سئو

فالوور واقعی اینستاگرام کیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از شبکه های اجتماعی که امروزه میلیون ها طرفدار از سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است، اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی، نه تنها منبعی برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو می‌باشد، بلکه می‌تواند پله ای جهت رشد و ترقی شما و معرفی کسب و کارتان به میلیون ها کاربری که از اینستاگرام استفاده می‌کنند باشد.

فالوور واقعی اینستاگرام

البته لازمه افتادن این اتفاق نیز، داشتن فالوور واقعی است. فالوور کسی است که با دنبال کردن پیج اینستاگرامی شما، پیگیر اتفاقات و پست هایی است که در پیجتان منتشر می‌کنید. طبیعتا، معرفی خود به هزاران پیج غیرفعال، هیچ سودی برای ما نخواهد داشت. به همین دلیل باید فالوور های ما فعال باشد.

فالوور واقعی، کسی است که به صورت کاملا فعال در پیج ما حضور دارد و به هر پستی که منتشر می‌کنیم واکنش نشان می‌دهد. این واکنش به معنای تعامل فالوور با شما است که نشان دهنده حضور فالوور واقعی اینستاگرام در صفحه شما است.

تعداد فالوور فعال و تاثیر آن در پیج

همان طور که گفتیم، داشتن فالوور فعال باعث می‌شود تا اینستاگرام تشخیص دهد که پیج ما چقدر از نظر مخاطبان محبوبیت دارد. به همین ترتیب ممکن است تا پیج شما وارد Explore شود و در معرض دید کاربرانی قرار بگیرد که پیج شما را فالو نکرده اند. هر چقدر باشد,

باعث می‌شود تا کاربرانی که شما را فالوو نکرده اند، این کار را انجام دهند و تبدیل به فالوور واقعی اینستاگرام شما شوند. هر چقدر تعداد فالوور های فعال شما بیشتر باشد، شانس موفقیت شما در دیده شدن کسب و کارتان بیشتر خواهد بود.

حرف K در کنار تعداد فالوور ها به چه معناست؟

وقتی در اینستاگرام، تعداد فالوور های شما با مضرب هزار باشد، برای نمایش آن از کلمه K استفاده می‌شود. البته این حرف، زمانی در کنار تعداد فالوور های شما نشان داده می‌شود که تعداد فالوور های شما به 10 هزار عدد برسد. هر چقدر تعداد فالوور واقعی اینستاگرام شما بیشتر باشد، تعامل کاربران با پیج شما نیز بالا رفته و تعداد ویو پست های شما نیز افزایش خواهد یافت. برای مثال، مقدار 15K نشانگر 15 هزار نفر دنبال کننده است.

حرف M در کنار تعداد فالوور ها به چه معناست؟

بسیاری از افراد مشهور در اینستاگرام وجود دارند که تعداد فالوور های آن ها بیش از هزار است. برای مثال بسیاری از افراد هستند که تعداد فالوور هایشان به 1 میلیون نفر رسیده است. در این مواقع، اینستاگرام برای راحت خواندن تعداد فالوور ها، حرف M را کنار تعداد فالوور ها میاورد. برای مثال اگر تعداد 1000000 فالوور داشته باشیم، اینستاگرام آن را به صورت 1M نشان خواهد داد. مطمئنا تمام افراد مشهور فالوور واقعی اینستاگرام دارند.

مفهوم Total Follower چیست؟

این قابلیت برای پیج های تجاری اینستاگرامی فعال می‌باشد. در قسمت پروفایل شما، گزینه ای به نام اینسایت وجود دارد که با وارد شدن به آن، اطلاعات دقیق و کاملی در مورد دنبال کنندگانتان در اختیار شما خواهد گذاشت. از طریق این ویژگی می‌توانید بفهمید که چه مقدار از فالوور هایتان واقعی هستند. فالوور واقعی اینستاگرام، همیشه به پست های شما واکنش نشان خواهد داد، آن را لایک خواهد کرد و با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت.

انواع فالوور ها در اینستاگرام

هر فالوور واقعی اینستاگرام بسته به فعالیتی که در اینستاگرام انجام می‌دهد، در دسته های مختلفی قرار می‌گیرد. برای مثال، زمانی که اطلاعات پروفایل کاربر کامل باشد در دسته خاصی قرار می‌گیرد. یا بر اساس ملیت فالوور، در دسته خاصی قرار می‌گیرد. جنسیت فالوور نیز در دسته بندی آن دخیل است. اما تمام این ها فقط در فالوور های واقعی انجام می‌گیرد.

فالوور واقعی چه کسی است؟

همان طور که گفتیم، فالوور ها در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند و این دسته بندی ها نسبت به فعالیت آن ها در اینستاگرام صورت می‌گیرد. فالوور های واقعی اینستاگرام نیز تمام اطلاعات خود را در معرض دید سایر کاربران قرار می‌دهند. این اطلاعات می‌تواند شامل تصویر پروفایل، اطلاعات بیوگرافی و همچنین یک نام کاربری قابل فهم و با معنا باشد. تمام این ویژگی ها، ویژگی فالوور واقعی اینستاگرام است.

مفهوم فالوور فعال از دیدگاه اینستاگرام

اینستاگرام، کسانی را که روزانه حداقل یک بار وارد اکانت خود می‌شوند و از آن استفاده می‌کنند، فالوور فعال می‌شناسد. رفتار های دیگری که باعث می‌شود تا اینستاگرام، اکانتی را به صورت فعال بشناسد عبارت است از فالو و آنفالو کردن سایر کاربران، لایک کردن پست های کاربران، کامنت گذاری، بازدید از سایر پست ها، لایک کردن کامنت سایر کاربران، گذاشتن استوری و پست و همچنین استفاده از لایو اینستاگرام. در صورتی که هر کاربر این اعمال را روزانه انجام دهد، از نظر اینستاگرام یک فالوور واقعی اینستاگرام است.

آیا خرید فالوور به افزایش آمار پیج ما کمک می‌کند؟

امروزه یکی از کار هایی که بیشتر افراد انجام می‌دهند تا آمار صفحه اینستاگرامیشان بالا برود، خرید فالوور است. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که فالووری که خریداری می‌شود، نباید فیک باشد. فالوور فیک به اکانت هایی گفته می‌شود که مدت زمان زیادی بلا استفاده بوده اند.

فالوور فیک

عده ای از افراد سود جو از این فرصت استفاده کرده و با دریافت مبالغی، فالوور فیک به صاحبان پیج ها می‌فروشد. این کار نه تنها بر روی افزایش آمار پیج تاثیر نخواهد داشت بلکه باعث پایین آمدن رتبه پیج نیز خواهد شد. اگر قصد خرید فالوور را دارید باید فالوور واقعی اینستاگرام خریداری کنید. این فالوور ها کاملا واقعی هستند و با دیدن پیج شما، با درخواست خودشان پیج شما را فالوو می‌کنند.

سخن پایانی

همان طور که گفتیم، امروزه افراد زیادی از پلتفرم اینستاگرام استفاده می‌کنند. عده ای فقط به خاطر سرگرمی از اینستاگرام استفاده می‌کنند ولی عده ای نیز از این شبکه اجتماعی پر طرفدار، کسب درآمد می‌کنند. داشتن فالوور واقعی اینستاگرام، کمک خواهد کرد تا در کسب و کار دیجیتالی و دیده شدن بین سایر فالوور ها موفق باشید. خرید فالوور نیز می‌تواند به رشد شما در اینستاگرام کمک کند. ولی باید دقت کرد که فالوور های خریداری شده فیک یا غیر فعال نباشند.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید