سئو

فروش ریپورتاژ خبری در رایامارکتینگ

سایت‌های زیادی مشغول به فروش ریپورتاژ خبری هستندکه انتخاب یک سایت مناسب برای سفارش رپورتاژ را سخت کرده‌است. کیفیت رپورتاژ آگهی در جذب مشتری تاثیرگذار است.

منتشر کننده


۱۳۹۹/۱۰/۲۲

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

کیفیت رپورتاژ در تاثیر گذاری تبلیغات بسیار اهمیت دارد و این موضوع سبب می‌شود که رپورتاژ‌ها توسط افراد باتجربه نوشته شوند تا نتایج مطلوبی از تبلیغات برای کسب و کار شما حاصل شود. شما می‌توانید رپورتاژ‌ها خود را از سایت‌های که دارند، تهیه کنید. رعایت نکات سئو در این متن‌ها بسیار مهم است زیرا سئو این متن‌ها و استفاده از رپورتاژ‌های سئو شده به صورت منظم، در طولانی مدت سئو سایت شما را بهبود می‌بخشد و سبب افزایش رتبه شما در گوگل می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “” را نیز مطالعه کنید.

 

فروش ریپورتاژ خبری زیاد نشانه کیفیت است؟

فروش ریپورتاژ خبری زیاد در بعضی از سایت‌های که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند نشانه کیفیت نیست. کیفیت رپورتاژ‌های آگهی خبری به عواملی مانند رعایت نکات نگارشی درست و صحیح در متن، رعایت نکات سئو، نحوه نگارش متن و لحن رپورتاژ بسیار اهمیت دارد. هرچقدر کیفیت متن‌های رپورتاژ بهتر باشد قیمت رپورتاژ نیز بالاتر است اما این بدان معنی نیست که هر سایتی که قیمت بیشتری را برای تهیه رپورتاژ‌ها درخواست کند، متن‌های رپورتاژ این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

کیفیت بالا متن‌های رپورتاژ زمانی تاثیرگذار است که بازدید از این رپورتاژ‌ها زیادتر از سایر رپورتاژ‌ها صورت بگیرید و تغییراتی در فروش کسب و کار شما انجام شود. افزایش مخاطبان سایت‌های اینترنتی شما و یا شبکه‌های مجازی شما نیز از دیگر تاثیرات یک رپورتاژ باکیفیت است. علاوه بر کیفیت رپورتاژ‌های به تبلیغات رپورتاژ نیز باید دقت زیادی کنید زیرا تبلیغات این متن‌ها در سایت‌های رپورتاژ آگهی پربازدید می‌تواند شانس بازدید از رپورتاژ شما را نیز بالا ببرد.که در این قسمت سئو متن‌های رپورتاژ به کمک شما خواهد‌آمد و سبب می‌شود متن شما سریع‌تر در دسترس مخاطبین قرار بگیرد.

 

رپورتاژ آگهی خبری چیست؟

رپورتاژ آگهی در حقیقت به متن‌های گفته می‌شود که هدف اصلی آن‌ها به معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیرمستقیم می‌پردازد. امروزه تبلیغات دیگر به شکل سنتی انجام نمی‌شود و دلیل این اتفاق هم افزایش کسب و کارها اینترنتی، پیشرفت علم و صنعت، افزایش تجارت‌های الکترونیکی و … است. پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن نرم افزار‌های مختلف در شبکه‌های مجازی مهم‌ترین عامل تغییرات در تبلیغات است.

امروزه تبلیغات شکل مدرنی را به خود گرفته‌است و سبب شده که بیشتر تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت انجام شود البته این اتفاق برای مدیران کسب و کار‌های مختلف خبر خوشایندی بود زیرا دیگر نیازی به هزینه‌های زیاد در زمینه تبلیغات نخواهند‌داشت و با صرف هزینه‌های کم بیشترین سود را از تبلیغات بدست می‌آورند.

استفاده از رپورتاژ‌های آگهی در مقابل دیگر روش‌های تبلیغاتی اینترنتی مانند: استفاده از بنر‌های ثابت و متحرک، بک لینک‌ها، خرید ادوردز‌ها و …. بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. به‌طور مثال اگر شما بخواهید تبلیغات خود را با استفاده از بنر‌های تبلیغاتی انجام دهید باید به‌صورت دوره‌ای هزینه کنید و با پرداخت مبلغی در هر دوره تبلیغات خود را تمدید کنید. اما استفاده از رپورتاژ‌ها شما تنها نیاز به یک بار هزینه کردن دارید و به صورت دائم می‌توانید از طریق این رپورتاژ محصول مورد نظرتان را که در رپورتاژ به مشتریان خود معرفی کرده‌اید، را تبلیغ کنید.

 

متن‌های رپورتاژ آگهی باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟

متن‌های رپورتاژ آگهی باید به‌صورت ساده و قابل درک برای مخاطبان نوشته شود. هرچقدر متن‌های رپورتاژ به‌صورت ساده‌تر باشند مخاطبان ارتباط دوستانه‌ای را با متن برقرار می‌کنند و متن‌های رپورتاژ شما تاثیر گذاری بیشتری را خواهد‌داشت. متن‌های آگهی باید فاقد از هرگونه دروغ و اغراق باشند زیرا گفتن دروغ و اغراق سبب بی‌اعتمادی مشتریان نسبت به برند شما می‌شود که به هیچ عنوان این خسارت جبران نخواهد‌شد.

متن‌ها دارای عنوان‌های جذاب و طولانی باشند زیرا بیش از 90 درصد افراد ابتدا به عنوان متن‌ها دقت می‌کنند و سپس متن اصلی را می‌خوانند. متن اصلی باید خلاصه و بدون حاشیه باشد و به طور کلی اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک محصول را به مشتریان بدهد. هرچقدر شما در متن اصلی به سوالات پرتکرار  مشتریان پاسخ دهید، متن شما برای مشتریان جذاب‌تر خواهد‌بود.

رعایت نکات سئو در متن سبب می‌شود متن شما بازدید بیشتری داشته‌باشد و مشتریان بیشتری متن شما را مطالعه کنند رعایت این نکات علاوه بر بازدید بیشتر از رپورتاژ به سئو سایت شما در درازمدت نیز کمک خواهد‌کرد. سایت‌های که در زمینه فروش ریپورتاژ خبری فعالیت می‌کنند اغلب نکات سئو را در متن‌های خود رعایت می‌کنند. از غلط‌های املایی در متن بپرهیزید زیرا اینگونه اشتباهات سبب می‌شود تا مخاطبان از خواندن رپورتاژ‌های شما دلسرد شوند.

هر روز هزاران نفر در سراسر دنیا به دنبال کار می‌گردند. بنگاه‌های کاریابی، روزنامه‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از مهم‌ترین کانال‌های یافتن شغل مناسب برای کارجویان است. با نگاهی به گذشته می‌بینم مشاغل زیادی منسوخ شد و مشاغل جدیدی نیز به‌وجود آمده‌اند. در ایران روزنامه همشهری به عنوان یکی از محبوب‌ترین راه‌های یافتن شغل جدید محسوب می‌شد اما با پیدایش اینترنت کم‌کم رسانه‌های چاپی جای خود را به اینترنت دادند. امروز نیازمندی‌های کار هوشمند‌تر از قبل هستند. مهارت‌های افراد، سن، تحصیلات، علایق و ویژگی‌های شخصیتی افراد را دریافت می‌کنند و شغل و حتی شرکتی که مناسب ایشان است را معرفی می‌کنند.

شما باید ابتدا مهارت‌های خود را شناسایی کنید و بسنجید. اینکه شما یک مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر داشته باشید برای کارفرما کافی نیست. شما باید درک عمیقی از مهارت‌های خود داشته باشید. نکته مهم بعدی میزان مهارت شماست. آیا شما تازه‌کار هستید و قصد دارید برای اولین بار وارد بازار کار شوید یا با تجربه هستید و به دنبال ارتقا جایگاه شغلی و پیوستن به یک شرکت بزرگ هستید. »

موضوع متن بسیار جالب است زیرا امروزه کار یکی از دغدغه های بزرگ جوانان است بنابراین این موضوع بسیار برای نسل جوان جذاب است. عنوان های متن به گونه ای نوشته شده‌اند که مخاطبان را به چالش می‌کشد ( چگونه در نیازمندی‌های کار، شغل مورد نظر خود را پیدا کنیم؟ ) این تکنیک در تاثیر گذاری روی مخاطب بسیار موثر و مفید است.

 

تبلیغات در سایت‌های انتشار

پس از تهیه متن‌های رپورتاژ از سایت‌های فروش ریپورتاژ خبری شما می‌توانید از سایت‌های انتشار پربازدید برای تبلیغات رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید. برای معرفی لیست آگهی‌های رایگان در این سایت‌هاپس از تهیه متن‌های رپورتاژ از سایت‌های فروش ریپورتاژ خبری شما می‌توانید از سایت‌های انتشار پربازدید برای تبلیغات رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید.

برای معرفی لیست آگهی‌های رایگان در این سایت‌ها می‌توان به املاک، خودرو، وسایل نقلیه، لوازم الکتریکی، سرگرمی، استخدام، کاریابی، تعمیرات و …. اشاره کرد. تبلیغات در این سایت‌ها به شما کمک خواهد‌کرد تا برند خود را در مدت زمان کوتاه‌تری به افراد معرفی کنید .

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید