سئو

معرفی ده شرکت برتر هاستینگ ایرانی در سال 1400!

این روزها با داغ تر شدن بازار کسب و کارهای دیجیتال نیاز به سایت و زیرساخت های آن بیش از پیش حس می شود. یکی از اساسی ترین نیازهای هر سایت هاست و دامنه خوب است. سرویس دهندگان بسیار زیادی برای این موارد وجود دارند که انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت تر کرده است. در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس ما ده شرکت برتر هاستینگ ایرانی در سال ۱۴۰۰ را از میان بی شما گزینه دیگر انتخاب کرده ایم و در اختیارتان قرار داده ایم.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: تمام نکاتی که باید پیش از خرید هاست به آن ها توجه کنید!

ده شرکت برتر هاستینگ ایرانی در سال ۱۴۰۰:

۱.سرویس هاستینگ ایرانی: ایران هاست

اگر زمان زیادی از ورود شما به کار در زمینه سایت و طراحی گذشته باشد نام ایران هاست برایتان از سایر سرویس های هاستنیگ کمی آشنا تر باشد. یکی از مهم ترین مباحث در سرویس های میزبانی امنیت داده هاست. ایران هاست با استفاده از فایر وال های سخت افزاری و نرم افزاری و سوییچ های شخصی و ارائه Application isolation mode برای تمامی وب سایت های میهمان مساله امنیت را به خوبی حل و فصل کرده است.

از نظر نرم افزاری نیز تمام نرم افزارهایی که ایران هاست نصب می کند با خریداری لایسنس استفاده می شوند و جایی نگرانی برای استفاده از آخرین نسخه آن ها وجود ندارد. نکته مثبت دیگری که وجود دارد این است که این سرویس مالکیت تمام سرورهای خود را در اختیار داشته و آن را در یکی از مطمئن ترین دیتا سنترهای دنیا به نام Savvis نگه داری کرده و بک آپ تمام اطلاعات را نیز در کانادا تحت کنترل دارد.

در ایران هاست می توانید انواع سرورهای اختصاصی و اشتراکی را برای مدت زمان تعریف شده خریداری کنید و خدمات بک آپ و مانیتورینگ را نیز در اختیار داشته باشید. قیمت های این هاست، گرچه در سال های اخیر رشد زیادی داشته اما با توجه به سرعت وظرفیت ارائه شده منطقی به نظر می رسد.

اشتباه نکنید. همان قبلی را دوباره معرفی نکرده ایم! فرقش مثل بجنورد و بروجرد است! هاست ایران هم یکی از میزبان های خوب دیگر در ایران است. این سرویس انواع هاست های لینوکس و سرویس های میزبانی مناسب برای وبسایت های داخلی و خارجی را ارائه می کند. یکی از مواردی که درباره این سایت بسیار جلب توجه می کند سادگی کاربرد و مشخص بودن همه چیز است. در صفحه اصلی این سایت تعرفه های ۷ برنامه پیشنهادی به کاربران ارائه می شوند. در این سایت علاوه بر خرید هاست های اختصاصی و اشتراکی و دریافت گواهینامه ssl و همچنین دریافت میزبانی فایل محدود یا FTP backup همچنین می توانید دامنه نیز خریداری کنید. در هاست ایران همیشه و از چند طریق امکان پشتیبانی دارید و سوالاتتان بدون پاسخ نخواهد ماند.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

این سایت سرویس میزبانی یا هاستینگ را بر اساس دسته بندی ویژه وردپرس، هاست لینوکس، هاست ایرانی و هاست خارجی و هاست ایمیلی ارائه می کند. این روش جدید و توجه به این نکته که اغلب سایت های ایرانی وردپرسی هستند و با توجه به فاکتور های این قبیل سایت ها هاست ویژه و کاربردی که با هزینه مشابه سرعت بهتری را ارائه کند بسیار جذاب است.

دسته بندی هاست های لینوکس حرفه ای نیز برای سایر سیستم های مدیریت محتوا شامل جوملا و دروپال و… تعریف شده اند سرعت و امنیت مورد نیاز این سیستم ها را فراهم می کند.

هاست مرجع این سرویس دهنده در آلمان قرار دارد و منابع عظیمی مثل حجم دیسک بی نهایت و پهنای باند نامحدود در یک فضای ابری را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این سایت برای رعایت اصول مشتری مداری حقوق مشتریان را در یک صفحه جداگانه برایشان تعریف کرده است و با شماره های پشتیبانی و همچنین رسانه های دیگر، همراهی خود در تمامی مراحل با مشتریان را نشان داده است.

ایران سرور سایتی جامع است که ممکن است ورودتان به آن جا به دست خودتان باشد و بازگشتتان نه! آن قدر خدمات متنوعی ارائه می کنند که شاید وسوسه شوید بعد از خرید هاست، از سرویس های ارزی و سایت ساز و… هم استفاده کنید.

اما برنامه اصلی فعالیت این سایت ارائه سرورهای اختصاصی و اشتراکی و مجازی و ثبت دامنه است. شما می توانید با توجه به نوع سیستم عاملی که از آن استفاده می کنید و همینطور نوع وبسایت و سیستم مدیریت محتوایی که دارید از مجموع ۹ دسته هاست تعریف شده برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که در این دسته بندی برای سایت های نوشته شده با زبان پایتون برای پشتیبانی بهتر و موثر تر از فریم ورک های پایتون نیز تعریف شده است.

صفر و یک نیز برای دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس خدمات میزبانی ارائه می کند و سرویس های هاستینگ این سایت هم به صورت اشتراکی و هم به صورت اختصاصی هستند. در این سایت می توانید از سرویس کولوکیشن یا مدیریت مستقیم فضای خریداری شده هم استفاده کنید.

همچنین این سایت سرویس هاست مجازی را نیز ارائه می دهد. هاست مجازی فضایی است که با توجه به اهداف کاربران در اختیار آن ها قرار می گیرد و به همین دلیل هزینه پایین تری برای شرایط مشابه دارد. این سرور ها هم مانند سرور اختصاصی قابلیت اجرا و مدیریت نرم افزارهای مختلف را دارند. جالب است بدانید که از طریق همین سایت می توانید سرویس های اینترنت پر سرعت فیبر نوری را نیز خریداری کنید.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

این سرویس هاستینگ علاوه بر ارائه خدمات هاست ویندوز و لینوکس، هاست ایمیلی و بانک اطلاعاتی یک ویژگی جذاب به نام Reseller Hosting هم دارد که برای شرکت های طراحی سایت یا شرکت هایی که تمایل دارند در کنار خدمات کامپیوتری خود خدمات هاستینگ هم ارائه دهند مناسب است.

این سرویس فضای هاستینگ را به پنل های متفاوت تقسیم کرده و فروش و مدیریت آن ها را بدون نیاز به دانش و تخصص فراهم می کند. به این ترتیب یک فعالیت اقتصادی ساده و پرسود را امکانپذیر می کند.

از خدمات منحصر به فرد دیگری که این سایت ارائه می دهد می توان به collocation اشاره کرد. در این برنامه مشتریات به جای این که سرور را از دیتا سنتر این برند اجاره کنند، سرور موردنظرشان را به صورت مالکیت مستقیم در اختیار می گیرند و مدیریت آن به خودشان سپرده خواهد شد. درواقع یعنی فضاییی برای قرار دادن و نگهداری سرور را به صورت مستقیم اجاره می کنند. و تنها هزینه های مربوط به فضای نگهداری Rack و Space را به پارس دیتا می پردازند.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از موارد و برنامه های زیادی که پارس دیتا ارائه می کند به سایت اصلی شان سر بزنید و کمی حوصله کنید. زیرا کیفیتی که در ارائه خدمات لحاظ کرده اند را در طراحی سایت به کار نگرفته اند.

برای اجاره آی پی و خرید لایسنس های مورد نیازتان هم می توانید از همین سایت کمک بگیرید.

استفاده از به روزترین فایروال های امنیتی، سرعت لود بالا و امکانات بدون محدودیت نرم افزاری این سایت را به یکی از بهترین گزینه های میزبانی تبدیل کرده است. اگر بخواهیم به مواردی مثل ارائه هاست های اشتراکی و اختصاصی لینوکس و ویندوز اشاره کنم که خب خیلی دیگر از گزینه ها هم این کار را انجام داده اند. نکته تمایزی که میان آذر آنلاین و سایر خدمات دهندگان هاست و سرور ، گزینه ای به نام سرور مجازی ترید است. اگر در فارکس یا بورس های بین االلمللی فعالیت داشته باشید می دانید که به سروری با سرعت بالا برای دسترسی به صرافی های آنلاین و… نیاز دارید که خب آذر آنلاین فکر اینجا را هم کرده و بسته ای مقرون به صرفه برای تریدر های بین المللی در نظر گرفته است که مناسب با این نوع فعالیت های بین المللی است.

ناگفته نماند که این سایت تمامی خدمات معمول سرور اختصاصی، گواهینامه امنیت و خرید هاست های مختلف را ارائه می کند.

مانور اصلی برند میهن هاستینگ برای رقابت روی امنیت و هزینه پایین تر است. این سایت با بیش از یازده سال سابقه در خدمات هاستینگ موارد زیر را ارائه می کند:

  • نصب و مدیریت کانفیگ سرور
  • ارائه انواع لایسنس های مورد نیاز
  • ارائه انواع سرویس میزبانی اختصاصی و اشتراکی و مجازی
  • سیستم قوی مانیتورینگ
  • ثبت انواع دامنه با پسوندهای مختلف
  • مشاوره در زمینه امنیت سایت
  • ارائه خدمات اس اس ال
  • برای اطمینان بیشتر مخاطبان این تیم تست نفوذ را نیز انجام می دهد
  • پشتیبانی بیست و چهار ساعته و پاسخگویی
  • استغاده از بک آپ های ریموت و لوکال
  • پشتیبانی از اکثر فریم ورک های مورد استفاده برنامه نویسان
  • استفاده از سیستم های میرور و RAID 1 برای حداکثر امنیت اطلاعات
  • استفاده از نرم افزارهای آنتی شل در سرور ها

میهن وبسایت خدمات دهنده ای است که بیش از ۱۳۰ هزار مشترک داشته است و از روش اطمینان سازی ارتباط با مشتریان سابق روی سایت می تواند اطمینان مخاطبان را جلب کند. و البته برندهایی مثل دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی سال هاست که از خدمات آن ها استفاده می کنند.

این سایت با ارائه کلیه خدمات سرور های مجازی و داخلی و خارجی و مناسب برای ترید و… پکیج کاملی در زمینه هاستینگ دارد.

سرویس های میزبانی لینوکس و ویندوز برای کاربران داخلی و خارجی این سایت نیز برای انواع دسته ها تعریف شده اند و براساس میزان مصرف و سرعت مورد نیاز خود می توانید تعرفه ها را در هریک از پکیج ها مشاهده کنید.

در برخی بازه های زمانی برخی از خدمات این سایت رایگان شده یا تخفیف های بسیار مناسبی ارائه می کند که در قسمت حراج ها می توانید از آن ها مطلع شوید و اگر شانس با شما یار باشد خدمات را با هزینه پایین تری دریافت کنید.

یکی از جذاب ترین خدمات میهن وب هاست ارائه گواهینامه اس اس ال به صورت مادام العمر و کاملا رایگان است.

این سایت همچنین می تواند هاست مدیریت شده را به مشتریان ارائه کند که یعنی مشتری می تواند با استفاده از خدمات این پکیج بدون دانش فنی سایتی را راه اندازی کرده و با پشتیبانی مستقیم از تمام اتفاقات با خبر شود.

اگر سایتی دارید که نیاز به سرعت لود بسیار بالاتری دارد می توانید از بسته های وی آی پی کمک بگیرید. چرا که یک سرور قدرتمند در این بسته ها بین تعداد کمی از افراد تنفسیم می شود و کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار بالا باعث بهبود چشمگیر عملکرد می شود.

این سوریس برای وبسایت های حساس، سایت های پر بازدید وردپرسی و همچنین برای افرادی که تخصصی در کانفیگ ندارند بسیار مناسب است. میزان مصرف منابع یک وب سایت ممکن است متغیر باشد. بنابراین، در صورتیکه مبلغ پرداختی برای این سرویس مکفی نباشد، هزینه سرویس با هماهنگی مشترک بسته به فشار و مصرف افزایش می یابد.

به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟

بگذارید ویترین آنلاین کسب و کارتان را ما طراحی کنیم.

سایت میزبان فا خدمات بسیاری در زمینه هاستینگ ارائه می کند که یکی از متفاوت ترین های این فعالیت ها ارائه آموزش های ویدیویی و متنی برای افراد مبتدی و گاهی حرفه ای است. شاید بسیاری از عملکرد های ضعیف و انتخاب های اشتباه سرویس هاستینگ ناشی از کمبود دانش و اطلاعات باشد که این سایت تا حد مناسبی این خلا را پر کرده است. از این آموزش های جذاب و مشتری مدارانه که بگذریم این سایت فعالیت اصلی ارائه سرویس میزبانی را نیز به خوبی و در بسته های بسیار کامل ارائه می کند.

ممکن است صاحب سایتی باشید که میزان دانلود در آن بالاست و استفاده از سرویس های معمولی هاست اصلا برایتتان مقرون به صرفه نباشد. که در این صورت میزبان فا به نفع شما بسته ای را تعریف کرده است.

تیم جوان میزبان فا همواره در فعالیت های نوآورانه پیشگام بوده است و جز اولین ارائه دهندگان سرور های مدرن نسل ۹ اچ پی و همچنین ارائه سرویس آپتیایم صد درصدی است.

این شرکت با ارائه های هاست های داخلی و خارجی، وردپرسی و ووکامرسی و همچنین هاست ابری و دانلودی یکی از برترین های سرویس دهنده در این زمینه است. که پشتیبانی ۲۴ ساعته آن ها نیز یکی از نکات مثبت در خرید هاست است.

جمع بندی

در این مقاله با ده شرکت برتر هاستینگ ایرانی آشنا شدید. اگر درباره هریک از این موارد سوالی در ذهن دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید که همواره و برای تمامی خدمات طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی همواره می توانید روی همکاری تیم تاس حساب کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید