سئو

هزینه ی خرید ریپورتاژ چقدر است؟

کسب و کار‌ها برای معرفی خود نیاز به تبلیغات دارند. هر چه تبلیغاتی که انجام دهند بهتر و با کیفیت‌تر باشد بازخورد بهتری کسب می‌کنند. انجام دادن رپورتاژ آگهی باعث بازخورد بهتر می‌شود. اگر خودتان می‌توانید آگهی‌های خود را رپورتاژ نمایید که هیچ اما اگر خودتان نمی‌توانید و به دنبال سایتی هستید که برایتان این کار را انجام دهد ما در این متن می‌خواهیم سایت‌های که این کار را انجام می‌دهند و بر چه اساسی هزینه دریافت می‌کنند و رپورتاژ آگهی چه مزایا و معایبی برای سایت ما دارد را توضیح ‌دهیم .

در ایران به دلیل نبودن قوانین نظارت بر روی رپورتاژ هر سایتی قیمت متفاوتی را ارائه می‌دهد. سایت‌ها بر اساس سیاست های کاری خود به مشتری جود قیمت رپورتاژ آگهی را ارائه می‌دهد امکان دارد یک آگهی در یک سایت با یک هزینه رپورتاژ شود و همان رپورتاژ در سایت دیگر با یک هزینه ای دیگر رپورتاژ شود . سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی انجام می‌دهند مانند سایت ویرلن و و… هستند.

مزایای خرید ریپورتاژ آگهی

1- رپورتاژ بنر تبلیغاتی نیست یک مقاله است که در رسانه‌های معتبر پخش می‌کنید. می‌توان در آن به مخاطب آموزش داد در او نیاز به خرید را در او ایجاد کرد برای مخاطب می‌توانید داستان سرایی کنید به این معنا که موضوعی که مد نظرتان است را به صورت داستان ایجاد کنید تا برای مخاطب جذاب باشد مطلبی که مفید و درعین حال جذاب باشد مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند.

2- رپورتاژ آگهی که شما برای تبلیغات به سایتی می‌دهید تا تبلیغ انجام دهد بین محتواهای اصلی سایت قرار می‌گیرد در این حالت به دلیل اینکه محتوا در بین محتواهایی است که سرچ می‌شود مخاطبان آن را زیاد می‌بینند اکر در این بین شما برای تبلیغ خود عنوانی دلفریب و زیبا انتخاب کرده باشد مخاطبان حتما از ان سایت بازدید می‌کنند. در این قسمت شما از اعتبار و محبوبیت یک سایت بهره برده‌اید.

3- اعتبار در رشد کردن شما بسیار اهمیت دارد اینکه که شما در زمینه کاری خود یکی از بهترین‌ها باشید قطعا بازخورد خیلی خوب برای شما خواهد داشت. زمانی که شما در سایت‌ها و رسانه‌های محبوب در بین مردم تبلیغ کنید باعث رشد و اعتبار بیشتر برای خودتان می‌شوید .

4- هزینه‌ی استفاده از رپورتاژ بسیار مناسب‌تر از استفاده از دیگر روش‌های تبلیغات است چرا که شما زمانی که بخواهید در رسانه‌ای محبوب تبلیغی انجام دهید مانند تبلیغات بنری چندین میلیون هزینه در برد دارد اما در روش رپورتاژ آگهی هزینه‌ی رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است این مزیتی است که رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌ها دارد.

خوب است بخوانید:

5- مزیت دیگری که رپورتاژ دارد جدا از تاثیر زیادی که بر روی فروش و برند کردن محصول دارد بر روی سئو سایت نیز تاثیر دارد این کار بر روی محبوبیت شما تاثیر فراوان دارد زیرا که شما در سایتی مطرح تبلیغ می‌کنید و لینک دریافت نمایید به گوگل پیام می‌رود که من سایتی مطرح دارم و توسط سایت های محبوب معرفی شده‌ام و در آن وقت گوگل شما رو جزو سایت های مطرح در صفحه اول می‌آورد.

6- زمانی که از اعتبار صحبت می‌کنیم فقط از نظر مردم نمی‌گوییم بخشی از ان را نیز گوگل تشکیل می‌دهد رپورتاژ کمک می کند که در نظر گوگل نیز اعتبار پیدا کنید سئو در رپورتاژ اهمیت بسیاری دارد حتما در رپورتاژ آگهی خود نکات سئو را رعایت کنید ورودی بسیار خوبی می‌توانید دریافت کنید و در طولانی مدت نیز کاربران جدید را جذب کند.

7- یکی دیگر از مزیت های رپورتاژ آگهی دائمی بودن ان است در اکثر سایت ها زمانی که شما رپورتاژ آگهی خود را می‌دهید برای تبلیغ در سایت باقی می‌ماند حتی زمانی که تبلیغات جدید و یا محتواهای جدید گذاشته می‌شود نیز به صفحات بعد می‌رود در روش بنر تبلیغ ثابت می‌ماند اما مسئله فقط دیده شدن توسط مخاطبان ثابت یک سایت نیست. لینک های دائمی در گوگل جایگاه بهتر و بازخورد بهتری را به یک سایت می‌دهد.

معایب خرید ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ نیز مانند همه‌ی روش‌ها معایبی نیز دارد. در خیلی از سایت ها خرید بک لینک و هم خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد. اما بک لینک‌های که می‌خرید در تمام صفحات قرار می‌گیرد اما بک لینک‌های که در رپورتاژ آگهی دریافت می‌کنید فقط در همان مطلب به سایت داده می‌شود اما در مقایسه با تمام مزایایی که گفتیم عیب بسیار کوچکی است اگر ارتقای سئوی سایت برایتان اهمیت زیادی دارد می‌توانید همراه با رپورتاژ آگهی پکیج بک لینک هم سفارش دهید.

کمپین رپورتاژ آگهی

بسته هایی که ارائه می‌دهند قیمت‌هایی متفاوت دارند محتواها در سایت‌هایی مشخص منتشر می‌شوند . معمولا از طریق سایت‌های خبری و سایت‌هایی که مرجع هستند ارائه می‌شوند.

مزایا کمپین رپورتاژ

رپورتاژ‌ها در سایت‌های مرجع انتشار پیدا می‌کنند سایت‌هایی که در بین مردم محبوبیت دارند. اگر تبلیغی هم در این سایت‌ها انجام گیرد از محبوبیت او نیز بهره می‌برد. مردم به سایت‌هایی که مرجع هستند اعتماد دارند اگر رپورتاژ آگهی خود را در این سایت ها منتشر کنید اعتماد مخاطبان را به دست می‌آورید. رپرتاژها به صورت خبر در صفحه‌ی نخست سایت ها بار گذاری می‌شوند به همین دلیل در دید همه‌ی مخاطبانی که سایت را می‌بینند قرار می‌گیرد و در صورت جذاب بودن بازخورد خوبی برایتان به همراه دارد.

نتیجه گیری

کسب و کارها برای فروش محصولات خودشون نیاز به معرفی محصولات به مخاطبان دارند. روش های زیادی وجود دارد برای تبلیغات مانند بنر و رپورتاژ آگهی و … . نبود قوانین درست برای رپورتاژ آگهی هر سایتی متناسب با معیارهای خودش به مشتری قیمت خرید رپورتاژ را اعلام می‌کند . سایتی که از محبوبیت و اعتبار و کیفیت خوبی برخوردار است قیمت رپورتاژ آگهی بالاتری نسبت به بقیه دارد . رپورتاژ نسبت به بقیه‌ی روش های تبلیغاتی مناسب‌تر و در اکثر مواقع به صورت دائمی در سایتی که تبلیغ می‌شود می‌ماند .

رپورتاژ مزایای بسیاری دارد که عیب کوچک ان به چشم نمی‌آید. کمپین های متفاوتی ایجاد می‌شود که می‌توانید با توجه به شرایط خود هر کدام را انتخاب نمایید. ما در این متن مزایا و معایب و کمپین های رپورتاژ را برای شما توضیح دادیم امیدواریم که مفید بوده باشد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید