سئو

ریپورتاژ ادز چیست؟

ریپورتاژ ادز یک نمونه ریپورتاژ است که با استفاده از یک خبر یا توضیحاتی درباره کسب و کار به معرفی محصولات و کسب و کار به صورت غیر مستقیم می‌پردازد. منظور از رپورتاژ به طور کلی متن‌های هستند که هدف اصلی آن‌ها معرفی کسب و کار به صورت غیرمستقیم است. ریپورتاژ ادز یا خبری یکی از محبوب‌ترین نوع رپورتاژ است، که استفاده زیادی در زمینه تبلیغات از آن‌ها می‌شود.

متن‌های رپورتاژ خبری می‌تواند توسط خود تبلیغ کننده نیز نوشته شود اما اصول رپرتاژ باید در این متن‌ها به درستی رعایت شود. قیمت خرید رپورتاژ از سایت‌های که در زمینه سئو و تهیه رپورتاژ فعالیت می‌کنند، زیاد نیست و نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه هستند بنابراین توصیه می‌شود رپورتاژ خود را به نویسندگان باتجربه و سئو کار این سایت ها بسپارید و با خیالی آسوده یک متن با کیفیت را تحویل بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ” را نیز مطالعه کنید.

چگونه باید اصول نگارشی را در متن ریپورتاژ ادز استفاده کنیم؟

همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید متن نوشته شده فاقد کیفیت بالایی است در متن‌های رپورتاژ باید به تمامی قواعد نگارش توجه شود. در متن ریپورتاژ ادز در بالا، فاصله و نیم فاصله بین کلماتی مانند: « و نظافتی »، « و تنظیمات »، « و تاسیسات » ، « و اعتماد »، « 1888 تاریخ »،« و مشاعات »، « دیوار شوی »، « با داشتن »، « و غیره » و « کنکاشان به » رعایت نشده است. وجود غلط های املایی در متن مخاطبان را دلسرد از خواندن بقیه متن شما خواهد کرد. در متن بالا کلمه « زیر ربط » اشتباه است و کلمه « ذیربط » صحیح است.

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید بعد از معرفی هریک از خدمات نقطه گذاشته شده‌است که این کار در دستور نگارشی کاملا غلط است و به جای نقطه باید از علامت« ، » استفاده شود. توجه نکردن به این نکات نگارشی شانس دیده شدن ریپورتاژ ادز شما در اینترنت را بسیار پایین می‌آورد. در ادامه شما را با نحوه بررسی معرفی کسب و کار آشنا خواهم کرد.

چگونه کسب و کار خود را به مخاطبان با استفاده از ریپورتاژ ادز معرفی کنیم؟

در زیر می‌خواهم برای شما یک متن ریپورتاژ ادز بنویسیم و سپس باهم نکات آن را بررسی کنیم، بنابراین به متن زیر دقت کنید:

فروشگاه اشرافی با بیش از 10 سال سابقه در فروش ساعت‌های مچی یکی از فروشگاه‌های قدیمی در تهران است. این فروشگاه در سال 1389 در خیابان پیروزی تاسیس شد. فروشگاه اشرافی در سال 1392 تصمیم به گسترش کسب و کار خود گرفت و فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد.

این فروشگاه امروزه محصولات خود را به سراسر ایران عرضه می‌کند. محصولات این فروشگاه فیک هستند. فروشگاه اشرافی نمونه از برند های رولکس، امگا، پتک، فیلیپ، هابلوت، اودمار پیگه، واشرون، کنستانتین، برایتلینگ و … را تولید می‌کند. قیمت‌های این فروشگاه مناسب است. این فروشگاه کیفیت محصولات خود را با ارائه گارانتی تضمین می‌کند. این محصولات همچنین دارای گارانتی بازگشت کالا به مدت 3 روز ( بدون قید و شرط) هستند.

تلگرام و واتساپ: 09129561200 »

بررسی متن ریپورتاژ ادز برای سایت اشرافی

همانطور که در ریپورتاژ ادز برای سایت اشرافی مشاهده می‌کنید برای داشتن یک متن با کیفیت باید از عنوان مناسب برای متن استفاده کنید. (با ساعت‌های مچی اشرافی به زمان به شکل دیگری نگاه کنید) زیرا بیش از 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان شما توجه می‌کنند، و هرچقدر این عنوان جذاب‌تر باشد مخاطبان بیشتری آن را مطالعه می‌کنند.

حتما در متن به معرفی برند خود بپردازید زیرا این کار حسن نیت شما را به مخاطبان می‌رساند. همانطور که در متن رپورتاژ اشرافی مشاهده می‌کنید سال تاسیس و شروع کار به صورت گسترده در کشور را نیز ذکر شده‌است. (فروشگاه اشرافی با بیش از 10 سال ……) با مخاطبان خود صادق باشید و در صورت فیک بودن محصولات خود حتما آن را ذکر کنید. استفاده از دروغ و اغراق در متن سبب بی اعتمادی مشتریان نسبت به شما می‌شود و این بی اعتمادی را به هیچ عنوان نمی‌توانید جبران کنید.

حتما از محصولات خود صحبت کنید و آنها را به مخاطبان معرفی کنید (فروشگاه اشرافی نمونه از برند‌های رولکس……..). نحوه ارسال و پرداخت هزینه را برای مخاطبان توضیح دهید و در صورت امکان مدت زمان را نیز ذکر کنید زیرا هر چقدر به سوالات پرتکرار افراد در متن پاسخ دهید نیاز شما به پاسخگویی نظرات و پیشنهادات مخاطبان کم‌تر خواهد شد (این فروشگاه کیفیت محصولات …………….).

ذکر راه‌های ارتباطی در متن سبب می‌شود که مخاطبان به شما اعتماد بیشتری کنند (راه‌های ارتباطی با فروشگاه اشرافی…….). نکته آخر این است که هر چقدر متن رپورتاژ را ساده و قابل درک‌تر بنویسید مخاطبان بیشتری متن شما مطالعه می‌کنند و سبب می‌شود بازدید‌های سایت و رپورتاژ شما افزایش یابد. افزایش بازدید‌ها به سئو سایت شما نیز کمک زیادی خواهد‌کرد و سبب می‌شود رتبه سایت شما در گوگل نیز افزایش یابد به همین دلیل در صورت استفاده از متن‌های ریپورتاژ ادز با کیفیت می‌توانید به کسب و کار خود رونق زیادی ببخشید.

چگونه بازدید از متن های رپورتاژ را زیاد کنیم

زمانی‌که متن‌های رپورتاژ را تهیه کردید باید آن‌ها را در سایت های پربازدید انتشار دهید این سایت‌های دارای خصوصیات: ، و سن دامنه هستند. هرچقدر این خصوصیات بیشتر باشند شانس بازدید از متن شما نیز بیشتر خواهد‌بود البته هر چقدر این خصوصیت‌های بالاتر باشند تعرفه انتشار آگهی در این سایت‌های نیز بیشتر است.

بیشتر سایت‌های انتشار برای مدت زمان کوتاهی آگهی‌ها شما را به صورت کاملا رایگان انتشار می‌دهند. تفاوت متن‌های با کیفیت و بی کیفیت در این مرحله مشخص خواهد‌شد اگر در متن شما رعایت نکات سئو شده‌باشد متن شما بازدید بسیار بالایی را خواهد‌داشت و شما می‌توانید با استفاده از برند خود و همچنین با استفاده از محصولاتی که در متن ریپورتاژ ادز نام برده‌اید، به متن رپورتاژ لینک خارجی و داخلی بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا مخاطبان را با دیگر محصولات خود که در صفحات مختلف سایت‌تان هستند آشنا کنید.

12. نیازمندی‌ها

نحوه ثبت آگهی در سایت‌های پربازدید چگونه است

برای ثبت آگهی در سایت‌های پربیننده ابتدا باید در این سایت‌ها ثبت نام کنید معمولا برای ثبت نام شما نیاز به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. ثبت آگهی در این سایت‌ها بسیار آسان است و شما پس از عضویت در این سایت‌ها به‌راحتی می‌توانید به قسمت ثبت آگهی مراجعه کنید و با پر کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت آگهی که در سایت‌های مختلف متغیر است، می‌توانید آگهی خود را ثبت کنید.

تهیه یک متن باکیفیت بسیار نقش مهمی در تبلیغات دارد و در بازدید از متن بسیار تاثیرگذار خواهد‌بود همانطور که از مطالب این مقاله متوجه شدید تهیه متن‌های ریپورتاژ ادز کار آسانی نیست و بهتر است این متن‌ها را به افراد با تجربه بسپارید.

رعایت نکات سئو در افزایش رتبه سایت شما در گوگل و همچنین بازدید از متن آگهی کمک زیادی به شما خواهد‌کرد بنابراین سعی کنید رپورتاژ‌های سئو شده را در سایت‌های پربیننده انتشار دهید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید