سئو

پیدا کردن اسم برای پیج به چه صورت است؟

پیدا کردن اسم برای پیج یکی از مهم ترین و حساس ترین کارهایی است که قبل از ثبت نام در این برنامه باید انجام دهید. زمانی که صحبت از انتخاب اسم در اینستاگرام می شود. یعنی باید تمام کسب و کار ها با توجه به زمینه ی کاری یک نام برای خود انتخاب نمایند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما انتخاب نام برای وب سایت و شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. به طوری که جز پایه ترین و اساسی ترین کارهایی است که صاحب پیج باید انجام دهد.

در واقع انتخاب و پیدا کردن اسم برای پیج نباید برای شما ساده به نظر برسد. در واقع بسیاری از افراد در قسمت نام کاربری اینستاگرام اقدام به انتخاب نام های مختلف می کنند. البته در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که برنامه ی اینستاگرام به علت وارد نمودن نام تکراری از ثبت کلمه ی وارد شده خودداری می کند.

راه های مختلف پیدا کردن اسم برای پیج

گرچه پیدا کردن اسم برای پیج کار ساده ای نیست. اما نمی توان خیلی این مسئله را پیچیده در نظر گرفت. اگر نسبت به این موضوع به مشکل برخوردید. با مراجعه به فرهنگ لغت فارسی و زمینه ی کاری خود می توانید یک اسم مناسب برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

اگر در یک حوزه ی خاص فعالیت می کنید حتما باید کلمه ی کلیدی شما به صورت مختصر یا کامل در نام کاربری وجود داشته باشد. اما بهترین راه برای انتخاب نام صفحه Instagram این است که از فرهنگ لغت فارسی برای اینکار استفاده کنید. معمولا بسیاری از نام ها به دلیل زیبایی و جذابیت ممکن است از قبل انتخاب شده باشند.

اما شما نباید امید خود را از دست بدهید. گاهی ممکن است انتخاب نام پیج چندین هفته و حتی ماه ها نیز طول بکشد. مخصوصا اگر قصد برنامه ریزی طولانی مدت برای کسب و کار خود داشته باشید. این موضوع بسیار حیاتی است که نام انتخابی خوانا، کوتاه، جذاب و ماندگار باشد. چرا که قرار است در آینده از این روش برای کسب درآمد استفاده شده و نام شما در ذهن مخاطب به جا بماند.

منظور از پیدا کردن اسم برای پیج چیست؟

پیدا کردن اسم برای پیج به شرطی حساس می شود که در حال راه اندازی نسخه ی تجاری اینستاگرام باشید. اولین و ساده ترین روش برای یافتن نام کاربری در اینستاگرام این است که از قسمت نام کاربری در اینستاگرام نام مناسب انتخاب نمایید. اما دلیل نمی شود که این روش بهترین راه برای شما باشد. البته لازم به ذکر است که حساسیت شما در به تجاری بودن حساب شما بر می گردد.

وگرنه انتخاب نام برای پیج های شخصی نباید کار سختی به نظر برسد. بنابراین اولین روش برای انتخاب و پیدا کردن اسم برای پیج این است که نام شما منحصر به فرد و غیر تکراری باشد. قرار نیست کسب و کار شما کوچک بوده و فقط در شبکه های اجتماعی در جریان باشد. شما استعداد های درونی خود را می توانید از راه این برنامه شکوفا کرده و به ایرانیان و جهانیان نشان دهید.

مطمئنا با توجه به برنامه ریزی درستی که در زندگی و کسب و کار خود انجام می دهید به نتایج خوبی خواهید رسید. بنابراین در انتخاب نام کاربری در اینستاگرام جدی باشید و برای روز های روشن و آینده برنامه ریزی کنید. زمانی که صحبت از انتخاب نام کاربری می شود یعنی قرار است نام تجاری شما بر سر زبان ها بیفتد و با یک جستجوی ساده در قسمت جستجوگر قابل رویت باشد.

پیدا کردن اسم برای پیج منحصر به فرد

اگر دقت کرده باشید پیدا کردن اسم برای پیج باید منحصر به فرد باشد. در واقع زمانی که وارد برنامه نصبی اینستاگرام می شوید این موضوع باید رعایت گردد. اما هدف و مقصود ما از واژه ی منحصر به فرد این نیست که نام کاربری شما با سایر افراد متفاوت باشد.

بلکه هدف ما این است که نام شما از هر لحاظ منحصر به فرد باشد. به طوری که نام کاربری انتخاب شده با جستجو در اینستاگرام پیدا نشود. این موضوع باعث می شود که عملیات برندسازی در بازه ی زمانی طولانی خود را به خوبی نشان دهد و شما به راحتی هر چه تمام تر در سطح اینستاگرام و گوگل دیده شوید. منظور از گوگل این است که شما با برنامه‌ریزی درست می‌توانید وب‌سایت نیز طراحی کرده و بهترین روش ممکن کسب‌و‌کار خود را مدیریت کنید.

پیدا کردن اسم برای پیج های مختلف

پیدا کردن اسم برای پیج برای پیج های مختلف قابل نقد و بررسی است. مهم نیست که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. اگر برنامه ریزی درست و بلند مدتی داشته باشید به راحتی می توانید با انتخاب نام مناسب و فعلیت پی در پی در جستجوگر اینستاگرام دیده شوید.

قاعدتا این موضوع برای شما بسیار جذاب بوده و در کسب درآمد یا بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین مهم نیست که زمینه ی کار شما چیست. همین که بتوانید نام مناسب و منحصر به فرد را برای وب سایت یا اینستاگرام خود پیدا کنید از سایر افراد جلوتر خواهید بود.

اولین قدم برای انتخاب اسم در اینستاگرام

پیدا کردن اسم برای پیج شاید کار سختی به نظر برسد اما زمانی که با تیم حرفه ای بر سر انتخاب نام به یک نقطه ی اشتراک برسید. لازم به ذکر است که اولین قدم برای انتخاب نام برای اینستاگرام این است که نام شما در هیچ کجا دیده نشود.

حتی نام مشابه برای آن نیز وجود نداشته باشد. اگر نام انتخابی شما مشابه سایر پیج های موجود در اینستاگرام باشد. به پیشرفت در این حوزه نخواهید رسید. مخصوصا اگر پیج رقیب شما تعداد فالوور و فروش بالایی داشته باشد. در این صورت شما به عنوان یک پیج کپی شناخته می شوید.

راهکارهای جذاب برای انتخاب اسم در اینستاگرام

پیدا کردن اسم برای پیج یکی از مهم ترین قسمت های شروع فعالیت در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام است. بنابراین بهترین روش برای انتخاب نام این است که با همکاران خود در این زمینه مشورت داشته باشید. اگر به تازگی قصد ثبت نامی برای آینده نگری دارید بهتر است که روش های مختلفی از قبیل جستجو در فرهنگ لغت را امتحان کنید.

برای برندسازی از چه اسمی در اینستاگرام استفاده کنیم

پیدا کردن اسم برای پیج و اهمیت انتخاب نام منحصر‌به‌فرد از آنجایی شروع می‌شود که شما قصد دارید در آینده شرکت یا دفترکار راه‌اندازی کنید. کسانی که قصد دارند نباید نام های تکراری یا مشابه در اینستاگرام وارد کنند. مخصوصا استارت آپ ها باید به این موضوع بسیار دقت داشته باشند. نام انتخابی آن‌ها باید شرایط زیر را دارا باشد:

  1. از انتخاب نام مشابه کاملا خودداری کنید.

  2. نام شما باید ریشه فارسی داشته باشد.

  3. کلمه کلیدی شما در نام وجود داشته باشد.

  4. آینده نگری کنید و نامی بی نظیر انتخاب کنید.

  5. نام شما باید راحت تلفظ شود.

  6. نام انتخابی شما باید به گونه ای باشد که با چند بار تلفظ در ذهن و حافظه بنشیند.

  7. نام شما به صورت فارسی و انگلیسی به راحتی نوشته شود.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید