری که معرفی کردیم ضمانت ارجاع تا هفت روز و تضمین رجیستری را انجام می دهد. و نشان های اعتماد مورد نیاز را نیز دارد. با فروش حضوری به مراجعین ساکن تهران در محل پاساژ چهارسو و همینطور تلفن پشتیبانی خیالتان را راحت می کند.

ویژگی خاص این سایت به روزرسانی های سریع و ارائه بسیار تخفیف های دوره ای است. این سایت از چند برند سامسونگ، هوآوی، شیائومی، اپل و نوکیا پشتیبانی می کند. و جالب است بدانید که برای محصولات شیائومی تعویض کارکرده با نو نیز ارائه می شود.

جالب تر این که می توانید پس از انتخاب با استفاده از برنامه هایی که برای اقساط واسطه ای تعریف شده است به صورت آنلاین موبایل قسطی خریداری کنید. شرایط اقساط این خرید ها با توجه به برند طرف قرارداد متفاوت است. اما جای نگرانی نیست. همه چیز با جزییات در صفحه خرید قسطی برایتان توضیح داده شده است.

بگذارید این راهم بگویم که می توانید در تب مقایسه دو محصول را انتخاب کنید و پیش از خرید ویژگی های آن ها را بایکدیگر مقایسه کنید. اگر بازهم کافی نیست به وبلاگ این سایت سر بزنید و معرفی ها و بررسی ها و نقدهای کاملی که برای گوشی های جدید نوشته شده است را بخوانید. آن چه که به نظر من همواره باید در خریدهایتان بررسی کنید نظرات و پاسخ هایی است که به نظرات در صفحات مختلف داده می شود. بنابراین بهتر است که در بررسی های خود در سایت های مختلف این موارد را نیز بررسی مکنید.

  1. بهترین سایت های خرید موبایل در ایران : گوشی شاپ

روش های مختلف دسسته بندی محصولات در گوشی شاپ دستتان را برای محدود کردن انتخاب باز می گذارند. عموما وقتی با گزینه های زیادی برای خرید رو به رو می شویم به جای هوشمندانه عمل کردن گیج تر می شویم. اینجاست که اگر طراح سایت فیلترهای مناسبی برایمان تعریف کرده باشد می توانیم گزینه های مناسب خودمان را راحت تر پیدا کنیم. در گوشی شاچ همان ابتدای کار می توانیم از دسته بندی قیمتی برندهای مختلف کار را یک سره کنیم. مثلا اگر دانشجویی هستید که نمی خواهد بیش از 7 میلیون تومان هزینه کند و چند کارایی به خصوص برایش اهمیت دارند. می توانید دسته اقتصادی را انتخاب کنید. سپس با فیلترهای محبوب ترین، جدیدترین، پر بازدید ترین و… محصول مناسب خود را پیدا کنید.

گوشی شاپ در زمینه خرید و فروش گوشی های کارکرده نیز فعالیت دارد و شما می توانید به راحتی در بخش بازار گوشی شاپ آگهی های خرید و فروش را تنظیم کنید.

قصد خرید گوشی یا لپ تاپ به صورت قسطی را دارید؟ باز هم جای نگرانی وجود ندارد. می توانید به بخش اقساط بروید و تعیین کنید تضمین شما با چک است یا خیر. سپس برنامه های مناسب هر سرویس در اختیارتان قرار می گیرد و به راحتی می توانید انتخاب کنید از کدام یک استفاده کنید.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

جمع بندی

سایت هایی که در این مطلب و تحت عنوان بهترین سایت های خرید موبایل در ایران، معرفی کردیم جز آزموده ترین ها هستند. با این حال این شمایید که در نهایت خرید را انجام می دهید و هزینه می کنید و بایستی تمام جوانب احتیاط را شخصا بسنجید. بهتر است صرفا با یافتن یک محصول اقدام به خرید نکنید. تمام ویژگی ها را بررسی کنیدو قوانین مقررات ارسال و بازگشت ها را بخوانید. خصوصا اگر کالای دست دوم خریداری می کنید باید حواستان را به همه چیز جمع تر کنید. اگر درباره هر یکک از موارد ذکر شده سوالی دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید که همواره و برای تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید روی همکاری تیم تاس حساب کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید