شاید بسیار از شما این سوال را از خود بپرسید که درج ریپورتاژ چه مزیتهایی دارد در پاسخ به این سوال باید گفت که مهمترین مزیت درج ریپورتاژ آگهی این است که به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را بهصورت گسترده تبلیغ کنید و محصولات و کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی کنید.
قیمت رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است و شما به راحتی میتوانید آنها را به صورت دورهای سفارش دهید و از آنها به صورت منظم و دائمی در سایتهای پر بازدید استفاده کنید و محصولات خود را تبلیغ کنید. درج آگهی در سایتهای پر بازدید شانس دیده شدن آگهی شما را افزایش میدهد و سبب میشود محصولات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان معرفی و به فروش برسانید. یکی دیگر از مهمترین مزیتهای درج ریپورتاژ آگهی در سایتهای پربیننده بهبودی سئو سایت خود است. شما با استفاده از رپورتاژهای آگهی به صورت منظم و طولانی مدت میتوانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید و رتبه سایتتان را در گوگل افزایش دهید.
افزایش رتبه سایت به شما کمک میکند تا بازدیدهای بیشتری از سایتتان در گوگل شود همین امر سبب افزایش فروش محصولات شما نیز میشود بنابراین شما میتوانید با به کسب و کار خود رونق ببخشید. درج آگهی در اکثر سایتهای پر بازدید رایگان است و شما میتوانید با هزینهای بسیار کم تبلیغات گستردهای را در کشور و یا جهان انجام دهید.
پیشنهاد میکنیم مقاله ” را نیز مطالعه کنید.
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی متنهایی هستند که هدف اصلی آنها معرفی محصولات و یا کسب و کارها به صورت غیر مستقیم است. گاها این متنها به صورت انتشار یک خبر هستند که به آنها رپورتاژ آگهی خبری میگویند. نوشته شدن این متنها توسط افراد با تجربه در نویسندگی و سئو بسیار مهم و کار آسانی نیست. بنابراین توصیه میشود برای تبلیغات کسب و کار خود حتما این متنها را از طریق سایتهای با سابقه که در زمینه سئو و تهیه متنهای رپورتاژ فعالیت دارند، تهیه کنید.
متنهای رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شدهباشند زیرا ارتباط گیری مخاطبان با متن بسیار اهمیت دارد هرچقدر متن برای خوانندگان قابل درک تر باشد آنها بیشتر ترغیب به خواندن بقیه متن میکنند.
متنهای رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشند زیرا زمانی که مخاطبان به حرفهای شما شک کنند و برای آنها اثبات شود که شما دروغ گفتهاید قطعا برای همیشه از شما هیچ خریدی را انجام نخواهندداد. بنابراین بهتر است در متنهای رپورتاژ واقعیتها را بیان کنید و با مشتریان روراست باشید.
متنهای رپورتاژ باید داری عنوانهای طولانی باشند، عنوان رپورتاژ هم باید جذابیت برای مخاطبان داشتهباشد و هم گویای محتویات متن باشد زیرا اکثر مخاطبان ابتدا به عنوان متن شما دقت میکنند و اگر عنوان مطلبی نباشد که آنها به دنبال آن میگردند. متن را نخوانده، رها خواهندکرد. بنابراین نوشتن این گونه متنها یک تخصص است و باید به افراد حرفهای سپرده شوند. در ادامه درباره نکات موجود در این متنها بیشتر صحبت خواهیمکرد.
تبلیغات اینترنتی
امروزه با پیشرفت علم و صنعت و افزایش دورکارهای و همچنین استفاده زیاد کاربران از اینترنت و فضاهای مجازی تبلیغات نیز شکل جدید به خود گرفتهاست. روشها سنتی تبلیغاتی مانند: چاپ بنر، پخش تراکت و … دیگر کارایی زیادی را در دنیای مدرن برای شما نخواهدداشت البته ناگفته نماند که این روشها بسیار پرهزینه نیز هستند اما روشهای تبلیغات اینترنتی بسیار تاثیرگذارند و شما با استفاده از این روشها به راحتی قادر هستند کسب و کار خود را به صورت گسترده تبلیغ کنید.
تبلیغات رپورتاژ یکی از نمونههای تبلیغات اینترنتی است که در بین روشها دیگر تبلیغات اینترنتی مانند: بنرهای ثابت و متحرک، بک لینکها، ادوردز و … بسیار محبوب است. تعرفه رپورتاژ نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفهتر است. یکی از مهمترین مزیتهای تبلیغات اینترنتی سرعت بخشیدن به تبلیغات است شما با استفاده از روشهای تبلیغات اینترنتی میتوانید در کمترین زمان ممکن کسب و کار خود را به دنیا معرفی کنید و هر محصول جدیدی را که وارد بازار میکنید را فورا به دنیا نشان دهید.
درج ریپورتاژ در سایتهای پر بازدید نیز میتواند شما را در این راه کمک زیادی کند. اگر شما تازه کسب و کار خود را راهاندازی کرده باشید قطعا نیاز دارید که سایت خود را به افراد بیشتری نشان دهید به همین منظور شما با درج آگهی در سایتهای پر بیننده میتوانید مشتریان را از طریق لینکهای موجود در متنهای رپورتاژ مشتریان را به سایت خود هدایت کنید.
درج ریپورتاژ در چه سایتهایی مناسب است
سوالی که شاید برای خیلی از شماها پیش آمده باشد این است که درج ریپورتاژ چیست؟ درج آگهی در حقیقت ثبت آگهی یا متنهای رپورتاژ در سایتهای پر بازدید یا پیجهای پر بیننده در فضاهای مجازی مانند: اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … است. درج آگهی در یک سایت معتبر و پر بازدید میتواند برای رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت باشد. بنابراین انتخاب یک سایت معتبر انتشار آگهی با خصوصیتهای بالا قبل از درج ریپورتاژ بسیار مهم است.
سایتهای معتبر انتشار دارای ویژگیهای مهم مانند: ، ، سن دامنه و … هستند. اتوریتی در سئو سایت شما بسیار نقش مهمی را ایفا میکند بنابراین اگر سئو سایت برای شما اهمیت داشته باشد حتما اتوریتی سایت انتشار را چک کنید هر چقدر این ویژگی بالاتر باشد کمک بیشتری را به سئو سایت شما خواهد کرد. امروزه سایتهای زیادی در زمینههای انتشار آگهی فعالیت میکنند اما برخی از این سایتها دارای اعتبار بیشتری هستند و مخاطبان زیادی روزانه از آنها بازدید میکنند.
10. فارس
نمونه از رپورتاژ آگهی برای سایت ویرو پلاستیک
متخصصان و طراحان ویرو از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه صنایع پلاستیک و محصولات آشپزخانه آغاز کردند. این مجموعه در گذشته نیز در قالب گروه صنعتی ساوکو با تجربه بیش از دو دهه در طراحی محصولات آشپزخانه بسیار موفق عمل کرده است.
همانگونه که در عنوان متن بالا مشاهده میکنید از برند هیچگونه استفادهای نشدهاست یکی از نکات مهم در متنهای رپورتاژ استفاده از برند است که به معرفی کسب و کار شما اشاره میکند هر چقدر از برند خود در متنهای رپورتاژ به خصوص عنوان رپورتاژ که مخاطبان بیشتر به این قسمت توجه میکنند، استفاده کنید شما شانس بیشتری در معرفی کسب و کار خود خواهیدداشت. یکی دیگر از مشکلات متن بالا اشاره نکردن به نحوه ارسال محصول است هر چقدر به سوالهای که ممکن است در ذهن مخاطبان پیش بیایید، در متن جواب دهید اعتماد بیشتری را از سوی مخاطبان جلب خواهیدکرد. حتما در متن رپورتاژ از نام برند شما استفاده شدهباشد تا شما بعد از درج آگهی در سایتها انتشار پر بازدید بتوانید به متن لینک بدهید و مشتریان را به سایت خود دعوت کنید.
نمونه از رپورتاژ آگهی برای سایت آوینا مارت
نمونهای دیگر از رپورتاژ را درباره سایت آوینا مارت در زمینه ظروف پلاستیکی برای شما خواهمنوشت و با هم به مشکلات متن خواهیمپرداخت.
امروزه بهدلیل مشغلههای کاری و دور بودن محیطهای کاری به منزل شاید شما وقت کافی را برای بازگشت به منزل در وعدههای غذایی به خصوص ناهار را نداشتهباشید. طراحان و متخصصان آوینا مارت برای رفع این مشکل ظرف های پلاستیکی مقاوم را با طراحیهای منحر به فرد تولید و در فروشگاه خود عرضه میکنند.
اگر متن رپورتاژ بالا را مطالعه کنید متوجه رابطه صمیمانه و گرم نویسنده با مخاطبان میشوید هر چقدر متن شما روانتر و قابل درکتر نوشته شود مخاطبان بیشتر ترغیب به شناخت شما و کسب و کار شما میشوند. اگر به هر دو متن رپورتاژ تهیه شده دقت کنید متوجه میشوید که هیچ کلمه اشتباهی در آنها وجود ندارد.