سئو

تگ کردن محصولات در اینستاگرام برای کریتورها (Creators)

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

با قابلیت جدید یعنی تگ کردن محصولات در اینستاگرام برای کریتورها، کاربران می توانند بدون خارج شدن از برنامه، به خرید محصول یا کالای مورد نظر خود بپردازند.

کریتورها می توانند محصولات کسب و کارهایی را در پست های خود تگ کنند که عضو Checkout (پرداخت درون برنامه ای) اینستاگرام باشند. در این صورت کاربران می توانند با کلیک روی تگ محصولات به صفحه خرید درون برنامه ای هدایت شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله

را مطالعه نمایید

تاکنون کریتورها می توانستند برندها را در تصاویر خود تگ کرده و اطلاعاتی در رابطه با محصول در بخش کپشن بنویسند اما باز هم کاربران برای خرید محصول مورد نظر، مجبور بودند در صفحه مربوط به برند، به دنبال محصول بگردند.

اما با قابلیت جدید تگ کردن محصولات در ، دقیقا می توان یک محصول خاص را در تصاویر تگ کرد.

طبق اظهارات سخنگوی اینستاگرام:

«این آپدیت جدید قدم بسیار مهمی در سفر مشتری برای خرید محسوب می شود و البته هنوز هم باید به توصیه های کاربران گوش دهیم تا ببینیم چطور می توانیم این تجربه را برای کاربران بهتر کنیم».

«این قابلیت جدید برای برندها، به معنای فرصت و روش جدید جهت دستیابی به مخاطبینی است که همیشه کریتورهای خود را دنبال می کنند تا از محصولات و کالاهای جدید باخبر شوند و در نتیجه احتمال خرید محصولات یک برند را افزایش می دهد».

قابلیت جدید تگ کردن محصولات در اینستاگرام مخصوصا برای کسب و کارهایی که محصولات اینستاگرامی می فروشند مزیت فوق العاده ای است.

نکته بسیار مهمی که باید کسب و کارها به آن توجه کنند این است که، اگر می خواهند کریتورها بتوانند محصولات آنها را در پست های خود تگ کنند، باید به عضویت پرداخت درون برنامه ای اینستاگرام در بیایند.

اینستاگرام ابتدا این قابلیت را برای گروه کوچکی از مهمترین اینفلوئنسرها رونمایی کرد و پس از آن کریتورها و برندها این امکان را دریافت کردند تا از طریق تگ شدن محصولات برندها توسط کریتورها بتوانند عملکرد پست های فروش را ارزیابی کنند.

منبع:

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

تگ کردن محصولات در اینستاگرام

اینستاگرام

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید